De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom 2 miljoen? Ik las dat ze hem gingen verkopen voor 1 miljoen of is de prijs omhoog gegaan omdat PSV ook interesse had?

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Raakt die arme Marco nu weer zijn belangrijkste spelers kwijt? :+

Voor twee miljoen is het wel een degelijke versterking. Heeft inmiddels wat ervaring, is geen domme jongen volgens mij en is daarnaast een linkspoot. Van der Hoorn zal moeten concurreren met Veltman.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    ik snap werkelijk helemaal niets van deze aankoop..

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    2M is zelfs te veel voor deze middelmaat, Ajax stond lange tijd voor speciale technishe spelers, maar die naam zijn we in een rap tempo aan het kwijtraken.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wie moet Ajax dan halen? Als back-up of voor de breedte is dit toch een goede aankoop?

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat boeit me niet zoveel. Vond het gewoon een toffe pic. :+

Even iets anders: Iedereen lijkt het altijd beter te weten hier rond speler transfers en andere voetbalzaken. Waarom kunnen er niet meer inschrijven voor de opleiding coach betaald voetbal. :+

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    In ieder geval geen Viergever, het is toch treurig dat Ajax 2 miljoen euro neerlegt voor pure middelmaat.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou echt niet weten wie anders. Dan moet je naar de scouting kijken en er voor zorgen dat ze ergens iets vinden + die speler moet er redelijk snel staan.

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben ook zelf bezig met TC3:)

Dat is dus ook de taak van de scouts om spelers te vinden die iets toevoegen aan Ajax, ik zou eerlijk gezegd niet weten wat Viergever kan toevoegen.
    Bovendien geef je AZ ook nog eens 2 miljoen.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Viergever is een prima verdediger, je moet niet gaan overdrijven. Moisander heeft het na zijn transfer ook prima ingevuld bij Ajax. Jammer dat die dan echt weg gaat nu, Moisander is echt een goede verdediger voor dit Ajax. Nauwelijks foutjes die en opbouwend wel sterk, itt publiekslievelingen Denswil en Veltman.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ajax zit toch al 3 jaar achter viergever aan? Dat speelde toch al toen uiteindelijk Moisander kwam?

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Viergever is een prima verdediger voor AZ, maar niet voor Ajax.
    Moisander heeft het redelijk gedaan, meer niet.

Nu haal je dan een speler binnen die gewoon een stuk minder is dan Moisander.
    Ik heb het idee dat Ajax erg bang is te investeren in echte talenten uit het buitenland en dat ze liever maar een "zekerheidje" en in Nederland zoeken.

Viergever zet ik in het rijtje van der Hoorn.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Moisander heeft het redelijk gedaan? Jij snapt er echt geen kut van :lol:

Dan zal bijna geen enkele verdediger slagen bij Ajax als dat je norm is.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Redelijk gedaan? Ik vond Moisander vorig seizoen echt heel consistent. Daarvoor wel wat foutjes, maar hij is nu toch wel echt een prima verdediger geworden.

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Moisander deed het ook best goed in de CL dus misschien doelt hij daar op. Dat er een echte man staat zoals Jaap Stam of Kompany en die kan uitgroeien tot een grote naam.

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Lol jij hebt echt onrealistische verwachtingen van Ajax.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoezo snap ik er geen kut van? omdat ik het niet eens ben met je?
    Ik heb andere verwachtingen dan jij.

Vertonghen moet minimaal de norm zijn, dat is niet te veel gevraagd, waarin je kunt zien dat hij de potentie heeft om in ieder geval de subtop van Europa te halen.
    Dat heb je met een Moisander niet en ook niet met een Viergever.

Het is een prima verdediger absoluut, maar niet het niveau waar Ajax naar zou moeten streven.
    Als Ajax al genoegen neemt met spelers als Viergever dan kom je inderdaad niet ver met Ajax.

Neehoor, ik verwacht gewoon meer van Ajax.
    De Maxwells, de Zlatans, de Chivu's zijn heus niet weg hoor, je moet alleen goed zoeken en daar is de scouting voor.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mallakai, ik ben het deze keer niet met je eens. Moisander heeft het in mijn ogen echt wel meer dan redelijk gedaan dit seizoen. Zowel Europees als in de Eredivisie. Wel was hij erg slecht in de finale van de KNVB beker, maar dat is wel bekend denk ik.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha dat is absoluut geen probleem dat je het niet met me eens bent, daarom zijn de discussies ook leuk;)
    De bekerfinale tel ik niet mee, en daar reken ik Niklas ook absoluut niet op af.

Moisander speelt in mijn ogen te veel op safe, vind hem ook veel te lief in de verdediging
    Neemt zeker dit seizoen weinig risico.

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij is Viergever gewoon gehaald als linksback.

De prijs snap ik wel: 2 miljoen voor iemand van 24 en toch 200 wedstrijden ervaring is niet mis. Haal maar eens iemand anders met zoveel ervaring op die leeftijd voor dat bedrag.

Laatst bewerkt: 25 mei 2014

Deel Deze Pagina