Als ik mijzelf als voorbeeld neem, denk ik dat ik inderdaad vrij voorspelbaar ben in mijn actie's voor bijvoorbeeld Flavour en Divimus waardoor wij vrij dicht op elkaar kunnen racen. Zie heat 1. Ik denk dat voor anderen het een stuk moeilijker is, zie Aragnite. Hij lijkt in te sturen/glijden op een punt waar ik het niet verwacht en andersom zit ik dichter op hem dan hij verwacht omdat ik later rem en instuur waardoor we contact hebben. Ik kan me voorstellen dat het voor hem brutaal lijkt terwijl het voor mij en blijkbaar Tender een logische actie is. Dit zal in de loop van de races wel verbeteren verwacht ik omdat je elkaars sterke en zwakke punten leert te herkennen en daarop kunt anticiperen waardoor ongelukjes steeds minder zullen voorkomen.
Tevens is het zo dat het aantal deelnemers aardig gegroeid is en op zulke kleine krappe baantjes zul je altijd wel tegen een tikje aanlopen met zo'n listig wagentje.
Verder was het niet mijn bedoeling om te wijzen naar anderen, heb zelf genoeg foutjes gemaakt de afgelopen weken, waarbij ik meestal zelf overdwars in de vangrail hang, zie heat 2
Laatst bewerkt: 30 mei 2014