De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Kongolo heb je duidelijk ook niet veel zien spelen. Naast aardige aanvallende acties heeft hij een hele goede voorzet (vaak nog beter dan de echte buitenspelers bij Feyenoord).

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Pardon? Ik ken hem voornamelijk van de tikkies terug. In vergelijking met Poulsen is het een verademing ja maar toch verwacht ik meer diepgang van een vm.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gaan we Blind hier nu ook alweer affikken? Hij is tenminste getest op internationaal CL niveau en Van Aanholt is verdedigend zwak en de verdediging is al zo lek als een mandje. We hebben niks beters.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zeik Blind ook graag af maar hij wordt wel extreem hard opgehemeld. Anita was in zijn laatste seizoen bij Ajax 10 keer beter dan Blind nu is . Anita was toen 22-23 jaar oud, Blind is ondertussen 24 en zit nog lang niet aan dat niveau. En ik vind hem gewoon een dramatische speler.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nou nou, dramatisch vind ik wel erg overdreven. Hij komt alleen wel te kort voor het wk, zeker voor de lb positie.

Voor de eredivisie goed genoeg, op europees niveau valt hij nog te vaak tegen. Hij heeft zich wel prima ontwikkeld dus ik ga er van uit dat die nog verder zal groeien :)

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn geen betere opties en hij zal persoonlijk echt niet de reden zijn dat we niet ver gaan komen. Het hele team is armoedig.

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    amen

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Anita speelde met Vertonghen en Alderweireld achter zich... Wat een vergelijking weer...

Blind was gisteren trouwens prima. Wel mooi dat Van Gaal ook nog even aangaf dat Janmaat en Blind de fitste spelers zijn uit de selectie.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    WTF? Voor dat geld zou ik er een strik omdoen en hem persoonlijk komen brengen, als Twente zijnde. 8)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Twente heeft hem toch ook voor zoiets gekocht? DFus een hele goede return on investment is het oo weer niet. Maar goed Twente is momenteel idd niet in de positie om zo een bod af te slaan

edit//lol bericht niet goed gelezen, staat gewoon in dat ze hem voor 6 hebben gekocht :+ Maar goed met een salaris van 1 miljoen + maken ze er als nog geen winst op

Laatst bewerkt: 1 jun 2014
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als Swansea denkt dat ze hiermee een Bony binnen halen zitten ze flink mis :+ Strik er omheen en de groeten zou ik zeggen

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bony dus naar een topclub?

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad hij is niets voor niets weer terug gekomen naar Eredivisie, omdat ie er niks van waar kon maken in het buitenland. :+

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Castagnois naar Swansea, Bony naar Feyenoord en Te Vrede naar Twente. Cirkel = road.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zou echt een fantastische speler voor Arsenal zijn zeg. _O_

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Siemenn heeft het over een topclub :+

i know i know, inkoppertje

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand een stream voor Zweden - België?

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zit nu Duitsland te kijken op ARD maar wat een drama pot. Ze lopen elkaar alleen maar onderuit te schoppen en die paar kansen die er zijn geweest werden allemaal ruim gemist.

Deel Deze Pagina