De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Uitshirts zijn juist altijd mooi, veel moderner dan veel andere clubs.

Sent from my Willem9000

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Kees is het met je eens!

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vind de uitshirts wel mooi, maar misschien komt dat omdat we vorig jaar dat vieze roze hadden.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind die zwart met rood en die lichtblauwe anders hartstikke tof juist :)

7. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dat roze/zwart veel mooier dan het, inmiddels, uitgekauwde blauw met fluoriserend geel/groen:{

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Pff, jullie zijn de mooie uitshirts gewoon niet meer gewend. :cool:

9. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
  10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Die blauwe vind ik ook de mooiste van de vijf maar de rest vind ik erg matig. Bij die oudere met Suarez zie je ook een lelijke kraag, bij de nieuwe was het al mooier.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Keek net even naar het nieuwe Ajax shirt op facebook en klikte even verder op wat mensen die reageerden. Kom ik dit tegen. :x Maar blijkbaar weet de politie al wie er achter zit. Hoe dom ben je dan als je zoiets online plaatst.

19 april: Morgen

20 april: pyro hoogtepuntje van de dag, meer beleving op de tribune dan op het veld.

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was dit trouwens al gepost?

David Villa naar New York City, de club van de Yankees en Manchester City. Die zal daar wel flink verdienen. Apart trouwens, Villa is pas 32, dacht al wel wat ouder. Is wel een stuk minder geworden de laatste jaren, zeg.

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Toch nog 13 goals en 4 assists dit seizoen, wel redelijk hoor. New York City speelt pas ergens in 2015 hun eerste wedstrijd, dus ik vraag me af wat hij dan in de tussentijd gaat doen.
    Ik vind het wel een tof project en ben benieuwd wie er nog meer bij komen.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lampard zou ook komen, volgens de geruchten.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Veel verdienen? Hij zal die Beckham/designated player rule wel krijgen, dus rond de 4-6.5 miljoen dollar. Ze werken daar met een salary cap dus meer kan niet. In Qatar had hij trouwens makkelijk 5 miljoen netto kunnen krijgen.

Traint waarschijnlijk mee bij City of komt daar nog op huurbasis voor uit.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Neem aan dat daar dan wel het e.e.a. aan tekengeld en bonussen aan vast zitten.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    http://www.mlsplayers.org/salary_info.html

Ik denk dus dat het niet mogelijk is dat hij een gigantische tekenbonus krijgt zoals bv. Neymar etc. omdat het invloed heeft op de cap/salaris structuur. Ik heb het maar vluchtig gelezen, want het interesseert me verder weinig en zoals met de NBA is het te ingewikkeld.

http://www.mlsplayers.org/files/August 1, 2012 Salary Information - Alphabetical.pdf

Beckham had een base salary van 3 miljoen en kreeg uiteindelijk 3.999 999 miljoen.

Laatst bewerkt: 3 jun 2014
  19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet het ook bekijken van een commercieel oogpunt. Hij is op het moment de grootste speler die men daar heeft in heel Amerika. Ofwel, hij wordt gevraagd voor werkelijk elk belangrijk bedrijf voor een reclame. Ook Beckham verdiende bakken met geld om alleen ergens te verschijnen bij een nieuw geopend restaurant etc.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Beckham is wel van een heel ander kaliber dan Villa. En voetbal is helemaal geen populaire sport in Amerika.

Ondanks dat de NFL en MLB populairder zijn dan de NBA verdienen de jongens uit de NBA wel veel meer buiten het veld. En dan zijn het vaak enkel de echte superstars zoals Lebron, Kobe, Rose die het grote geld binnenrijven. Zelfs grote namen zoals Howard, Griffin, CP3 komen daar niet bij in de buurt terwijl ze bij de elite van het basketbal horen. Dus wat zou Villa dan moeten.

Alle atleten
    http://www.forbes.com/sites/kurtbadenhausen/2014/02/17/the-nbas-endorsement-all-stars-2014/

Enkel NBA
    http://www.forbes.com/sites/kurtbadenhausen/2014/02/17/the-nbas-endorsement-all-stars-2014/

http://espn.go.com/nfl/story/_/id/10354114/harris-poll-nfl-most-popular-mlb-2nd

Deel Deze Pagina