1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Zou iemand mij kunnen helpen met het maken van een team? Ik speel normaal graag 4-1-2-1-2. Heb nu een lekker teampje om Ibra heen gebouwd alleen als mede spits is er niet zo denderend veel goeds te vinden in frankrijk (falcao :mad:) of zweden. Ik zou eigenlijk het liefst messi naast ibra zetten om zo echt een beesten duo te maken. Maar dit is echt onmogelijk aangezien je dan een passende CAM nodig hebt. 442 vind ik niet heel chill spelen dus dan blijft er weinig over. Heeft iemand suggesties? Budget is 1.000.000 en messi en ibra heb ik al..
     
  2. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    dit misschien iets voor jou?
    http://www.futhead.com/14/squads/12813543/
    neymar en zlatan zou je ingame nog van positie kunnen veranderen. em de achterhoede kan je zelf nog kiezen, want ik weet niet met welke verdedigers je het liefst speelt.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Even een nieuw team bouwen, budget is +/- 100k maar heb 500k tot m'n beschikking.
    Ben op dit uitgekomen, wat zouden jullie evt veranderen?
    http://www.futhead.com/14/squads/12813923/
    Ff een toelichting:
    Pogba, Gervinho (normale, TOTS staat er bij omdat ie niet heel duur is) en Buffon heb ik al, Tevez staat er voor de Chem, nog niet veel mee gespeeld.
    Cavani wil ik wel eens proberen, Cabaye is opvul middel, Lucas in Career mode gehad en speelt erg fijn.
    Alves is opvul en tevens een beest (wel aan de prijs), Silva wil ik proberen, Chiellini heb ik in World Cup FUT en die speelt prima en staat er ook voor de Chem, Constant een aantal keer met career mode gehad en speelt verder prima.

    Even snel in elkaar geflatst, verder niet heel veel gelet of de workrates en stats goed samenwerken.
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Mmh.. Ja dat zou kunnen ik denk echter dat Neymar niet echt heel chill is als Cam. Heeft iemand ervaring met 4-2-2-2 en merk je daarbij veel van het missen van een centrale Cam of juist meer het missen van je lm/rm. Zou bijvoorbeeld tots Modric goed uit de voeten kunnen als CDM naast CAM neymar. Of mis je dan te veel verdedigend vermogen
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Coinkoop & verkoop is niet toegestaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2014
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Echt, hoe vaak moeten we godver nog waarschuwen?
    Ik ben bereid dit topic gewoon voor altijd dicht te lazeren.

    Allemachtig zeg.
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben toch maar voor 442(2) gegaan omdat ik anders te afhankelijk was van slechte verdedigers of een zeer matig middenveld.

    Team nu:

    Neuer

    Lahm - motm Boateng - Silva - If Maxwell

    tots Koke - Iniesta - tots Matuidi - If Lavezzi

    Messi - Ibra

    Alleen nog mijn twijfels over iniesta op het middenveld maar heb nog niet gespeeld dus we gaan het zien. Dit zou eventueel ook nog tots modric kunnen worden alleen dan moet ik achterin casillas, ramos en alves opstellen en koke vervangen door if pedro.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  8. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een klote gameplay dat futWC!
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind de gameplay ook niet zo leuk meer,nu toch wel spìjt dat ik al mijn coins erin heb gestopt
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha en dat is hoe snel het gaat, eerst helemaal verliefd en daarna..

    De gameplay is inderdaad érg slecht. Maar het pack-only bevalt me wel en de prijzen zijn ook flink :+
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat wel maja met btje pech kom ik niet eens de poule door haha tot nu toe 2x halve finale gehaald
     
  12. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Valt me op dat vrijwel iedere voorzet, gevolgd door een kopbal gescoord wordt.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb echt superveel spelers maar toch wil ik graag Diego Costa,Balotelli,Benzema of Sturridge,moet het nu doen met Gomez en Remy
     
  14. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik vind het wel een toffe toevoeging. Gameplay is prima!!
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Is er iemand die nog van die punten overheeft voor in zijn catalogus op de XBONE?

    Ik zou graag de FUT Coin reward boost willen ruilen met elkaar, ik doe de coins als gift aan jou en andersom.

    Iemand hier interesse in? 1000 extra coins per wedstrijd tikt aardig aan namelijk.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Enig idee of die ook geldt binnen de FUT WC modus?
     
  17. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die speelt op PS3?

    Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Die coin boost kan je niet giften, heb ik al een keer geprobeerd.

    FUT World cup bevalt mij zeer, speel nu op de pc en heb het toernooi al 3x gewonnen met dit 4411 team:

    Cavalieri
    Zuniga-Luiz-Dante-Armero
    Fernandinho-Paulinho
    Hulk----------------Neymar
    Di Maria
    Aguero
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2014
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Wat jammer dat je die rewards niet kan sharen, het duurt nog eeuwen voordat ik mijn volgende coin reward unlock :mad:
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Goddomme, wat is het lastig om die World Cup te winnen. Gisteren 4x gespeeld. Één keer gedisconnect in de kwartfinale, één keer onterecht verloren in de achtste finale en twee keer 'terecht' verloren. Dan 'terecht' als in: de tegenstander was beter in FIFA, maar mijn broer en ik waren beter in voetbal. Continu die hoge steekpassjes op assisted, terwijl wij op manual speelden.. En tja, tegen teams met Ronaldo, Messi en Aguëro als je zelf nog een incapabel team hebt.. :+
     

Deel Deze Pagina