Zou iemand mij kunnen helpen met het maken van een team? Ik speel normaal graag 4-1-2-1-2. Heb nu een lekker teampje om Ibra heen gebouwd alleen als mede spits is er niet zo denderend veel goeds te vinden in frankrijk (falcao ) of zweden. Ik zou eigenlijk het liefst messi naast ibra zetten om zo echt een beesten duo te maken. Maar dit is echt onmogelijk aangezien je dan een passende CAM nodig hebt. 442 vind ik niet heel chill spelen dus dan blijft er weinig over. Heeft iemand suggesties? Budget is 1.000.000 en messi en ibra heb ik al..
dit misschien iets voor jou? http://www.futhead.com/14/squads/12813543/ neymar en zlatan zou je ingame nog van positie kunnen veranderen. em de achterhoede kan je zelf nog kiezen, want ik weet niet met welke verdedigers je het liefst speelt.
Even een nieuw team bouwen, budget is +/- 100k maar heb 500k tot m'n beschikking. Ben op dit uitgekomen, wat zouden jullie evt veranderen? http://www.futhead.com/14/squads/12813923/ Ff een toelichting: Pogba, Gervinho (normale, TOTS staat er bij omdat ie niet heel duur is) en Buffon heb ik al, Tevez staat er voor de Chem, nog niet veel mee gespeeld. Cavani wil ik wel eens proberen, Cabaye is opvul middel, Lucas in Career mode gehad en speelt erg fijn. Alves is opvul en tevens een beest (wel aan de prijs), Silva wil ik proberen, Chiellini heb ik in World Cup FUT en die speelt prima en staat er ook voor de Chem, Constant een aantal keer met career mode gehad en speelt verder prima. Even snel in elkaar geflatst, verder niet heel veel gelet of de workrates en stats goed samenwerken.
Mmh.. Ja dat zou kunnen ik denk echter dat Neymar niet echt heel chill is als Cam. Heeft iemand ervaring met 4-2-2-2 en merk je daarbij veel van het missen van een centrale Cam of juist meer het missen van je lm/rm. Zou bijvoorbeeld tots Modric goed uit de voeten kunnen als CDM naast CAM neymar. Of mis je dan te veel verdedigend vermogen
Echt, hoe vaak moeten we godver nog waarschuwen? Ik ben bereid dit topic gewoon voor altijd dicht te lazeren. Allemachtig zeg.
Ik ben toch maar voor 442(2) gegaan omdat ik anders te afhankelijk was van slechte verdedigers of een zeer matig middenveld. Team nu: Neuer Lahm - motm Boateng - Silva - If Maxwell tots Koke - Iniesta - tots Matuidi - If Lavezzi Messi - Ibra Alleen nog mijn twijfels over iniesta op het middenveld maar heb nog niet gespeeld dus we gaan het zien. Dit zou eventueel ook nog tots modric kunnen worden alleen dan moet ik achterin casillas, ramos en alves opstellen en koke vervangen door if pedro.
Haha en dat is hoe snel het gaat, eerst helemaal verliefd en daarna.. De gameplay is inderdaad érg slecht. Maar het pack-only bevalt me wel en de prijzen zijn ook flink
Ik heb echt superveel spelers maar toch wil ik graag Diego Costa,Balotelli,Benzema of Sturridge,moet het nu doen met Gomez en Remy
Is er iemand die nog van die punten overheeft voor in zijn catalogus op de XBONE? Ik zou graag de FUT Coin reward boost willen ruilen met elkaar, ik doe de coins als gift aan jou en andersom. Iemand hier interesse in? 1000 extra coins per wedstrijd tikt aardig aan namelijk.
Die coin boost kan je niet giften, heb ik al een keer geprobeerd. FUT World cup bevalt mij zeer, speel nu op de pc en heb het toernooi al 3x gewonnen met dit 4411 team: Cavalieri Zuniga-Luiz-Dante-Armero Fernandinho-Paulinho Hulk----------------Neymar Di Maria Aguero
Wat jammer dat je die rewards niet kan sharen, het duurt nog eeuwen voordat ik mijn volgende coin reward unlock
Goddomme, wat is het lastig om die World Cup te winnen. Gisteren 4x gespeeld. Één keer gedisconnect in de kwartfinale, één keer onterecht verloren in de achtste finale en twee keer 'terecht' verloren. Dan 'terecht' als in: de tegenstander was beter in FIFA, maar mijn broer en ik waren beter in voetbal. Continu die hoge steekpassjes op assisted, terwijl wij op manual speelden.. En tja, tegen teams met Ronaldo, Messi en Aguëro als je zelf nog een incapabel team hebt..