De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een TOPwedstrijd _O_ Sneijder is zó goed tegen hechte defensies!

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zzzzzzzzzzzzzzzz

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    :+

Je gaat mij niet vertellen dat we niks beters hebben dan Martins Indi, Fer, Lens en Janmaat? Wat een inspiratieloos spel zeg. De tyfus.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Knap dat Huntelaar het nog kan opbrengen om nog te spelen voor het Nederlands elftal, die vuist van van Persie zit zo diep in van Gaals zijn kont dat Huntelaar nooit meer een basis plaats zal krijgen onder van Gaal.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Enige wat ze kunnen doen op het WK is 4-5-1 spelen en alles op de counter gooien. Combinerend komen ze nog niet lang Wales...

En die strijd die er in zit! Echt ongeloofelijk. Deze spelers zouden moeten betalen om hier te mogen spelen.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat moeten Vorm en Krul balen. Je weet dat de kans gigantisch klein is dat je nog aan de bak komt. Gigantisch saai ook voor ze waarschijnlijk.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen omdat hij voetballend beter is wordt de slechste keeper opgesteld?

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.042

YEEEHEEEEESSSS

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    lol what :emo:?

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.042

BRAZIL
    MODDAAFOOOKAAASSSS

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals er staat. Hij zou beter kunnen mee voetballen dan Krul en Vorm. Daarom werd er voor hem gekozen. Van de 3 is hij duidelijk de minste. Sterker nog, we latem zelfs betere keepers thuis.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind het juist de beste keeper :)

Ik begrijp alleen niet waarom Body Mass Index is meegenomen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als dat de beste keeper is stond hij wel ergens anders onder de lat. Krul is vele malen beter en heeft meer ervaring. Die zou daar zonder twijfel horen te staan. Maar ik denk dat iedereen twijfel heeft bij de keuzes van van Gaal.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat hij CL speelde en dat zeker niet onaardig deed, dus onzin wat je hier verkondigt.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh sorry ik zie het verkeerd. Dus als je CL speelde en dit niet onaardig hebt gedaan wordt je 1e keeper bij Oranje. Ongeacht wie de anderen zijn.

Als er dus iemand onzin uitkraamt bij jij het wel :emo:

Overigens was het van Gaal die in een interview zelf verklaarde dat hij voor Cillesen koos omdat hij beter mee voetbalde.

Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm je bent in de onderste quote anders stellig jouw mening als feit aan het verkondigen. Ik vind Krul namelijk helemaal niet 'vele malen beter' en zou ik hem dus ook niet 'zonder twijfel' onder de lat zetten ;). Krul vind ik een betere lijnkeeper, maar Cillessen heeft gewoon zeer goed gekeept dit jaar. Amper wat doorgelaten. Dat je vindt dat hij in een andere competitie zou moeten spelen om eerste keeper te zijn mag, maar speelde Stekelenburg niet een uitstekend WK terwijl hij keeper was van Ajax ;)? Nu hij naar het buitenland is vertrokken, is hij compleet uit beeld.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Op je pik getrapt?
    Nee, hij verklaarde dat Vermeer beter kon meevoetballen, maar Cillesen de ballen beter tegenhoudt en het daar toch omdraait als keeper zijnde.

Van Gaal kiest de beste keeper en dat is volgens hem dus Cillesen.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    [yt]16HtSoZ1qEE[/yt]

Zin in!

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cillessen heeft goed gekeept bij Ajax? Dat is natuurlijk een heel ander niveau en tegen heel andere spelers. Toen Stekelenburg voor Oranje keepte stond hij al in de belangstelling van andere clubs en had veel potentie. Hij koos zelf nog om bij Ajax te blijven. Die aandacht is er voor Cillessen nog niet en verwacht ook niet dat die er voorlopig zal komen. Het is een goede keeper is veel aspecten, maar blinkt nergens in uit.

Dat ik het als een feit verkondig heb je gelijk in. Enige wat we als feit kunnen tellen is dat Krul meer ervaring heeft en dat vind ik alleen al genoeg om hem op te stellen. Ik vind Cillessen te vaak onzeker overkomen. Ook de laatste 3 wedstrijden vind ik dat. Gister tegen Wales verdedigde hij 2x door het midden uit wat direct gevaar bracht in de verdediging. Ook 2 ballen die hij weg moest stompen zag hij er niet goed uit en hadden we geluk met de 2e bal. Hij hoefde weinig te doen die wedstrijd, maar hij straalde allerminst zekerheid uit.

We gaan zien hoe het straks gaat lopen op het WK. Ik had zonder twijfel Krul onder de lat gezet.

Nee. Je kraamt toch ook onzin uit. Dan moet je niet over iemand anders zoiets zeggen. Om met alleen een argument te komen dat hij 1e keeper moet zijn omdat hij in de CL speelde en het niet onaardig deed vind ik een zeer magere reden of eerlijk gezegd geen reden.

In de voorbeschouwing van de wedstrijd met Ghana werd gezegd dat van Gaal voor Cillessen koos boven Krul/Vorm omdat hij beter mee kon voetballen. Zo werd het letterlijk gezegd. Over Vermeer is geen woord gevallen. Het ging puur over de keus voor 1e keeper. Ik heb dat interview overigens niet gezien.

20. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal met G-force eens. Krul was nota bene al speler van de maand in de premier league, iets wat pas 7 keepers in (22 jaar tijd) eerder was gelukt. Wordt ook in de gaten gehouden door de Engelse top. Cillessen heeft misschien ook potentie maar is lang nog niet zo ver. En vind m qua uitstraling niet veel sterker ogen dan ene E. Mulder, de keepert met de slechtste uitstraling van het land.

Deel Deze Pagina