Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Omdat mijn but wink onder par wel erg extreem is met low

2. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Vanavond even wat progressie foto's gemaakt. Tevens iets wat even naar een fitnessblad moet voor impressie. Beetje crappy kwaliteit foto, maar ben wel trots op zoals het nu gaat. :D

Ben momenteel net een weekje ofzo van mn eiwitshake afgestapt (Enige shake die ik nam), want merkte (En dit kan tussen m'n oren zitten) dat ik er wat opgeblazen door werd. Niet perse minder droog, maar leek beetje op zo'n rond Afrika buikje ofzo als ik niks aanspande. :)

Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat zijn je verandering in stats? Zie niet heel veel verschil maar het kan ook de angle zijn.

Goed droog alleen er mag naar mijn mening wel wat massa bij.

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja is meer de angle hoor. Sinds de vorige foto's was ik iets achteruit gegaan door motivatiegebrek, maar gaat nu juist weer lekkerder.

Ik hoef er niet meer massa bij hoor. Vergeet niet dat ik gewoon wat aan het fitnessen ben en totaal niks heb met bodybuilding of wedstrijden of iets dergelijks.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Voor het totaal plaatje, mag er net iets meer massa op de borst, imo. :)

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    :thumbs: Wat is nu je doel?

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Agreed, daar werk ik ook wel aan hoor. Al is dat op de foto ook beetje kut te zien.

Haha, heb ik niet specifiek. Gewoon beetje droog trainen voor de zomer. :)

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben begonnen met hardlopen omdat ik beetje vast zat qua vetverlies en dit lijkt wel goed te werken. Vraag me alleen af wat nou ideaal is om zo min mogelijk spiermassa te verliezen. Wat ik nu namelijk doe is 's ochtends hardlopen en 's avonds trainen. Loop dan hard op een lege maag en meestal tussen de 5 en 10 km.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hiit

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Om geen spiermassa te verliezen raad ik aan er ook gewoon krachttraining bij te doen. Voor vetverlies is een intervaltraining ideaal. :)

Tevens werkt een krachttraining trouwens ook heel goed om vet te verbranden, meer spiermassa betekend meer verbranding. ;)

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja, doe ook kracht training. Vind interval wat minder leuk dan duurloop tbh, maar vroeg me meer af of op lege maag lopen wel slim is en of je een beetje een max afstand aan moet houden zonder dat je risico loopt op spierverbranding.

12. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit, spiermassa verliezen door te gaan hardlopen?

Ik fitness 2-3 keer per week en op mn rustdagen ga ik vaak hardlopen. Heb niet echt het idee dat ik mijn spieropbouw hiermee aan het verneuken ben.. Merk vooral dat mn vetpercentage lekker laag ligt waardoor mijn spieren goed uitkomen.

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je verliest spiermassa als je in een te grote calorie tekort zit. Of dat nou door je dieet komt, door hardlopen of een combinatie dat maakt niet uit.

Dit is trouwens hoe ik er momenteel bij sta

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hoeveel is een 'te groot tekort"? Ik zit momenteel op 500kc onder onderhoud, wat 1750kc per dag betekent. Dit zit 130kc boven BMR.

Verlies is dan spier?

Nice picca trouwens!

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Dus als je gewoon goed eet is er no problemo?

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Thanks. Dat zou goed moeten zijn, je doel is maximaal 0,5kg per week voor minimaal spierverlies als ik het goed heb.

Ja.

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nette fysiek, petje af.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nice! (No homo)

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Wat betreft Kcal zal ik nooit onder je onderhoud gaan zitten. Sure, het gaat nu wat sneller want je bent je lichaam aan het uithongeren in principe. Het is alleen zo dat zodra je de grens van je onderhoud gaat overschrijden je lichaam in een soort overlevings-stand gaat. Dit betekend dat het wel kan functioneren met minder brandstof, maar zodra het ook maar een beetje meer krijgt denkt je lichaam, damn dat gebrek aan brandstof wil ik niet weer, dit moet ik meteen opslaan etc. (Voorbeeld is mensen die vastzitten in een jungle of iets dergelijks). Met als gevolg het bekende Jo-jo effect. Dit zie je ook vaak bij Sonja Bakker diƫten, en nu is dat natuurlijk wel heel extreem en zou bij jou het effect minimaal zijn, maar toch komt het op hetzelfde neer.

Ik zou zelfs adviseren een paar 100 Kcal boven je onderhoud te zitten, lekker die verbranding hoog houden (Denk aan een soort verbrandingsoven in een stoomtrein, lekker kolen erop gooien en het vuur hoog houden). Dit moet je uiteraard wel doen door regelmatig te eten, dus niet 's ochtends even 1500 Kcal, en 's avonds bijv weer. Maar Gewoon de hele dag door geleidelijk aan naar je Kcal doel toe werken. Ook gezond eten is natuurlijk vanzelfsprekend. En sporten, goed sporten is essentieel in dit geval.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Netjes man. Wat zijn je stats? Door de pose wel wat moeilijk te boordelen. En is je arm nu zo groot, of lijkt dat nou zo O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina