Zeker! Hifi corner is een zeer goede winkel met vakkundig personeel en heel vriendelijk. Je moet de tv wel goed afstellen want bigkabuto(broertje) heeft heel veel settings geprobeerd en het schijnt nu fantastisch te zijn! Morgen pak ik mijn tv uit die staat nog in de doos. Eerst Pinksterweekendje weg en morgen lekker gamen en genieten van de e3 op 50inch
Wel grappig ook dat je de uhd van Samsung wou kopen want dat waren wij ook van plan. Alleen een inputlag van +-60ms is uit de boze voor de serieuze gamer. Dus ook al konden we de uhd voor €1399 krijgen voor gaming is hij lang niet zo geschikt als de Sony die we nu hebben. Tevens komt de Sony als beste uit de test voor gaming (oa door de lage inputlag) maar ook door het schitterende beeld. En 55inch is voor mij ook veel te groot. Grappig dat wij dat allebei zo ervaren
Om nog even terug te komen op hifi corner, we hebben de tv getest op een Xbox one net als de uhd. Aan het eind van al dat getest vroeg de verkoper mij of ik eens een kwalitatief duurdere hdmi kabel wou proberen. Gewoon vrijblijvend om te zien of de diepte en kleuren beter worden. Ik ben een audiofreak dus ben wel benieuwd of deze kabel van audioquest verbetering brengt.
Genieten volgende week!
Laatst bewerkt: 8 jun 2014