1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :+BEL-ALG en BRA-MEX

    doe mij (persoonlijk) maar de Nordschleife :) tis nog dik 3 weken wk :)
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ideetje: Naast de Clio Trophy winnaar komt er een Clio "King of the Ring"-winnaar! Die kan dan mooi volgende week. Endurance race van 1 uur.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ieder zijn meug. Lijken mij 2 leuke wedstijden als voetbalgek zijnde. ;-)
     
  4. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik kijk die wedstrijden niet dus die baan met deze auto.... laat maar niet meetellen met de uitslag van deze competitie.. Ik vind het goed

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ieder z'n meug odd :) ringmeister-optie klinkt alseen mooi compromis:)
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Iemand zin om nu een rondje ring toen met GT3/clio?
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Zet hem net uit, Maar kom er meteen weer aan ! :D
     
  8. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Dus wat word het? Word de kalender een week verlengd of krijgen we een aparte ringmeister?

    Vind het King of the Ring eigenlijk ook weel een heel tof idee. Misschien dan alleen 1,5 uur ipv een uurtje?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar dan is de cup straks wel ten einde:'-(
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Dat is helaas wel zo maar aan alles komt een eind Tender!

    Ik zit nog midden in een online pokerwedstrijd, Zoals het er nu naar uitziet ga ik het wel halen anders ben ik er iets later. (Je weet het maar nooit :+)

    /Edit : Even vergeten dat het kwart over beginnen is dat haal ik wel
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Gefeliciteerd Denvan!! De Clio Trophy is voor jou! :b:
     
  12. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Klasse DenVan!! Mooi resultaat.

    Organisatie ONWIJS bedankt voor een SUPER cup. Ik heb onwijs genoten en veul geleerd!!!
    Dank dat ik mee mocht rijden!!

    Tot volgende week voor King of The Ring :)

    Mooi cup toetje van deze zaaaalige auto en tune :)
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Denvan gefeliciteerd met het kampioenschap.

    Baal nu wel een beetje van het feit dat ik in de kwalificatie heel lullig en naar mijn mening totaal niet dirty mijn tijd verklootte anders had ik nog het kampioenschap kunnen pakken. Maar jij bent in dit geval de eerlijke kampioen! Gezien de punten is te zien dat we aan elkaar gewaagd zijn en dat kan nog weleens spannend worden.

    Organisatie ook bedankt! Leuke auto met een juiste tune combinatie. Soms wat tricky maar voor iedereen was het mogelijk leuk mee te rijden.

    En ook nog bedankt aan iedereen die meegereden heeft. Leuke duels gehad en mensen zien groeien. Hoop dat de nieuwkomers het ook leuk vinden en we de volgende cup weer mogen zien op de startgrid.
     
  14. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Gefeliciteerd Denvan, dirty is dirty Divimus. Gisteren leuke race gehad, helaas iets te optimistisch in h2 waardoor ik demon een tikkie gaf... In h1 dankzij een lagmomentje van Flavour auto stuk en einde race. H3 snelste ronde in laatste ronde gereden..

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Denvan, gefeliciteerd :thumbs:
    Heb je al een uitnodiging gehad voor de preview updates?
     
  16. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Oh en komen er nog nieuwe filmpjes?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Deze cup is zeker voor herhaling vatbaar.
    Er zit veel potentie bij de nieuwe rijders dat het niveau een goede boost gaat krijgen.

    YEEEEEEEEEEEEEEEES!
    Eindelijk weer eens kampioen.


    Plan van gisteren was zoveel mogelijk bij Divimus en Tender blijven en vooral zelf uit de problemen blijven want die dubbele punten gingen wel erg belangrijk worden.

    Kwalificatie iets wat voorzichtig maar goed genoeg om een mooie 2de plek neer te zetten.

    Heat 1: Ik kon totaal geen tempo maken en was meer bezig waar is Divimus... pas in de laatste rondjes ging ik erg lekker en kon ik weer weglopen van de 3/4 man die achter me zaten.

    Heat 2: Divimus start vooraan door zijn problemen in de eerste heat en dat kon wel eens goed voor hem uitpakken. Ik mocht zelf niet teveel verliezen anders waren de gewonnen punten alsnog waardeloos.
    In de laatste ronde probeerde ik nog een aanval op Flavour in te zetten maar ging iets te snel op het gas en verloor de controle. Gelukkig ruimte genoeg achter me om geen plek te verliezen.
    Tender spinde in de laatste bocht?! en ik kon met mazzel nog een plek veroveren.

    Heat 3: Het was duidelijk dat alleen Divimus me nog voorbij zou kunnen dus ik moest en zou bij hem blijven.
    Maakte een ongelukkig slechte start door de buitenbocht te nemen en iedereen was al op het gas dus verloor toch wel een groot aantal meters.
    Langzaam weer wat posities gewonnen en had nog altijd 3 man tussen mij en Divimus.
    Ik wist niet of dit genoeg was dus ik bleef door vechten met Tender en Flavour en dat was toch wel een spannend einde.
    Tender pakte ik pas in de laatste bocht door buitenom de ideale lijn te houden en was zelf verrast dat de finish er al was.

    Thnx!

    En ja die update heb ik gehad bedankt daarvoor.
    Heb ook geen problemen meer gehad met het uitvallen van beeld.
    Hopelijk is het nu opgelost en komt het niet terug in een volgende update.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik vond de cup behoorlijk vooral pittig.
    a) de auto
    b) de auto op banen met scherpe bochten/iets hogere curbs
    c) het niveau lag voor mij te hoog, waardoor ik me meer als veld opvulling voelde(alhoewel ik toch 2 races mooi tegen aragnite gecrossed heb)

    Vooral bij de baan van gisteren had ik écht iets van !@#%$ clio Q#!@#!! @#%&^*!!
    Bijna elke bocht, curb ging hij andere dingen doen dan ik wilde. Ditzelfde had ik ook al op yas marina, maar daar had ik nog 2 metgezellen in de achterhoede.

    Het meest frustrerende is om dan te horen dat er mensen nog gewoon vooraan meerijden mét schade, terwijl je dat zelf niet hebt maar nog gewoon niet mee komt.

    Ik heb tijdens de laatste race veel gehoord over de komende cups.
    En ik blijf bij mijn divisie naar kwaliteit indeling, dit idee was er al of gaat er komen begreep ik.

    Het is nu immers leuker als het dicht bij elkaar ligt, dan krijg je echt spannende momenten. Ik had nu vooral moeite om die bak op de baan te houden, ook omdat ik me aan t pushen was om bij de rest te kunnen komen. Na 3 rondjes liep ik al bijna een halve ronde achter, en dan moet je eerlijk zijn. Het niveau verschil is te groot. Dan moet je of kappen, of meedoen aan een lagere divisie indien mogelijk.

    Overigens, ik heb een paar keer sp gereden met verplichte RWD of met een krachtige oude racer en ik moet zeggen dat die best goed onder controle waren te houden. Dus ik hoef niet meer persé awd of lower class car, als de auto maar een "handeling" waarbij je hem niet meteen kwijt bent.

    Dus..
    OP NAAR DE VOLGENDE AMATEUR CUP! lol!
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb je de RUF al getest??? In t gt3 topic lees je waar je de betasetup vindt!! Misschien,valt hij hartstikke mee Demon (ik denk van wel, ik vond de clio ook pittig, pittiger dan die rug iig ookal is die krachtiger).

    voor mij was dit gevoelsmatig een procup (heb,me wel Super vermaakt). Niveauverschil was soms best fors, maar met nieuwe aanwas 'onder je' groei je vanzelf door.

    plus ik verwacht binnenkort ook wel een toegankelijke am cup
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014
  20. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Heren, mag ik jullie allemaal bedanken voor een heerlijke cup!!

    Heb me weer goed vermaakt.

    Denvan Gefelicteerd met je Cup..
    Mijn intentie was begin deze cup om bij de top 3 te zitten. Dit is tot op de laatste race goed gelukt, totdat Tender de laatste races er als een haas met wat punten er van door ging. Al met al 4e overall.

    Ik heb verder nog een paar kleine video's in elkaar geflanst.

    Hier zijn de ING Highlights van het Bugatti circuit !!!





     

Deel Deze Pagina