Deze cup is zeker voor herhaling vatbaar.
Er zit veel potentie bij de nieuwe rijders dat het niveau een goede boost gaat krijgen.
YEEEEEEEEEEEEEEEES!
Eindelijk weer eens kampioen.
Plan van gisteren was zoveel mogelijk bij Divimus en Tender blijven en vooral zelf uit de problemen blijven want die dubbele punten gingen wel erg belangrijk worden.
Kwalificatie iets wat voorzichtig maar goed genoeg om een mooie 2de plek neer te zetten.
Heat 1: Ik kon totaal geen tempo maken en was meer bezig waar is Divimus... pas in de laatste rondjes ging ik erg lekker en kon ik weer weglopen van de 3/4 man die achter me zaten.
Heat 2: Divimus start vooraan door zijn problemen in de eerste heat en dat kon wel eens goed voor hem uitpakken. Ik mocht zelf niet teveel verliezen anders waren de gewonnen punten alsnog waardeloos.
In de laatste ronde probeerde ik nog een aanval op Flavour in te zetten maar ging iets te snel op het gas en verloor de controle. Gelukkig ruimte genoeg achter me om geen plek te verliezen.
Tender spinde in de laatste bocht?! en ik kon met mazzel nog een plek veroveren.
Heat 3: Het was duidelijk dat alleen Divimus me nog voorbij zou kunnen dus ik moest en zou bij hem blijven.
Maakte een ongelukkig slechte start door de buitenbocht te nemen en iedereen was al op het gas dus verloor toch wel een groot aantal meters.
Langzaam weer wat posities gewonnen en had nog altijd 3 man tussen mij en Divimus.
Ik wist niet of dit genoeg was dus ik bleef door vechten met Tender en Flavour en dat was toch wel een spannend einde.
Tender pakte ik pas in de laatste bocht door buitenom de ideale lijn te houden en was zelf verrast dat de finish er al was.
Thnx!
En ja die update heb ik gehad bedankt daarvoor.
Heb ook geen problemen meer gehad met het uitvallen van beeld.
Hopelijk is het nu opgelost en komt het niet terug in een volgende update.
Laatst bewerkt: 11 jun 2014