Nice, ben weer thuis. Geweldig gechild tijdens het festival. Is echt een muziekfestival is zekers te zien, buiten de shows is er weinig te doen.
Zaterdag: was ons clubje nog brak van de dag ervoor en moesten 6:15 de trein nemen om beetje op tijd aan te komen. Uit eindelijk camping B gepakt, tentje op gezet en wat biertjes gedronken. Zo rond 14:00 uur naar het festivalterrein gegaan, best ver lopen.
Om 15:00 de eerste nummers van Ed Kowalcyk gezien, geluid was toen erg slecht.
Daarna Flogging Molly gezien geluid was toen zeker beter gelukkig. Het was echt leuk, gezellig dansen en pitten met andere mensen.
Vanaf dat moment hebben we heel erg rustig gedaan en bij het einde van John Mayer bij de hekken gestaan, zodat we in het voorste vak konden staan bij de Stones. We waren zo blij dat we met z'n alle dat we het voorste vak inkwamen. Gelukkig had ik de hele dag nog geen biertjes gekocht en hoefde ik niet te pissen, want moesten best lang wachten.
Dus uiteindelijk de stones kwamen op
, vette opening van 15 minuten, daarna kakte het een klein beetje in. Maar dat werd later weer goed opgepakt. Echt genieten, lekker meezingen met z'n alle. Ze maakte wel een paar kleine foutjes, maar daar stoorde ik mij niet aan. Ben zeer tevreden met het optreden
. Zou er zo weer €175 voor overhebben!
Klik om te vergroten...