1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Is echt belachelijk idd.
    Ik denk erover na om 'm in Antwerpen te doen.
    Maar ik heb sws 0 motivatieom uberhaubt een master te doen als er geen werk voor te vinden valt (heb geen beta gestudeerd helaas).
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Heeft iemand wat tips voor leuke vakantiebaantjes? Ik was net even bij een uitzendbureau naar binnen gelopen maar die wouden me de hele zomer laten werken als vuilnisman, dus toen dacht ik zo van 'nee niet echt'.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Vind vuilnisman anders best toepasselijk voor je.
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    En het schijnt veel te betalen
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En je kan nog eens een middag op het terras zitten want je zult vroeg van je nest moeten maar bent ook vroeg klaar
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    scherp.
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ok sinds eind mei werkloos geworden omdat mijn werkgever mij wegens de economie mij geen vaste aanstelling kon geven. Net getrouwd, 2 kleine kinderen en een huisje gekocht. Bah wat een nare situatie! Enig lichtpuntje is dat mijn vrouw gelukkig wel een vast contract heeft als fysio in het ziekenhuis hier in het Noorden.

    En dan nu het belangrijkste, HOE kom ik weer zsm weer aan het werk! Mijn arbeidsverleden bestaat uit het behalen van mijn Filiaalbeheerders diploma (MBO) en door diverse stages dikke 9 jaar gewerkt voor een grote supermarkt. Omdat ik daar niet kon doorgroeien ben ik weg gegaan en heb ik gewerkt in een speelgoedwinkel voor een dik jaar. Superleuk werk maar ook ging dat sluiten omdat de huur van het pand oa veel te duur was. Daarna heel kort werkloos geweest en weer in de supermarkt beland. Na een kleine 1,5 jaar kreeg ik daar ook geen verlenging omdat ze niet met twee leidinggevenden verder wouden maar met een.

    In die tussentijd is mijn vader nog overleden op jonge leeftijd en dat hakte er ook flink in. Hij was ervan op de hoogte dat hij opa zou worden maar dat heeft hij niet mee mogen maken. Om de rollercoaster nog even door te laten draaien, ook nog mijn oma verloren begin dit jaar maar wel op zeer nette leeftijd. Een hele wirwar van nare dingen dus :mad:

    Daarna dus weer heel kort werkloos geweest en zo bij een bedrijf gekomen die computers/tablets/smartphones en kantoor artikelen verkoopt.

    Dik een jaar voor gewerkt en toen vond Amerika het nodig om een aantal vestigingen te sluiten waaronder die van mij. Ik had geen vast contract maar kon gelukkig verder in een andere vestiging in Friesland. Nou daar dus tot eind mei van dit jaar gewerkt (met zeer veel plezier) maar dus geen vast contract :mad:

    Het ligt totaal niet aan mijn functioneren maar ja wat heb je eraan.

    Nu dus net een week werkloos en damn wat is dat KLOTE! :x

    Ik moet lekker onder de mensen zijn, en mensen kunnen helpen en adviseren over een aankoop. Service vind ik belangrijk en ben pas tevreden als een klant dat ook is. GEEN leugens verkopen om te scoren op bepaalde produktgroepen (nee ik noem geen naam ;) )

    Wat zou ik nog meer kunnen proberen? het lijkt mij opzich ook een uitdaging om bijvoorbeeld bij een optiek winkel te gaan werken maar ja dan moet een werkgever wel bereid zijn om je die switch te kunnen laten maken. Ik ben geen 20 jaar meer maar bijna midden dertiger, goed personeel vindt met belangrijk maar helaas speelt leeftijd ook vaak een grote rol.

    Hebben jullie tips voor mij voor wat ik misschien zou kunnen doen? Mijn WW is tot eind september volgend jaar maar damn daar kunnen we dus echt niet van rondkomen (inc salaris vrouw).

    Zoals je wel kunt merken ben ik bereid om ook wel heel wat anders te gaan doen, maar ja wat! Ik ga binnenkort in ieder geval wel opzoek naar vrijwilligerswerk om zo toch onder de mensen te zijn. En je cv ook op te vullen.

    Aangezien er vast wel meerdere werklozen zijn hier vraag ik jullie mening en advies. Want ik moet er niet aan denken om nog lang werkloos te moeten zijn.


    alvast hartelijk dank :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2014
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Geen nieuwe supermarkt in de omgeving?
     
  9. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden jullie mij misschien willen helpen met een klein onderzoekje naar bijbanen? ik ben samen met een vriend een app aan het bouwen om makkelijker bijbanen te vinden. Het is tevens meteen een onderzoeksopdrachtje voor school. Jullie zouden mij enorm helpen. Thanks! https://bijbanenapp.typeform.com/to/FHxFDP
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Is hier iemand die bekend is met thuiswerken, of geld verdienen via internet? Dankzij een fijne pot voetbal zit ik de komende 5 weken met m'n knie omhoog, en ik zou toch wel wat willen verdienen in die periode..
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    webcamsex.nl
     
    RemcoM en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hahsgahshaha
     
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dat had ik al voorgesteld aan m'n vriendin, maar die werd er niet zo vrolijk van:+
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    :+
    Enige wat je kunt doen is gokken (unibet) en/of pokeren als je daar goed in bent.
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Euroclix?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat schiet lekker op :emo:
     
  17. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    En is zoiets euroclix uberhaupt wel betrouwbaar?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Vast niet veel minder betrouwbaar dan dat bedrijf waar je werkte. :+
     
  19. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik zie nog weleens telefonisch thuiswerk staan op vacaturesites. Misschien kan je daar op zoeken?

    Zoiets dus. Wie weet hebben ze nog een plaatsje over bij de paranormale hotlijn :p
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11

    Lol, het feit dat ze 'leuke' mensen zoeken en niet eens mensen die paranormaal begaafd zijn bevestigd de onzin maar weer eens 8).

    Werk nu zelf sinds een aantal maanden bij Freo, onderdeel van de Lage Landen. Verschaffen van kredieten en leningen. Voornamelijk telefonisch werk maar leert er enorm veel van! Van oudsher een studentenbijbaan maar als het goed is over twee weken afgestudeerd en een tussenjaar waarin ik wil gaan kijken wat ik nu ga doen (master/werken?!). Werk kan ik nu dus makkelijk 40 uur per week uitoefenen. Enorm druk op het moment en het aantal klanten blijft maar groeien. Ongelofelijk om te zien hoeveel en wat voor mensen in Nederland geld lenen...

    Dus mochten er nog mensen in omg. Eindhoven een bijbaan zoeken naast hun studie (minimaal 16 uur/week)...
     

Deel Deze Pagina