Dat vind ik zo'n onrealistisch gerucht.
Dit is niet Team USA waar het makkelijk kan.
Plus het betekent dat iedereen opnieuw een (nog grotere) pay cut moet nemen wat voor Lebron geen probleem is omdat hij 50 miljoen dollar per jaar aan endorsements verdient. Maar Melo kan bijna overal een max. deal krijgen en als je naar Miami gaat moet je blij zijn met 8-12 miljoen per jaar zodat je nog wat redelijke role players rond je kunt krijgen die trouwens schaars zijn.
Lebron en Melo zijn beide SF's en hebben laten zien dat ze hun tegenstander domineren als ze op de 4-spot spelen. Ze zijn veel sneller dan de meeste PF's en kunnen dat uitbuiten. Wat ga je dan doen? Melo wordt een spot up shooter? Of gaat Lebron zoals Magic Johnson spelen en wordt hij de nieuwe point guard?
En als ik Melo was zou ik alleen al omwille van Wade niet naar Miami gaan. Wade krijgt waarschijnlijk een loyalty deal voor 4 jaar/40 miljoen zoals KG en Duncan. 10 miljoen per jaar voor iemand die niet meer kan scoren en compleet op is, is weggegooid geld.
Het kan best zo zijn dat Bosh vertrekt en dat er dan ruimte is voor Melo maar dat maakt het al helemaal niet beter. Wie is dan je PF/C? Lebron heeft een echte defensive minded center nodig, iemand zoals Tony Allen die kan verdedigen (misschien jonger ook), een 3 point shooter zoals Ray Allen en een jonge PG à la Lowry/Irving/... maar liefst beter.
Melo maakt veel meer kans om te winnen als hij naar Chicago gaat. Rose-Butler-Melo-Taj Gibson (als hij kan blijven- Noah + Coach Thibs.
====================
KD reageert ook weer zo triest:
http://www.insidehoops.com/forum/showthread.php?t=342577
Laatst bewerkt: 16 jun 2014