FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gegarandeerd verlies

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Van Uruguay - Costa Rica krijg je ook zonder 3 nachten achter elkaar op te blijven wel een beroerte..

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Breaking news, tijdens elke WK wedstrijd sterven er duizenden chinezen

onvermijdelijk dat er een paar daarvan naar de wedstrijd zitten te kijken

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zou best kunnen dat veel Chinezen overspannen zijn en dat die zelfde Chinees zonder het WK het zelfde lot is overkomen. Ik vind het gewoon apart dat het überhaupt mogelijk is om zo lang op te blijven zodat je uiteindelijk dood gaat.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Was prima wedstrijd toch? Ikzelf had een bijna dood ervaring tijdens Iran Nigeria.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Dat was inderdaad een verschrikkelijke pot 8)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet of je aanvallend gaat spelen tegen een team dat er 5 tegen Spanje scoort. Ik verwacht dat ze zich ingraven.

Had je dat niet verwacht? Barcelona, Real en Atletico speelde belabberde laatste wedstrijden. Alleen presteerde Real nog tegen Bayern. De CL finale was tussen 2 compleet lege team. Barcelona en Real hadden eenvoudig kampioen kunnen worden, maar verspelen tegen team waar ze in het begin van het seizoen nog 8 doelpunten tegen scoorde zelfs punten. Nee voor mij was het duidelijk dat de fitheid van Spanje op een laag niveau zat.

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.029
    Wat een ontzettende lulkoek zeg. Alleen de laatste goal is een counter, veroveren, diepe bal, goal.

Van Persie pakt hem af van Casillas, en de Vrij standaardsituatie. De eerste goal van Persie en Robben zijn gewoon vanuit balbezit. Wel een lange bal misschien, maar wel uit balbezit. Geen veroveren en snel een bal naar voren.

Laatst bewerkt: 18 jun 2014
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    3 counters kun je er zeker niet van maken. 2 maximaal, maar ik denk zelfs maar 1.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Eerlijk. Het kan me niets boeien of we winnen door mooi voetbal of door kut voetbal. 2010 was ook kut, top WK. Als ik er elke week naar moet kijken heb ik liever mooi voetbal, voor NL elftal is winnen alleen belangrijk imo.

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ondanks dat we de finale haalden vond ik het geen top WK, qua amusement viel het gewoon zwaar tegen. Als je die samenvattingen terug ziet van de poulefase & 8e finale tegen Slowakije, daar was weinig bijzonders aan.

Deze ene wedstrijd tegen Spanje heeft al voor veel meer spektakel en kijkplezier gezorgd dan het hele WK van 2010 wat mij betreft.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou de wedstrijden tegen Brazilië en Uruguay waren zeker niet mis! Dat was ook echt wel een spektakel. Imo waren die wedstrijden spannender dan de wedstrijd tegen Spanje.

Laatst bewerkt: 18 jun 2014
  14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ze waren spannender omdat het de knock out fase was. Alleen die goal van van Bronckhorst was echt een 'wow' moment.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Gelukkig kijk ik niet zoals jij het doet. Ik vind het gewoon mooi als Nederland wint en ga niet alles dood analyseren tot je allemaal slechte punten vind.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom heeft NOS dit WK niet een awesome song. :mad:

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Oei die shit was classic!

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wow... wat? Waar haal jij dan je plezier uit?!:+

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze ook.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik dacht dat ze een dubstep achtig nummer gebruikten 4 jaar geleden? Ik herinner me dat ze op het einde van de uitzending (studio voetbal) een clipje van 3 minuten lieten zien met de hoogtepunten van de dag met dat nummer. Of was dat tijdens het EK?

Deel Deze Pagina