FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben helemaal niet zo onder de indruk van Chili. Hebben weinig gecreëerd tegen een Spanje dat nog stukken zwakker speelt dan tegen Nederland. Spanje had zelf 2x moeten scoren in de 2e helft waar Chili eigenlijk maar 1 kans gehad heeft.

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Cazorla had er veel eerder ingemoeten natuurlijk.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Natuurlijk is dat daarom gedaan.. Ik denk dat het vrij duidelijk is wie het lievelingetje is van de FIFA. :+

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik vind Chili echt een team, vechten voor iedere meter voor elkaar echt mooi om te zien.

Reactie voetbal natuurlijk tegen Spanje, Nederland gaat het absoluut niet makkelijk krijgen.
    Ik denk eerlijk gezegd dat Chili eerste wordt in de poule.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik gok dat het onze makkelijkste wedstrijd gaat worden.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik denk juist van niet ;)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    6minuten?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    6 minuten. lol.

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Blatter heeft wat minuutjes bijgekocht :+

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Damn son, ik dacht dat ik kritisch was, maar jij vindt echt veel teams slecht spelen :+

Ik ben zelf wel positief over Chili.. maar met name om ontzettende fanatisme en passie. Vind het mooi om te zien dat ze echt voor elke bal gaan. En ze kunnen heel aardig voetballen. Het is niet helemaal eruit spelen.. maargoed dat heb ik bij Nederland ook nog niet gezien. Duitsland komt nog het dichtst in de buurt. Maar uiteindelijk kun je dat ook bereiken met heel hard werken.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit soort tegenstander ligt Nederland juist het beste. Geven juist veel ruimte weg. Nederland moet een goede eerste helft gaan spelen. Chili heeft zich al 2 keer opgeblazen in de eerste helft. Beide 2e helften hebben ze weinig laten zien. Australië was de hele 2e helft stukken beter dan Chili. Leek ook lange rijd op dat het 2-2 ging worden.

Spanje wil veel te veel passes geven. Niemand wil het eindstation zijn en diep gaan. Juist met diepgang kun je makkelijk achter de defensie komen van Chili. Daar zijn ze kwetsbaar en daar ligt juist het sterke punt van Nederland, diepgang. Zou dan wel beginnen met Wijnaldum en Depay en heel misschien zelfs Lens. Denk dat je dan heel veel druk kunt zetten op de defensie van Chili.

Ik ben realistisch. Chili heeft weinig kansen gehad. Daar kunnen we het over eens zijn. Ze zijn wel efficiënt geweest. Maar je moet ook toegeven dat Spanje nog dramatischer speelde dan tegen Nederland. Hoeveel passes kwamen niet aan? En ik zeg nergens dat Chili slecht speelde. Zeg alleen dat ik niet echt onder de indruk was. Wel veel inzet en strijd, maar zoals ik al een paar keer gezegd heb: weinig gecreëerd.

Laatst bewerkt: 18 jun 2014
  12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.126
    Spanje _0/

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Adios Spana. Zal wel snel een gif komen haha.

Laatst bewerkt: 18 jun 2014
  14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    ELIMINADO

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het probleem van Spanje gewoon was dat ze op waren. Ik geloof niet dat die generatie voorbij is.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Absoluut. Dit was de slechtste wedstrijd van Spanje. Ze werden denk ik overdonderd ook door de vechtlust van Chili meteen waardoor ze nieteens aan controleren toekwamen.
    Maargoed daarom zeg ik Chili heeft niet alles netjes uitgespeeld.. maar dat is voor tegenstander ook lastig om ze uit te spelen als ze zo aan het jagen blijven. Dan schiet Nederland ook tekort. Er liggen wel ruimtes.. dus mogelijkheden. Maar als je zo sloom speelt als Nederland vanavond en ook Spanje.. dan wordt het wel heel lastig. Dus makkelijkste wedstrijd weet ik niet.. je kan gelijk hebben maar dan moet oranje wel goed positiespel spelen.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We zullen het zien idd. Ik denk wel dat Nederland met andere spelers deze wedstrijd in moet gaan. En dat zal sowieso wel moeten met BMI en van Persie. Maar met spelers die meer diepgang hebben kunnen we Chili raken waar ze het meeste kwetsbaar zijn.

Zie nu net de enige kans van Chili in de 2e helft terug. Die had er sowieso in gemoeten. Maar de aanval ontstond met wat geluk in een kluts en de voorzet was eigenlijk een matig schot die nog toevallig bij een speler kwam. Chili was lang niet meer zo fit als in de eerste helft. En dat was tegen Australië ook niet. Wat me opvalt is dat ze in de 1e helft een hoog tempo spelen en een voorsprong pakken en in de 2e helft een beetje ingraven en er alleen nog op de counter uit komen. Wel vechten ze om iedere bal en doen dat met passie. Dat is iets wat ik bij Nederland nog gemist heb dit WK.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Echt gewoon een of twee keer een schot gemaakt. Alsof ze net door gingen om de bal aan Messi door te geven, maar die speelt er niet. Tijd voor vernieuwing daar.

Deel Deze Pagina