FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat een pauperbende daar..

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Toen Suárez 22 was speelde hij nog in de Eredivisie... ;) Maar ik vind het wel grappig dat iedereen Suárez een held vindt, terwijl het gewoon een enorm smerige (maar goede) speler is. Als (bijvoorbeeld) Neymar zich een keer laat vallen dan moet ie gelijk in elkaar worden getrapt. :lol:

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Suarez heeft wat mij betreft ook wel elke wedstrijd een doodschop verdiend voor alles wat hij geflikt heeft maar dat neemt niet weg dat het wel een geweldige voetballer is

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Suarez laat dan niet alleen zien dat hij een smerige speler is maar ook beslissend en laat ook zijn voeten spreken.

Neymar moet dat allemaal nog maar laten zien.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toen Neymar 21 was speelde die nog in Brazilië. Weet niet wat je wilt zeggen.
    Je kan alles van Suarez vinden. Maar deze wedstrijd was die bepalend en man of the match by far. Ja dan wordt je gewoon opgehemeld.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ach we hebben altijd een gek in de voetbalthreads, lekker laten lullen.

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Messi heeft over de elektronica heen gepist :+.

8. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Dat Neymar nu 22 is en beslissende wedstrijden (ja!) heeft gespeeld bij Barcelona en ook de belangrijkste speler is in het Braziliaanse elftal.

Misschien eens beter lezen want ik heb het nergens over voetballende kwaliteiten gehad, alleen over die andere grappen die hij uithaalt.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waarom haal je er Neymar überhaupt er bij? Heeft toch niets met de wedstrijd van vanavond te maken?

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Daarom zeg ik ook het is niet erg dat je grappen etc uithaalt als je maar presteert dan pikt iedereen alles.

Edit: lekker boeiend heel die Neymar.

Laatst bewerkt: 19 jun 2014
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Boeiend wat die gedaan heeft Suarez. Gaat toch over deze wedstrijd.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Suarez is het hele seizoen al een baas. Weinig onzin en gewoon spelen als een vorst.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zegt eerder iets over de rest van Brazilië. Is gewoon een pauper selectie, alleen maar ego's.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Suarez maakte bijna in zijn eentje een droevig tiental dat 'Liverpool' het kampioen in de EPL en schiet nu Uruguay naar de winst.

1: Je argument is onzinnig
    2: Ik snap dat Neymar een leuk kapsel heeft, maar waarom begin je uberhaupt over hem?
    3. Suarez is net als Neymar een irritante gozer. Maar Suarez is wel een betere voetballer.

Echt, je niveau van argumenteren is echt bedroevend. 'Ja Suarez speelde tot z'n 21e nog in de Eredivisie!' So what?

Daarnaast kom je over als een 13-jarig kind die er niet tegen kan dat zijn favoriete voetballer kritiek krijgt en gaat dan maar op elk willekeurig moment proberen zijn gram te halen, zoals vanavond wanneer een andere schijtvoetballer wat lovende woorden krijgt en Neymar toevallig niet.
    Grow up Nukem.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    omdat hij zijn lieverdje moet beschermen :emo: klote calimero gedrag.

Suarez is gewoon een regelrechte baas. Doet echt alles voor de overwinning. Neymar nog nooit 150% zien spelen :) dus fuck you nukem, ga lekker terug naar je hol en jank over het feit dat mensen jouw schatje niet kunnen uitstaan :):

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeten ze vaker doen. Gewoon de warm up uitzenden.
    Stuk boeiender dan dat gelul in een studio. :p

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Suarez verwacht gewoon altijd de bal en gaat er altijd voor. Wil altijd winnen en daar doet hij soms domme dingen door. Vandaag scoort hij die 2e omdat hij er voor gaat. Staat een meter buiten spel en weet dat, maar hoopt gewoon dat beide de bal missen zodat hij alleen op de keeper door mag gaan.

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik haalde Neymar en Ronaldo erbij omdat iedereen wel een mening klaar heeft staan als het om hen gaat en dat één van de twee (of beiden) wel irritant wordt gevonden, maar Suárez is dan altijd een held. Als je mensen gaat bijten hoef je van mij nooit meer te spelen, laat staan dat ik die vent ga ophemelen omdat hij twee doelpunten scoort.
    Ik heb ook nergens een vergelijking tussen Suárez en Neymar gemaakt als het gaat om voetballend niveau. Als je goed leest dan zie je dat anderen dat erbij betrekken en dat ik daar op reageer. ;)

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat een fucking non-discussie 8)

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Had iemand al gezegd dat Suárez God is?

Deel Deze Pagina