Ok. Kan je online nog steeds geen mensen toevoegen? Ik zit nu op de site maar kan het nergens vinden. Mijn id: Kevf_NL
En komt er een Space "sim" uit op de console? Een genre dat meer aandacht moet krijgen. Gewoon top games.
Voor de mensen die een andere harde schijf in hun PS4 hebben gedaan. Welke hebben jullie of raden jullie mij aan? Is het ook lastig om te doen? Omdat ik toch meer online games wil kopen in de US store, kom ik al snel bij het probleem dat de harde schijf sneller vol raakt dan normaal met dvd spelen.
Het is totaal niet lastig. Heb de schijf gekocht uit dit filmpje en veel gelezen en filmpjes gezien. Ik had nog nooit eerder een harde schijf vervangen dus vond het ook wel spannend maar die angst was onterecht. http://4theplayers.nl/de-hardeschijf-hdd-van-je-ps4-vervangen-video-tutorial/
Volgens mij raakt het precies even snel vol aangezien je discs altijd moet installeren. Je kan overigens al spelen als je een paar % hebt gedownload, alleen de mp kan je alleen spelen als je het hele spel hebt.
Hij bedoelt meer GBtjes. Heb er zelf meteen een 1,5TB in gepropt, zeer blij mee; heb al ruim 300GB gebruikt, dus aangezien de komende game-aanschaf dit jaar hoef ik me geen zorgen te maken.
Ze zeiden dat Gifcam een goed programma was om gifjes mee te maken. Nou blijkbaar niet. Maar goed, dan maar met groene vlekken. Helaas ben ik te slecht met pixel/voxel dingen om de fijnere details goed te krijgen, maar best herkenbaar, niet? Het is best leuk om te klooien met die ship editor. Het is dus alleen jammer dat het zo moeilijk is om een idee goed om te zetten in een grid en er dus een schip uit te maken. Die Fez van op de vorige pagina was easy omdat die toch al uit grote blokken bestaat. Maar al mijn andere ideetjes zou ik zelf moet verpixelen. En dat op een relatief klein grid.
Voxel editors zijn altijd verslavend kan daar uren achter zitten heb zelf 3 vliegtuigjes gemaakt, natuurlijk verbleken die bij die geweldige zak friet ofzo die jij er hebt staan Je kunt in ship list met L3 sorteren op friends trouwens.
Jammer dat mijn Fez schip niet goed geupload was, anders was ik de eerste met dat ding en had ik misschien wat likes gekregen. Nu zijn er natuurlijk tig andere. Opnieuw delen gaat ook niet. En dat is geen zak friet! Nu ik dit plaatje opzoek... volgens mij heb ik die gele niet lang genoeg gemaakt. Ach ja!
Puur games...al kan Warframe er wel vanaf, speel die game toch niet, net als War Thunder of hoe dat vliegtuig spel ook heet. En Second Son kan eraf omdat ik die toch al verkocht heb.
wtf is het En je kunt proberen je Fez te deleten, L2 als je op je eigen creatie staat volgens mij, ik kon iig dezelfde opnieuw uploaden.
Thomas Was Alone personages https://www.youtube.com/watch?v=5K4zjNtQ3y8 Ik zal proberen of dat werkt! Al denk ik niet dat iemand nog geinteresseerd is in de 1000e fez dude (hoe heet ie eigenlijk? )
Resogun Ik zit echt met mond vol tanden te kijken naar de creaties wat mensen hebben gemaakt ermee. Super knap met alleen blokjes.
Kakfackshit! Ik dacht dat de PS4 atuomatisch alle savedata naar de cloud upload. Niet dus... Omdat ik net wat gekut op mijn PS4 had mijn account opnieuw moeten installeren en nu dus de helft van mn savedata kwijt. Die platinum voor Rayman gaat er niet meer komen...
Ook al zou ik 100% zeker weten dat iets automatisch is geupload, dan zou ik alles alsnog handmatig nagaan. Ben altijd veel te bang dat ik dingen verlies.
Ja, als je 'ergens vanuit gaat' denk je daar verder niet bij na... Goed, laat mij bij deze de enige zijn die dit overkomt... Baal er goed van, die platinum voor Rayman was nog ver weg maar ik was wel aardig op weg, no way dat ik daar nog een keer zoveel tijd in ga steken. Gelukkig had ik voor de overige games alles al gehaald wat ik wilde halen.
Niet alles... Dat is het vreemde, ik heb een savegame van Rayman op ongeveer 35% in de game maar ik heb dat dus nooit hadnmatig gesaved ofzo, dat is het rare aan het verhaal... Nu ik het zo na ga lopen zie ik mijn Wolfenstein savegame ook helemaal niet meer staan, gelukkig had ik die wel al platinum dus das niet zo erg. Kzal vast nog wel meer missen maar het is gewoon raar dat ie het du soms wel en soms niet opslaat.