1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ok. Kan je online nog steeds geen mensen toevoegen? Ik zit nu op de site maar kan het nergens vinden.

Mijn id: Kevf_NL

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En komt er een Space "sim" uit op de console? Een genre dat meer aandacht moet krijgen. Gewoon top games.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Download de ps4 app ;-)

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Voor de mensen die een andere harde schijf in hun PS4 hebben gedaan.

Welke hebben jullie of raden jullie mij aan?
    Is het ook lastig om te doen?

Omdat ik toch meer online games wil kopen in de US store, kom ik al snel bij het probleem dat de harde schijf sneller vol raakt dan normaal met dvd spelen.

5. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Het is totaal niet lastig. Heb de schijf gekocht uit dit filmpje en veel gelezen en filmpjes gezien. Ik had nog nooit eerder een harde schijf vervangen dus vond het ook wel spannend maar die angst was onterecht.

http://4theplayers.nl/de-hardeschijf-hdd-van-je-ps4-vervangen-video-tutorial/

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij raakt het precies even snel vol aangezien je discs altijd moet installeren. Je kan overigens al spelen als je een paar % hebt gedownload, alleen de mp kan je alleen spelen als je het hele spel hebt.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hij bedoelt meer GBtjes.;)

Heb er zelf meteen een 1,5TB in gepropt, zeer blij mee; heb al ruim 300GB gebruikt, dus aangezien de komende game-aanschaf dit jaar hoef ik me geen zorgen te maken.

Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Aan wat zoveel?

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ze zeiden dat Gifcam een goed programma was om gifjes mee te maken. Nou blijkbaar niet. Maar goed, dan maar met groene vlekken. :+

:+ Helaas ben ik te slecht met pixel/voxel dingen om de fijnere details goed te krijgen, maar best herkenbaar, niet? :p

Het is best leuk om te klooien met die ship editor. Het is dus alleen jammer dat het zo moeilijk is om een idee goed om te zetten in een grid en er dus een schip uit te maken. Die Fez van op de vorige pagina was easy omdat die toch al uit grote blokken bestaat. Maar al mijn andere ideetjes zou ik zelf moet verpixelen. En dat op een relatief klein grid.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Voxel editors zijn altijd verslavend :cool: kan daar uren achter zitten heb zelf 3 vliegtuigjes gemaakt, natuurlijk verbleken die bij die geweldige zak friet ofzo die jij er hebt staan :+

Je kunt in ship list met L3 sorteren op friends trouwens.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat mijn Fez schip niet goed geupload was, anders was ik de eerste met dat ding en had ik misschien wat likes gekregen. Nu zijn er natuurlijk tig andere. :mad: Opnieuw delen gaat ook niet.

En dat is geen zak friet! :+

Nu ik dit plaatje opzoek... volgens mij heb ik die gele niet lang genoeg gemaakt. Ach ja! :p

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Puur games...al kan Warframe er wel vanaf, speel die game toch niet, net als War Thunder of hoe dat vliegtuig spel ook heet.
    En Second Son kan eraf omdat ik die toch al verkocht heb.:9

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

wtf is het :+

En je kunt proberen je Fez te deleten, L2 als je op je eigen creatie staat volgens mij, ik kon iig dezelfde opnieuw uploaden.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Resogun
    Ik zit echt met mond vol tanden te kijken naar de creaties wat mensen hebben gemaakt ermee.
    Super knap met alleen blokjes.

16. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Kakfackshit! Ik dacht dat de PS4 atuomatisch alle savedata naar de cloud upload. Niet dus... Omdat ik net wat gekut op mijn PS4 had mijn account opnieuw moeten installeren en nu dus de helft van mn savedata kwijt. Die platinum voor Rayman gaat er niet meer komen... :mad:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ook al zou ik 100% zeker weten dat iets automatisch is geupload, dan zou ik alles alsnog handmatig nagaan. :+ Ben altijd veel te bang dat ik dingen verlies.

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ja, als je 'ergens vanuit gaat' denk je daar verder niet bij na... Goed, laat mij bij deze de enige zijn die dit overkomt... :mad: Baal er goed van, die platinum voor Rayman was nog ver weg maar ik was wel aardig op weg, no way dat ik daar nog een keer zoveel tijd in ga steken. Gelukkig had ik voor de overige games alles al gehaald wat ik wilde halen.

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zuur. Ben je echt alles kwijt, als je bijvoorbeeld je account opnieuw moet downloaden?

20. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Niet alles... Dat is het vreemde, ik heb een savegame van Rayman op ongeveer 35% in de game maar ik heb dat dus nooit hadnmatig gesaved ofzo, dat is het rare aan het verhaal...

Nu ik het zo na ga lopen zie ik mijn Wolfenstein savegame ook helemaal niet meer staan, gelukkig had ik die wel al platinum dus das niet zo erg. Kzal vast nog wel meer missen maar het is gewoon raar dat ie het du soms wel en soms niet opslaat.

Deel Deze Pagina