Mexico kon op hun gemak spelen. Kroatië moest winnen om nog door te gaan. Daar ligt het verschil.
Kroatië beet zich stuk op Mexico. Toen de ruimtes groter werden en de Kroaten gingen drukken maakte Mexico daar optimaal gebruik van.
Brazilië is achterin ontzettend kwetsbaar. Dat is wel duidelijk. Zelfs met beesten als Thiago Silva, Marcello, Dani Alves en David Luiz. Die 1-1 kwam welliswaar uit de lucht vallen maar er werd na de 1-0 niet meer doorgepakt door Brazilië. Begrijp me niet verkeerd, ze slaan toe wanneer het moet en zijn levensgevaarlijk met hun counters en getik. Als ze voorkomen gaan ze heel nonchalant spelen.
Nederland zal waarschijnlijk gewoon weer gaan "hangen" en wachten tot de ruimte er is. Het zijn nog 4 wedstrijden. Iedereen die je nu spreekt zegt : "WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!". Ik moet het nog zien. Leuk die 3 wedstrijden winst. 1 mindere dag en het is afgelopen. Gelukkig heb je, als Robben geblesseerd raakt, een ideale back-up. Vind Depay een heerlijk gretige indruk maken. Lens viel me wederom tegen. Die transfer van hem is niet in zijn voordeel gaan werken helaas Zet daar dan Huntelaar neer. Is iemand die de bal vast kan houden en dan de rest kan laten aansluiten. Dat ontbrak gisteren enorm.
Laatst bewerkt: 24 jun 2014