1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hij mag niet getransfereerd worden dus hij is er sowieso tot januari. Vanaf oktober, dat dan weer wel.
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    FIFA spokesperson on Luis Suarez: "A transfer can happen this summer."
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    9 officiele interlands geschorst, zelfs na die periode van 4 maanden geld dat nog.
    4 maanden niets met voetballen doen, dus ook niet voor Liverpool spelen, europees of landelijk.
    82.000 euro boete.

    Die 4 maanden zijn bedoeld om hem even lam te leggen. Die 9 interlands schorsing gelden zolang Uruguay speelt, dus de 9e interland kan ook nog na die 4 maanden schorsing van al de voetbalzaken zijn.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ah die wedstrijden zijn interlands. Dat maakt het iets duidelijker. Maar nu wel of geen transfer verbod? Lees er niks over op internet.

    4 maanden is eigenlijk vooral de voorbereiding van de competitie.

    Ben ook benieuwd of ze nu ook nog de elleboog van Sahko gaan bestraffen. Gezien ze deze weg nu ingeslagen zijn hebben ze eigenlijk geen keuze.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Juli, Augustus, September, Oktober

    hij doet gewoon tot November niet mee, dat is nogal wat

    Zal Liverpool lekker vinden
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Transfer mag zo te lezen nog wel, maar die schorsing blijft wel staan. Het grootste punt is dat Marcel van RTL nu al ziet dat dit door gaat werken in zijn privéleven. Zijn sponsors hebben al overwogen zich terug te trekken, kan nu dus echt gaan gebeuren. Barcelona en Real Madrid kopen geen geschorste spelers neem ik aan, want ze hadden interesse in hem. En er hangt hem nu volgens Marcel van RTL ook ontslag bij Liverpool boven het hoofd. Dag carriere dus! Moet je ook niet zo dom zijn imo! _0/
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die Marcel moet niet zo dom blaten.
     
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ontslag bij Liverpool? Dat zou geweldig zijn voor andere clubs, een topspeler met zo'n grote waarde even gratis binnen halen (geloof je het zelf).
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Luis is niet echt dom te noemen. Hij heeft gewoon wat last van kortsluiting zo nu en dan :p
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Liverpool gaat echt het contract niet ontbinden van een speler die nog steeds een enorme transferwaarde vertegenwoordigd.. dan speelt ie nml vanaf november gewoon bij Real
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zeg ook alleen maar wat ik gelezen heb van hem, dit is niet mijn idee hoor. ;)
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, Marcel kan het beter bij het pijltjes gooien houden, want hij begrijpt er geen kut van.
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Niet dom? Die gast kan nauwelijks fatsoenlijk praten :+
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had geen idee dat het al juli was...krijg je met 80mg Oxycodon per dag \o/
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ha-ha
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Valt eigenlijk reuze mee voor Luis, ik had in gedacht voor een jaar geschorst, of eventueel een uitsluiting van het volgende WK.

    4 maanden is gewoon te doen.
     
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar nog steeds belachelijk.

    Wie de fuck is Marcel?!

    Juist dat hij redelijk dom is lijkt me aannemelijk. Het is geen kwaadaardigheid, hij bereikt er niks mee, is geen slechte persoon ofzo, hij heeft gewoon een domme trek die hij nog niet onder controle heeft gekregen. Iedereen vraagt zich af waarom hij zoiets in godsnaam doet, nou waarschijnlijk weet hij het zelf ook niet. Op zo'n moment handel je in instincten en reflexen en ben je niet bezig met ingewikkelde gedachtes.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan is het toch niet dom ;) Kortsluiting zoals ik al zei. Dat betekent niet dat je verder dom bent. Ja het is wel een domme actie, dat zeker.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    [yt]xoev3aokYxk[/yt]

    USA!
     

Deel Deze Pagina