1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tracking van hongkong post, daarop is te zien dat m'n pakketje 22 april hong kong heeft verlaten. Ik heb er niet veel hoop meer in dat ik ze nog krijg. De vorige 5-6 keer is altijd goed gegaan.
     
  2. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat is bij jersey777 het verschil tussen Player en Fan version? Meen dat deze vraag al is langsgeweest maar kan het niet terugvinden

    En hoe vallen de maten van de shirts?
     
  3. anakin

    anakin Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Fan version zitten er van die ventilatie gaatjes in de zijkant die ervoor zorgen dat je beter ventileert.

    Ik heb mijn bestelling inmiddels binnen. Shirtjes zien er prima uit ik moest aan de deur nog wel €25 import/duane kosten betalen ineens ofzo. Kan wel kloppen want als je over een bepaald bedrag spullen uit buitenland importeert kan dat erover heen komen, ben er 4 keer goed mee weg gekomen ^^ maar dit keer dus niet. Bij elkaar nog flink wat extra kosten dus, maar alsnog goedkoper uit, uiteindelijk.
     
  4. Djesdjes

    Djesdjes New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestelde de laatste paar jaar altijd op Soccertriads, wat me prima beviel. Altijd plus minus 3 weken levertijd, prima kwaliteit en een lage prijs.
    Is dit bij http://www.4footballjersey.com/ precies hetzelfde en hoe gaat het hier exact in zijn werking?

    Bedankt.
     
  5. Jersey777.info

    Jersey777.info New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Jersey777.info

    Op woensdag 28 mei 3 tenue's bij Jersey777.info besteld. Shirley via mail en skype goed bereikbaar en kon het gewoon met buitenlandse overboeking doen via mijn bank (ING), kosten wel voor eigen rekening maar die zitten rond de €20. :
    - Nederlands elftal thuis (spelers versie) incl. broekje
    - Nederlands elftal uit (spelers versie) incl. broekje
    - Fc Barcelona thuis 14/15 (spelers versie) incl. broekje en sokken

    Via DHL laten verzenden aangezien dat veel sneller en grotere kans dat het langs de douane gaat. Kosten DHL: eerste artikel $40 en daarna per artikel $10 erbij.
    Totaal 7 artikelen dus $100 (ca. €70) kosten verzenden.
    De artikelen zaten totaal op $129 (ca. €95)
    Dus al met al €165,- kwijt voor drie complete slim fit tenues . (alleen nog twee paar sokken van NL elftal, DHL verzendkosten en prijs was gelijk aan intersport prijs van sokken.)

    Gisteren DHL-tracking nummer gekregen en pakketje zit nu op 11.000km hoogte op weg naar Europa (waarschijnlijk Leipzig).
    Ben benieuwd!!
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    165+bankkosten is een aardige prijs voor een paar setjes namaak shirtjes 8)

    Shirley stelde mij trouwens voor om 50% refund te geven omdat ik m'n twee shirtjes niet heb ontvangen. Ik had denk wel 100% refund kunnen eisen via Aliexpress maar zij kan er ook niks aan doen en alle vorige shirtjes kreeg ik gewoon prima binnen. Waarschijnlijk is m'n pakketje onderschept door de douane, ben benieuwd of ik hier ooit nog een brief van krijg.
    Had trouwens maar 2x $22 betaald (verzendkosten waren gratis)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Twijfel, twijfel om bij www.voetbalshop.nl dat nieuwe shirt, plus eventueel broekje, aan te schaffen van Bayern. Zit er wel erg tof uit, al vond ik het shirt van afgelopen seizoen wel iets beter. Geen ervaring met voetbalspullen bestellen, daarom bestel ik het liefst bij Nederlandse sites, alleen die zijn behoorlijk prijzig. Grootste probleem met die buitenlandse vind ik het stukje betrouwbaarheid. Sommige site's zien er echt goedkoop uit, vandaar mijn keuze voor Nederlandse. Ik ken helaas alleen voetbalshop.nl een beetje. En het zou mooi zijn als ik van tevoren een beetje kon zien hoe een shirt met bedrukking eruit komt te zien, van die extra kosten liegen er ook niet om soms.

    Iemand die mij dus nog wat verder kan helpen met goede Nederlandse sites die officieel spul leveren?
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Voetbalshop.nl zit je qua kwaliteit in ieder geval prima. Dat is gewoon het echte spul. Snelle levering en goede service, imo.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi, heb inmiddels Oranje thuis, die ze nu dragen, besteld. Mijn familie naam erop en nummer 13 als rugnummer. Kost wat, maar moet toch iets speciaals hebben na die 1-5. Ik ben meer van de thuisshirtjes, ook al is deze van oranje iets minder imo, want bij de meeste clubs vind ik de thuisshirts mooier.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Een oranje shirt iets speciaals? What?
     
  11. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een site waar ik goedkoop een Italië shirt kan bestellen en hem binnen een week binnen heb?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    DHL komt morgen langs. Zo te lezen tussen 2 en 6 uur. Dan zou ik ongeveer wel thuis moeten zijn. Alleen een vraagje: Hoe doen ze dat als je niet thuis bent bij DHL?

    Ik hoor er niet altijd fijne dingen over. :x
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die Spaanse vlag ... :lol: :lol: :lol:


    Anyway ... iemand die mij via een PM een degelijke site kan sturen waar je shirts kan bestellen? Via PayPal betalen o.i.d ... Thanks :)
     
  15. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand daadwerkelijk al van 4footballjersey.com besteld? Zo ja, wat waren de ervaringen? Nadeel is dat er op deze site veel niet op voorraad is.

    Ook kwam ik soccersoccersoccer.com tegen, weet iemand hier meer van? Ik heb tot zover twee reviews gevonden die positief waren, tegenover 0 negatieve. Maar of ik hierop moet vertrouwen, dat betwijfel ik.

    Alvast bedankt :)
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Onze nieuwe shirts. Thuisshirt, uitshirt en derde shirt:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Het witte uitshirt is ronduit lelijk en het thuisshirt is mooi, maar is geen Intershirt natuurlijk. Het derde tenue had het uittenue mogen zijn en het thuisshirt had het derde shirt mogen zijn. En dan een klassiek thuisshirt.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    gefeliciteerd met je nieuwe shirt :+


    3de shirt vind ik wel erg mooi
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die kleuren zien er uit alsof je het bij de Zeeman koopt. :x
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, ze hebben hun eigen kleuren bij Zeeman?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alleen het thuis shirt vind ik wel aardig. Ach, het kan altijd erger zoals met Ajax uit afgelopen seizoen. :+

    Dat thuisshirt van AC Milan is vergeleken met vorig seizoen ook verschrikkelijk geworden zeg. 8):x
     

Deel Deze Pagina