1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Concerten en Festivals

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 4 mrt 2011.

  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Loop er al twee dagen rond. Zometeen naar metal monday
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    OK dat weer was de hele dag nogal.….. Eeeh intens met als klapper de afsluiter:
    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/1090...t-op-het-veld-als-de-bui-is-gaan-liggen.dhtml

    Blij dat ik niet op de camping stond.

    Stromae was echt geniaal met een aantal onverwachts vette mash-ups. Avenged Sevenfold was ook erg sterk. Tijdens Metallica naar huis gegaan. Het was een tofe show maar we waren compleet gaar en doorweekt en stonden al 2,5 uur te wachten voordat ze begonnen. Dus het zekere voor het onzekere genomen en voor de massa aan de trein naar Heerlen gepakt. Wat een mensen trouwens echt bizar om op het laatst minimaal 40000 man voor 1 podium te zien staan.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kan me enorm storen aan die verwijten richting Jan Smeets en de organisatie. Zo te horen hebben ze die hele massa enorm goed geïnstrueerd tijdens de storm. Evacueren zou betekenen dat je 60.000 man los laat lopen door Landgraaf tijdens noodweer. Dan verlies je juist alle controle over de massa. De wegen rondom Megaland zijn dan te smal en er zijn te veel bomen, noch heb je controle over EHBO-posten.

    Dikke pluim voor Buro Pinkpop!

    [yt]iZQWn-D5NdI[/yt]

    Fantastisch!
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Lachen man, vanochtend ook allemaal van die half dode festivalgangers in de trein met veel te veel bagage bij zich.
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nice, ben weer thuis. Geweldig gechild tijdens het festival. Is echt een muziekfestival is zekers te zien, buiten de shows is er weinig te doen.

    Zaterdag: was ons clubje nog brak van de dag ervoor en moesten 6:15 de trein nemen om beetje op tijd aan te komen. Uit eindelijk camping B gepakt, tentje op gezet en wat biertjes gedronken. Zo rond 14:00 uur naar het festivalterrein gegaan, best ver lopen.
    Om 15:00 de eerste nummers van Ed Kowalcyk gezien, geluid was toen erg slecht.
    Daarna Flogging Molly gezien geluid was toen zeker beter gelukkig. Het was echt leuk, gezellig dansen en pitten met andere mensen.

    Vanaf dat moment hebben we heel erg rustig gedaan en bij het einde van John Mayer bij de hekken gestaan, zodat we in het voorste vak konden staan bij de Stones. We waren zo blij dat we met z'n alle dat we het voorste vak inkwamen. Gelukkig had ik de hele dag nog geen biertjes gekocht en hoefde ik niet te pissen, want moesten best lang wachten.

    Dus uiteindelijk de stones kwamen op _O_, vette opening van 15 minuten, daarna kakte het een klein beetje in. Maar dat werd later weer goed opgepakt. Echt genieten, lekker meezingen met z'n alle. Ze maakte wel een paar kleine foutjes, maar daar stoorde ik mij niet aan. Ben zeer tevreden met het optreden :thumbs:. Zou er zo weer €175 voor overhebben!
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Belachelijk dat daar kritiek op was. Eric Corton gaf duidelijke instructies van de main stage, echt petje af. Giel Beelen schijnt goed werk te hebben geleverd mbt de 3fm stage. Er werden duidelijk stappen gezet afhankelijk van het weer. Eerst een stukje naar achteren, toen nog wat verder, toen de voorste vakken toch leeg omdat het weer slechter werd etc. Ook het hervatten van het feest werd op dezelfde manier opgepakt. Stapje voor stapje en met duidelijke instructies. Het had echt niet beter gekund. Ontruimen was geen optie, no way.

    Enige vreemde puntje was de Brandtent. Die gingen blijkbaar gewoon door. Er mochten echter geen mensen meer in. Beetje vreemde gewaarwording als er, na 2,5 uur wachten en je totaal doorweekt en naar de kloten bent, iemand voor je gaat staan die helemaal droog is en zich prima voelt 'ik kom net uit de tent'; klootzak :+

    Het weer was wel echt bizar:

    [​IMG]
     
  7. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    mmm. dit is mij niet opgevallen. Wellicht had het te maken waar je stond. Ik stond namelijk vooraan. Geluid klonk gewoon prima naar mijn idee.

    Ik stond zelf ook in het voorste vak van de stones. Stond je in het linker of rechter vak. Ik stond in het linkervak bij het einde van de catwalk :)
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Suits! Hij komt ook in Haarlem, dus meteen even tickets gehaald!

    Thanks \o/
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dat is een stuk dichterbij. Nice, held is het. Even checken!
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hmm, Wat is dichterbij Tiel, Den Haag of Haarlem :p

    Edit: Gewoon Den Haag gedaan. Is op mijn verjaardag :cool:

    Ja, misschien wel. Ik stond bij Ed bij die camara voor de catwalk.

    Bij de Rolling Stones stond ik ook linksvooraan. Ongeveer 15 meter van het podium af en 10 meter van de catwalk.
    Na de show zijn we nog even gaan zitten op het festivalterrein en daarna bij de tent, waren helemaal kapot van het vroege opstaan en zijn redelijk vroeg gaan slapen zo rond 03:30, hebben het tentfeest niet meegemaakt, maar zaten wel te twijfelen nog om te gaan want ze speelde echt leuke muziek.

    Zondag was ook genieten bij Limb Bizkit, samen met een random dude nog een wall of death gecreëerd bij de cover van Rage against the Machines. Na die wall of death werden er non stop bij ons kleinere wall of deaths gemaakt. Erg leuk! Na Limb Bizkit Rudimental gekeken en was zeer verrast, lekker funky, disco, drum n bass! Daarna wat gegeten en op de zitzakken gezeten met op de achtergrond Ed Sheeran.. haha heerlijke powernap muziek 8). Daarna de Editors en Arctic Monkeys gekeken, die mij beide erg tegenvielen. Gelukkig maakte de feesttent het helemaal goed, super gezellig :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond met twee vrienden naar Mobb Deep - The Infamous world tour in de Melkweg. Ben erg benieuwd.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Shiiiiit....

    Gruwelijk!

    Veel plezier gast!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Thanks man. Ben nog nooit bij een show van hun geweest, maar wel verschillende andere hip hop. Ik laat sowieso weten hoe het was. :)
     
  14. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Vanavond Pearl Jam \o/
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als cadeau kaartjes gekregen voor Sky City Festival. Nu al zin in :cool:.

    [​IMG]
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gappies van mij hadden Mobb Deep live gezien en toen waren ze behoorlijk aan het preachen over god enzo.. Werd ook (terecht) keihard uitgefloten.

    Edit: bedoelde Mos Def btw.

    Hoe waren ze trouwens?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2014
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Leuke week staat gepland:
    Woensdag - Bootsy Collins (funklegend)
    Zaterdag - Inc festival (gratis kaartjes via ImIn app :D)
    Zondag - Morcheeba (triphop / downtempo)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Straks naar het pittoreske Ottersum voor Graefenthal. Beetje jammer van het weer.
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Tickets voor Linkin Park in de Ziggo Dome.
    Hybrid Theory en Meteora graag. :cool:
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het is The Hunting Party tour.
    Reken er maar op dat het alleen maar nummers van het nieuwe album zijn. ;)
     

Deel Deze Pagina