FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Klopt, maar niet aan mooi spel of spel met veel balbezit. Dat hadden we een deel in de 1e helft ook waaruit weinig/niets kwam. (en dat is juist het spel wat nederland van oudsher altijd speelde..hollandse school, het spel maken en mooi voetballen.) Dit is puur een wedstrijd kantelen op spirit en een team. Dát is juist zo mooi. Ik vind het ook zeker geen lelijk spel wat Hugo en Jan Mulder enzo vaak op tv zeggen nu. Ik vind het juist mooier dit. Die overwinningen voelen veel beter.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En of dat dit beter voelt. Eerste helft voelde echt aan alsof ik een gare wedstrijd van Ajax van vorig seizoen bekeek. Saai en kansloos. Na die goal was het echt enorm spannend als hollander. Echter verloor ik het vertrouwen nrt voor de goal. Daardoor schoot ik ook in tranen bij die goal. Prachtig gewoon. Heerlijke poeier. Die penalty was de kers

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aantal spelers waren vandaag niet om aan te zien en andere stonden weer op. Mooi om die synergie in het team te zien. RvP, Blind, Verhaegh en Cillessen waren dramatisch.

5. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Cillessen had wel een paar mooie reddingen hoor.

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Robben, Depay, BMI, de Vrij en Kuyt vond ik wel goed! :)

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Blind mag echt oprotten. Misschien ben ik niet meer objectief maar goed, je kunt niet van iedereen fan zijn. Hij is zo ontzettend traag, handelingssnelheid, ... Bij gebrek aan beter.

Ik kan best begrijpen dat sommige fan van hem zijn en hij goede dingen doet maar hij is echt niet het type speler waar ik van geniet. Hij heeft een slechte voorzet (Van Persie was een uitzondering, dat doet hij geen tweede keer), vaak veel te laag en traag enz.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ook dit is taktiek. Maar je merkt wel dat ploegen als Australië en Mexico totaal niets in te brengen hebben zodra je ze vast gaat zetten op eigen helft. Je moet ze gewoon de kans niet geven om kansen te krijgen en jezelf terug te trekken.
    Wat Mexico wel goed deed was niet zoals Chili en Spanje compleet op onze helft spelen maar toch nog genoeg mensen achterin houden om het counteren een beetje eruit te halen.

Maar 5-3-2 is prima, maar je moet ploegen die kwalitatief gewoon minder zijn het voetballen niet makkelijker maken door ze rustig te laten opbouwen en het middenveld in te laten dribbelen.

Laatst bewerkt: 29 jun 2014
  9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hoe is het met De Jong?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nog niks gehoord. Hebben hem wel nodig tegen Zwitserland!

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ochoa heeft de clubs voor het uitkiezen na het WK, geweldige keeper.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En hij is transfer vrij :)

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja echt niet normaal, wat een keeper.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vorige wedstrijden had hij ook al prachtige reddingen. Ik had eerder gedacht dat Barcelona hem zou halen i.p.v. Bravo.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    De Jong schijnt niet meer in actie te kunnen komen zeiden ze net bij VI.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die zeggen wel meer. Die weten helemaal niks daar.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik keek de wedstrijd op de Grote Markt hier in Groningen waar ze een groot scherm hadden. Wat een sfeer en toen Sneijder die eerste goal maakte, ging iedereen volledig los. Haha dat was mooi om te zien.

Eerste helft was niet heel boeiend en was Mexico aardig gevaarlijk, maar op de tweede helft werd het beter. Prachtige goal van Sneijder en die penalty was gewoon een gelukje...maar in de eerste helft hadden we eigenlijk al recht erop, dus ach...prima zo. Begreep dat het daar 39 graden was ook? Das wel insane om dan ook nog eens te voetballen.

Ik zag in een video vorige week dat het land voor de volgende WK al besloten is en het schijnt ook een ziek warm land te zijn waar voetballen met zulke temperaturen pretty much dodelijk is.....is deze shit serieus?

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Volgende WK is Rusland.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    @BigKabuto

Jij doelt op Qatar ;-)

Maar dat duurt nog wel even....

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Bij de NOS zeiden ze dit ook gewoon hoor? ;)

Deel Deze Pagina