FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Mee eens maar dan moet het wel consequent door elke scheidsrechter op elk niveau worden uitgevoerd

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fröjdfeldt deed dat altijd wel. Ook als mensen als een gek op hem af kwamen rennen na een overtreding. Bam geel.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon genieten nu man :p anders begin je net zoals Gforce en mij enorme fouten te maken hahaha :lol:. Nederland is door :) Feest vieren is what's next. Volgende week kunnen we weer nuchter verder gaan. Ik ben in ieder geval volledig van het padje atm :+

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dit was de ontsnappingswedstrijd van het toernooi, zoals Brazilië dat was in 2010.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    bijna 40 graden hitte, die gast speelt 3 posities, rent vrolijk door, echt wtf

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met 33 jaar.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Foto's!! :+

En zo hoort het ook. Puur spelbederf dat kaarten vragen. Origine komt volgens mij ook uit Brazilië.

Laatst bewerkt: 29 jun 2014
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh? Ik dacht dat er een paar kansen waren geweest toch? Ik herinner me een paar keer dat de bal er bijna in ging.

Spelling is verkeerd neem ik aan? :)

Het was iig die dude die ook werd in gezet in de vorige wedstrijd en al vrij gauw maakte hij de eerste goal.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Robben die de bal aanbiedt aan Huntelaar.. Je hoort wel van we zijn 1 team enzo, maar dit gebaar zegt zo veel, klasse!

10. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja sorry. Het is Depay. Ken die gozer al ff, dus de spelling was voor mij vanzelfsprekend. Vond het wel grappig ;)

11. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zo hier komen we goed weg.

Ik neem aan dat de volgende wedstrijd gewoon weer Janmaat in de basis staat, want het hele Verhaegh is voetballend verder heb ik niet kunnen ontdekken. En als die verdedigend nou beter was dan was die keus nog te verdedigen, maar het enige gevaar in de eerste helft kwam alleen van zijn kant.

Tegen Costa Rica ( neem ik aan) kan je rustig met huntelaar beginnen en gewoon 4-3-3, je moet uiteindelijk toch het spel maken tegen ploegen die voetballend minder zijn. En dan is dat 5-3-2 wel leuk tegen een Spanje of als we het redden tegen Argentinië, maar tegen Costa Rica moet je er gewoon overheen.

Natuurlijk is het kut als je je twee beste spelers van je selectie aan de zijkant moet porteren, maar het doel heiligt de middelen.

Maar Jezus wat komen we goed weg, want optelsom of niet. Dit was geen penalty. In de eerste helft wel natuurlijk, maar deze penalty was het zoveelste voorbeeld van ongerechtigheid in het voetbal. Nu in ons voordeel gelukkig. Als dit gister bij Brazilië was gebeurt was het voor ons de druppel geweest qua arbitrage en het ultieme bewijs dat de scheidsrechters waren omgekocht om Brazilië verder het toernooi in te helpen. Dan waren de $$$$$$-reacties massaal geweest.

Maar goed gelukkig zat het mee, en gelukkig konden Kuyt en Vlaar (?), Robben overtuigen dat Huntelaar die bal moest nemen.

De halve finale is in zicht.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou ook zo kunnen zijn dat Robben hem liever zelf niet nam.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed dat die het deed. Want als die begon te vragen betekend dat die dus aan het twijfelen was en dat is nooit goed voor een penalty. En Huntelaar was frisser zoals die zei en is bijna altijd wel goed met penalty's.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Aan het einde is zijn hele stem kapot:

:lol:_O_

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die gast moet lekker op de radio blijven. Die TV interviews van hem blijven toch drama...

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Jack en Arjen hadden het er zelf nog over maar ik ben van mening dat wanneer de fout op jou gemaakt wordt dat je hem zelf niet moet nemen. Dus is het goed/logisch dat Huntelaar hem nam.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Holy shit, wat zijn De Vrij en Robben goed dit toernooi. _O_

En wat speelde Kuijt ongelofelijk bazig de tweede helft. Één van de weinige die bleef knokken en gaan. Blijft natuurlijk ook weinig over als opperbaas Nigel de Jong wegvalt. Die man is cruciaal op ons middenveld. Toen hij wegviel, werd ons middenveld ook compleet overlopen met lilliputter Sneijder (god, wat was hij slecht), Wijnaldum (weinig aan de bal, maar nuttig qua loopvermogen) en Blind (tering wat was die slecht). Ik hoop toch wel dat Nigel nog terugkomt, zeker als Nederland de volgende partij nog weet te overleven.

Het was vandaag niet veel. Grote periodes met meer balbezit en zoeken naar oplossingen, viel me wel op. Dát wel. Maar die dichte verdediging van afgelopen potten was te vaak gatenkaas, met die verschillende swingende voorhoedespelers bij Mexico.

Echt.. wat ben ik blij met Robben. Wat is die man gruwelijk gevaarlijk aan de bal. Iedere keer weer. Niet te stoppen. _O_

En dan begin ik maar niet over Van Persie, Cillessen, Vlaar (stuk minder zeker dan vorige potten) en Depay. BMI speelde overigens wel prima.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Blind was slecht inderdaad en waarom van Gaal zo gek is van Wijnaldum blijft me een raadsel. Altijd onzichtbaar.

Overigens mag dat experiment met Verhaegh ook wel van mij stoppen, gewoon weer Janmaat graag.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niemand voor Kuyt rechtsback?

Meer ervaring, conditioneel beter, meer body en aanvallend sterker dan Janmaat.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beter slecht spelen en toch winnen, dan alles gegeven hebben en op het nippertje winnen. Nog zat ruimte voor verbetering.

Deel Deze Pagina