FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Blind heeft het goed gedaan op CVM, maar ik denk dat Clasie beter de rol van De Jong (schoppen, bal afpakken, en weer doorsturen) kan overnemen. Die goal van Mexico, daar bleef Blind hand in hand lopen met Dos Santos in plaats van ervoor te gaan liggen of een lichte overtreding te maken. Clasie is wat meedogenlozer denk ik.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Willen jullie meer of minder Tyrant?!

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik ga me er niet meer mee bemoeien:+

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Klopt :) Al is er blijkbaar een reden voor van Gaal om het zo te doen. Blind werd zelfs CV gezet ipv dat de vrij en veltman naast elkaar speelden de vorige wedstrijd.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou een delegatie van Barcelona bij Liverpool geweest zijn voor Suarez. Liverpool zou er €80M voor willen hebben. Zie alleen Suarez + Messi + Neymar niet samen in één spelen. Zouden ze hem dan alleen kopen zodat hij niet naar een concurrent gaat? Of heb en ze plannen om Neymar te verkopen? Lijkt me ook sterk dat ze 1 van deze 3 op de bank gaan zetten.

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Waarom zou alle drie niet kunnen werken? Suárez neemt dan gewoon de rol van Villa over.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hopelijk zorgt deze drie-eenheid voor wat minder Barca fappers in Nederland.
    Zoiets gun je toch niks.

En wat nou, Barca geen koopclub :lol:
    Chelsea achtige praktijken als dit doorgaat.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Messi en Neymar was ook al geen koningskoppel als je dan nog zo'n type er tussen zet gaat het zeker niet werken. Al is Suarez wel meer een teamspeler als bijvoorbeeld Neymar als je naar zijn assists kijkt

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Suárez laat een heel team beter functioneren, IMO. Dat heeft Messi ook, maar dat ontbreekt bij Neymar vooral.

Neymar en Suárez in één team gaat inderdaad niet mee doen om de Fair Play prijs. Ik begrijp trouwens wel dat Barça nu gaat kopen. Die hebben de laatste 5 jaar gewoon een geweldige kern gehad + enkele aankopen steeds, maar moeten nu toch echt ook de kern gaan doorselecteren. Iniesta blijft fenomenaal, maar Xavi, Puyol, Piqué, Alves en Valdés zouden (IMO) niet meer moeten spelen.

En dan laat je een Thiago vertrekken afgelopen zomer =(.

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Neymar is zeker een teamspeler. Hij heeft juist te vaak dat hij een bal beter zelf kan schieten en dan toch naar Messi past. Messi zelf eist de bal wel op, maar is zeker niet egoïstisch. Ik denk wel dat het kan werken, op papier is dit in ieder geval de beste aanval van Europa. Het geld zie ik echter liever op een andere manier worden uitgegeven...

En doe nou niet alsof Barça elk jaar zo veel spelers koopt. Alleen deze zomer wordt er inderdaad veel gekocht, aangezien er ook veel spelers zijn vertrokken/gestopt, de club op een dieptepunt was en er nog steeds een transferban kan komen. Als je het op deze manier bekijkt valt het echt in het niet ten opzichte van andere clubs hoor.

Puyol, Valdés en Pinto (en waarschijnlijk Xavi) zijn al weg trouwens.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Uit mijn hoofd zijn toch de afgelopen jaren Villa, Mascherano, Fabregas, Alexis,Neymar,Alba en Song voor behoorlijke bedragen gehaald dus imo is Barcelona ook gewoon een koopclub geworden want echt grote talenten na Busquets en Pedro zijn er ook niet meer doorgebroken

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja leuk maar gaat niet meer over WK!

;)

Staan standaard in de top 10.
    Tuurlijk zijn er andere clubs erger, maar het is juist storend dat iedereen doet alsof Barca anders is. Dat valt reuze mee.

Laatst bewerkt: 2 jul 2014
  13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben benieuwd, zie Clasie wel graag een kans krijgen :)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat stukje bij zapsport van "Die had mijn oma nog wel gemaakt!" is echt geniaal :)

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En niet vergeten dat Neymar de duurste speler ooit is.

Sent from my Willem9000

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alleen als je de kosten van de orgies mee telt

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    [yt]6oq4hdDn0TY[/yt]

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vieira _O_

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Op BBC laten ze al enkele weken lang documentaires zien over alle vorige WK's en dit weekend was het het WK van 94 en 98. Net een stukje gekeken van 98, blijft zo ongelooflijk goed.

Ronaldo >> Cron en Messi

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben blij dat US eruit ligt. Dat overdreven gedoe met vids steeds en steeds benadrukken dat ze niks van voetbal begrijpen etc. Gelukkig is dat afgelopen nu. Nu ze eruit liggen.

Deel Deze Pagina