De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dus die vriend spreekt names alle Feyenoord supporters?

Ben het btw wel over eens dat Indi geen super talent is

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    8 Miljoen voor Indi is gewoon een goede prijs hoor, 8 miljoen voor Pellé vind ik dan weer aan de mindere kant, zou toch wel minstens 12 moeten opbrengen ondanks zijn leeftijd.
    Zeker gezien zijn statistieken de afgelopen twee jaar en omdat Southampton net z'n 80 miljoen heeft binnen gekregen.

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hij is geen 21 meer hé, vind het wel netjes helemaal als je bedenkt dat hij bij al z'n vorige clubs op Feyenoord na geen succes is geweest, het is wel een grote gok.

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Koeman heeft vertrouwen in hem :+, dus hij gaat weer scoren.

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Barcelona schijnt ondertussen al 70 miljoen pond op Suarez hebben geboden. Liverpool wilt Sanchez van Barca in de deal betrekken, dus het bedrag wordt misschien wat lager.

6. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond Indi dit seizoen ook matig, maar nu op het WK deed hij het prima, iets wat de prijs opdrijft. Daarnaast houden grote clubs hem toch al jaren in de gaten en kan je van hem echt een prima mandekker maken. Ik zeg ook niet dat het meer had hoeven zijn maar ik vind 8,5 miljoen zeker geen cadeau'tje, gewoon marktfconform. En de vergelijking met de jong nam ik er dan even bij dat het nog niet eens een super bedrag is, gezien dat een middelmatige speler zonder enige rek is.

7. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Precies dit! Met 8 miljoen voor Martins Indi doet Feyenoord gewoon goed zaken, voor De Vrij verwacht ik, zeker na zo'n WK, wel wat meer. En 12 miljoen voor Pelle is ook een prima bedrag, die gaat sowieso gewoon door met scoren bij Southampton, ook daar kopt ie de voorzetten er wel in.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus gast.

Sent from my Willem9000

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Sanchez wilt blijkbaar enkel naar Arsenal, dus zo'n deal met LFC lukt ze niet.

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dan wordt hij gewoon verkocht inderdaad. Het bedrag voor Suarez zal dan toch op hetzelfde uitkomen. Het laatste nieuws was volgens mij ook dat het alleen geld zou worden voor Suarez. Met het geld van Sanchez zou je dan uiteindelijk rond de 40m betalen, dat valt dan nog mee.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool wilt 45m pond + Sanchez of 75m pond. (Echo) En Sanchez staat ook open voor een transfer naar Liverpool (AS)

Volgens Tony Barrett is ook een deal met Origi bijna rond en Liverpool wil zowel Sanchez als Shaqiri (Sky Sports).

Denk dat er begin dit seizoen een heel leuk team staat.

12. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.990
    Mooi dat spelers waar je gedurende het seizoen weinig of niets over hoort na 3 goede wedstrijden op een WK ineens voor tientallen miljoenen aangekocht worden :p.

Krijg er altijd een beetje een Poborsky/ Maceo Rigters gevoel bij

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Charisteas.

14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.990
    Salenko! Haha er is vast een heel mooi lijstje te maken van spelers die op het goede moment wisten te pieken. Naja goed, ook een kwaliteit. Rigters heeft zich bijvoorbeeld financieel onafhankelijk gespeeld op een jeugdtoernooi, toch fijn!

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gelukkig heeft die bij Ajax wel weten te imponeren en een droomtransfer naar Feyenoord gemaakt voor 3 miljoen.

:+

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Drenthe?

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Drenthe Ja, moest ik ook direct aan denken, 17 mln :).

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is ongelofelijk zonde dat Suárez vertrekt, maar als je voor dat geld Shaqiri, Sanchéz, Lallana, Lambert en Can ervoor terughaalt.. Dan maak je het hele team wel beter. Stuk meer schwung en minder afhankelijk van één (domme) speler.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Het lijkt erop dat Sanchez nog steeds naar Arsenal gaat. AS is ook niet de meest betrouwbare bron. ;)

Liverpool source: "Talks were productive. There were sensible expectations on both sides. But nothing is finalised as of now." [guardian]
    Barcelona's opening bid for Luis Suarez is 87M. Bid was not accepted as Liverpool want 100M, but both think deal can be done. [guardian]
    The deal on the transfer of Liverpool forward Luis Suarez (27) to Barelona could be announced next week. [rac1]
    Talks on Luis Suarez are well-advanced, but deal not expected today. 80M fee dropped after biting incident. No players included. [rac1]

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat denk ik ook. Kan beter naar een middenmoter in de PL. :thumbs:

Deel Deze Pagina