Nee. Gelukkig is het Costa Rica. In de halve finale kun je inpakken als je met Blind centraal speelt. Zeker als hij tegen Messi speelt
Nee heb ook niets tegen Muller eerlijk gezegd, vind het wel een goede voetballer. Het gaat mij niet om Neymar gaat mij om spelers die zo debiel inkomen en dat mag best harder gestraft worden. Het is nu allemaal zo soft.
Als wij zouden verliezen van de Belgen en Duitsland wint de wereldbeker hebben we wel een probleem als Nederlanders om naar de camping in Frankrijk te gaan. Via het pondje maar naar England en dan de tunnel om naar Frankrijk te gaan?
Ik denk dat als Belgie van Argentinie wint dat ze erin gaan geloven dat wil je liever niet. Je kunt beter tegen Argentinie spelen, zeker met die lekke verdediging. Belgie vrees ik, die zullen dan Nederland ook verslaan.
Müller is het zelfde geval. Alleen ligt hij ook nog altijd te zeiken als hij geen corner krijgt. Schreeuwt hij moord en brand. Daar moeten ook direct kaarten voor uit gaan delen. FIFA heeft toen ook ooit afspraken gemaakt dat schreeuwen naar de scheids of wegwerp gebaren maken met een kaart bestraft zouden worden. Al die anti voetbal wat we steeds meer zien is puur omdat het arbitrage het constant toelaat...
Dit was pure frustratie en hij ging op geen enkele manier voor de bal. Als je goed oplet zie je dat hij niet eens naar de bal toespringt. Deels ook de schuld van de La Liga scheidsrechter die gewoon te veel door liet spelen. Zuniga had er namelijk gewoon al niet meer mogen staan. Ik hoop ook maar dat mensen nu beseffen dat Neymar vrij zwak is en er niet altijd voor kiest om naar de grond te gaan (of juist wel om dit soort blessures te voorkomen).
Stel je godverdomme niet zo aan, alsof Brazilië allemaal zulke lieverdjes zijn. Je bent voor het gemak de keeper van Brazilië vergeten die een aanslag deed op die gast zijn knieën?
Zwak is wel de meest aardige manier om uit te leggen dat het een jankbal, pussy en scharminkel is inderdaad.
Dat krijg je al Brazilië dergelijke overtredingen maakt die niet bestraft worden. Deze wedstrijd hadden er wel 20 gele en 4 rode kaarten moeten vallen. Als het er dan 3 gele worden dan loopt het uit de hand. 1 gele ook nog een voor James die niet eens iemand aanraakte...
Dat doet er nu toch helemaal niet toe? De haat tegen Brazilië zit blijkbaar zo diep bij sommigen dat er bij elke discussie weer een fout van een Braziliaan moet worden aangehaald. Ik heb het over die twee momenten van Zuniga waar hij gewoon twee keer een kaart (zelfs twee keer rood) had moeten krijgen. Dat hij deze niet krijgt is schandalig. César kreeg geel en een penalty tegen dus ik zie niet in waarom je daar nog zo'n probleem over moet maken. Ik zeg zelfs dat de scheidsrechter te veel door liet spelen, wat wil je nog meer?
We discussiëren over een jaar of vijftien nog wel eens door, als je beseft dat bevooroordeelde mensen niet objectief naar situaties kunnen kijken en daarom nogal selectief zijn in het analyseren van situaties. Dit is echt heel vermoeiend.