FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind Louis erg overrated. En heel veel mensen kijken met een roze bril naar hem nu ze nog alles gewonnen hebben. We vergeten dat we in de vorige wedstrijd steeds ook veel geluk gehad hebben. Verschil tussen winnen en verliezen is helemaal niet zo groot geweest. Dan hadden die mensen Louis en zijn 5-3-2 weer compleet afgezeken. Ik heb de meerwaarde nog niet gezien van het systeem iig. Ook niet tegen Spanje aangezien die gewoon heel erg zwak waren.

Ze zullen vast wel iets beter kunnen, maar ben eerlijk een aantal spelers spelen zelfs in de Costa Ricaanse competitie...

Ik heb eigenlijk nog nooit een team gezien die in 90 minuten geen enkele kans krijgt. En zeggen dat Nederland zo goed was.... Ze speelden zeker niet slecht, maar dit Costa Rica was heel erg zwak. En in de andere wedstrijden speelden ze niet heel erg veel beter. Ze kregen daar wel meer ruimte om te voetballen. Daarom was het goed om 4-3-3 te spelen.

Laatst bewerkt: 6 jul 2014
  2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Robben was echt top, hij is echt in topvorm.
    Sneijder vind ik ook steeds meer meevallen, was in het begin van het toernooi niet echt wat maar hij groeit in het toernooi.
    Van Persie lijkt het kwijt te zijn.

Louis krijgt van mij een 8 tot nu toe, met dit materiaal zo ver komt is gewoon erg knap.
    Als hij wereldkampioen wordt, wil ik niet eens weten hoe groot zijn ego wordt.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee? Heel Nederland ging uit zn dak gister, iedereen was dronken, heel XBW staat te juichen, ik kom hier licht sarcastisch even zeggen dat het een leuke wedstrijd was (was de meest epische penalty serie ever) en meneer gaat uitgerekend aan mij vragen om onderbouwing. Waar the fuck wil je over discussiëren dan? Ik heb wel wat beters te doen op een zaterdagavond, ga ik liever feesten.

4. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het blijkt uit al je reacties: jij weet alles al beter, hebt alles al vantevoren door en kan vrijwel alleen maar zeiken.
    de Vrij en Indi waren tot aan deze wedstrijd dramatisch, om nog maar niet te spreken van de invloed van de hitte als we tegen Mexico waren begonnen met 4-3-3. We geven bijna niks weg en elke kritiek die van Gaal heeft gekregen weerlegt zijn team tot nu toe op het veld. Dat we alles gewonnen hebben is geen toeval ofzo, dat van Gaal maar wat gokt en we dan per ongeluk nog winnen ook.
    We winnen, er is geen 'als we de vorige wedstrijd hadden verloren', Louis maakt helden (Robben, Kuijt, Krul, Huntelaar, van Persie, etc.)

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wel de eerste wedstrijd van ons met een beetje leuk voetbal, hopelijk blijven we zo spelen. Ik had ook eigenlijk voor het eerst het gevoel dat Nederland controle had op het veld. In de andere wedstrijden was dat vooral de eerste helft een probleem en dat moet je niet hebben tegen Argentinië.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond ze niet zwak. Ze speelden gewoon op penalty's vanaf minuut 1. Wat jammer was voor de wedstrijd zelf.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

De Vrij speelde gisteren anders ook vrij dramatisch, 3 keer een bal ingeleverd, bij de 2e keer ging van Gaal (terecht) uit zijn plaat.

Zal wel de leeftijd zijn, maar toch.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als eerste zeg ik helemaal niet dat Louis slecht is. Integendeel zelfs. Als ik hem een cijfer moest geven zou dat een 7,5/8 zijn. Zeg dat hij overrated is. Je doet alsof alles van hem af komt. En dat is zeker niet zo.

Verder zie ik alleen speculatie van jouw kant. Als dit als dat. Nou dat was dus niet zo. Je weet niet wat erg was gebeurt als je in de hitte meer tempo had gespeeld. Jij speculeert alleen. Ik kijk puur naar de feiten uit de wedstrijden. En ja dan hebben we in 5-3-2 achterin velen malen meer weg gegeven dan met 4-3-3. Vind je dat niet vreemd dat je in een veel defensiever systeem achterin veel meer weg geeft. Sorry hoor, maar dat zijn feiten. Denk er maar eens over na.

En luister nog, maar eens naar de intenties van Louis met dit systeem voor het WK. Dat we winnen is prima en ben ik blij om. Maar het systeem werkt helemaal niet zo als dat de staf van te voren voor ogen had. Vandaar dat ik zeg dat het allemaal een beetje overrated is.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een heerlijk WK toch! Van Gaal die vrijwel alle 23 spelers een belangrijke rol laat betekenen in het elftal! Nu weer met Krul _O_.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben toch benieuwd wie hij op Messi gaat zetten woensdag.

11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
  12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    De vrij is het hele toernooi geweldig aan het spelen en inderdaad gister leverde die in het begin een paar ballen in, wel 2e helft een paar zeer goede ingrepen.

Vond van Persie ook niet zo slecht als mensen doen overkomen, die commentator zit alleen maar over van Persie en Sneijder te zeiken, super irritant. Natuurlijk had die minimaal moeten scoren als spits en daar kan die inderdaad op afgerekend worden.

BMI trouwens die 2 crossballen :D, Sneijder lijkt zijn schot weer een beetje te hebben, Robben held, Vlaar degelijk.

Vond Wijnaldum echt slecht die is telkens onzichtbaar en overal te laat bij, Depay ging niet heel lekker, Kuyt was maar matig, Blind was slecht al eind 2e helft/extra tijd ging die eindelijk wat meer naar voren spelen.

Edit voor hierboven:

''Messi Messi, Clasie komt eraan, Clasie komt eraan, Clasie Komt eraan!''

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    _O_

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zal wel in herhaling vallen, maar kan me gewoon geen één moment herinneren van Wijnaldum gisterenavond. Sta je dan 120 minuten op het veld onzichtbaar te zijn. Hopelijk kiest Van Gaal voor iemand anders woensdag.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verwacht ik ook. Als had ik gehoopt dat hij al wat speelminuten daarvoor zou krijgen. Het is niet niets om te horen dat je Messi moet gaan dekken 8)

Sneijder is/lijkt nu vooral beter omdat hij in 4-3-3 veel beter tot zijn recht komt. Daar is hij de man die het spel verdeeld en alle ballen krijgt. In 5-3-2 moet hij vooral veel werken voor het team en is hij veel minder aan de bal en controlerend. De eerste rol staat hem ook op het lijf geschreven. En de tweede vervult hij best goed. Een paar jaar geleden had hij dit niet geaccepteerd. Ook een plusje voor van Gaal daar!

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Weg ermee.

Strafschoppen, genieten.
    Amper kunnen slapen, boeien!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke opties heb je nog dan? Fer en de Jong niet meer. De Guzman heb je ook niet gezien in de andere wedstrijd. Net zo onzichtbaar als Wijnaldum.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn er trouwens spelers geschorst/geblesseerd bij Argentinië?

Weet alleen Di Maria en Aguero.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pfff, wat een wedstrijd gisteren. Robben blijft maar gaan en de verdediging stond (op de verlenging na) redelijk sterk bij dat handjevol counters van Costa Rica. Maar man man man, wat heeft Van Persie veel verpest. Leuk dat hij als aanspeelpunt prima functioneerde, maar hij heeft echt teveel kansen verneukt. Sjongejongejonge. =(

Lowieke is wel een genie hoor :cool:

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moest echt lachen om die telefoon ook steeds. Een keer kan gebeuren. Maar dan zal je toch denken dat je hem daarna op stil zet. Maar nee. :p

Deel Deze Pagina