FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat zijn de verwachtingen voor woensdag dan? Heb alleen maar de wedstrijden van NL gezien, dus geen idee hiervan, maar er werd mij verteld dat zelfs Costa Rica gewoon aanvallend speelde voordat ze tegen ons moesten. Dus de kans is dat Argentinië ook zo lomp gaat spelen?

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Halve finale kunnen we wel halen. Duitsland pakt Brazilië, daar ga ik van uit. Maar Duitsland in de finale word enorm lastig. Voordeel is wel dat zowel Robben als Van Gaal als geen ander weten hoe de Duitsers spelen

Heb liever dat we verliezen van Duitsland dan van Brazilië. Vind Brazilië alles behalve sportief dit toernooi. Met Hulk voorop

Ik verwacht een herhaling van gisteren. Denk dat Argentinië defensief gaat spelen en wachten op de counter (Messi). Al verwacht ik niet dat ze zo onsportief spelen als Costa Rica

Laatst bewerkt: 6 jul 2014
  3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Agüero was toch de slechtste Argentijnse speler dit toernooi, die missen ze echt niet. Pérez is wel goed, maar natuurlijk niet te vergelijken met Di Maria. Waarschijnlijk gaat Argentinië hetzelfde spelen als tegen België. De verdediging was in die wedstrijd erg sterk, dat kan wel een probleem worden. Als Sabella dan Messi eens niet naast Higuain zet en Messi een goede dag heeft gaat het erg moeilijk worden...

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zonde dat Nigel geblesseerd is, anders had hij mooi de hele wedstrijd kunnen focussen op Messi. Hem gewoon volledig uit de wedstrijd halen door hem te irriteren. Natuurlijk word je een aantal keer uitgespeeld, maar Nigel zou wel de beste zijn daarin. Nu gewoon vol aan de bak en er strak op zitten en hopen op een Van Persie die wél wat raakt.. :emo:

Wellicht kunnen we Zuniga lenen? :+

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hmmmpfff...nou ja...dat zou al beter zijn dan als het sportiever is.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou het niet zo erg vinden als Di Maria zou spelen. Tot dus ver heeft hij nog iedere bal die hij aanraakte ingeleverd. Hij speelt echt dramatisch die WK terwijl hij in mij ogen nog de MVP in de CL was. Wat was hij daar goed zeg.

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Moet er wel bij vertellen dat ik er al het hele WK naast zit hoor ;)

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Het voordeel dat Romero, in tegenstelling tot Navas, wel een grabbelaar is. :+

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Vond Di Maria juist een van de beste bij Argentinië, enige waar nog een beetje dreiging van uit kwam bij Argentinië. Naast Messi zijn geniale momentjes dan.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Tegen Australië had Nigel toch zo'n lekkere blok op een speler, wat had ik dat graag met Messi gezien. Maar de scheidsrechters op dit WK kennende hadden Nigel er dan af gestuurd met een rode kaart.

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Van Nistelrooy :D

Zag hem een paar dagen geleden weer. Ja, ook dit is onze bondscoach :+.

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Precies, de aanval wordt echt een stuk slechter zonder hem, je mist zijn snelheid en ook zijn link met Messi. Hij zou alleen nog veel beter moeten kunnen dan dat hij op dit WK heeft laten zien.

13. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Die Argentijntjes pakken we gewoon! Zie dat mensen de duitsers vrezen in de finale, nou ik wil wel robben 1 op 1 tegen howedes zien :p
    Gek maken die duitsers!

14. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ja want de Duitsers zetten alleen Howedes op Robben =(

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wij gaan tegen Duitsland geen 4-3-3 spelen, hoor. Dat wordt gewoon weer 5-3-2 met Robben en Van Persie die voorin zwerven. Dus dat wordt geen vaste mandekking. Maar het zou wel mooi zijn als Robben inderdaad meer de spelers Howedes en Boateng opzoekt dan Hummels en Lahm. :+

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Kop van Robben. _O_

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden: