FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh niet meegekregen. :+

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik vind Di Maria juist het meest gevaarlijk. Onze defensie is qua collectief wel prima, maar individueel zwak. Zo'n dribbelen Di Maria brengt meer gevaar dan een georganiseerde aanval..

Hij speelt toch best redelijk dit WK?

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Nee zoveel kansloze schoten van die jongen, dribbels die compleet mislukken. Di Maria lijkt een beetje kapot van een lang seizoen.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Niet erg vinden als Di Maria speelt? Hou op... Die jongen zorgt nog altijd voor zoveel dreiging, is erg snel en straks is/was dit zijn wedstrijd en wat dan. Als je zag hoe hij in de CL finale speelde en andere wedstrijden bij Real dan moet je hopen dat zo iemand niet speelt (ook al wil je tegen de beste 11 spelen maar dat hebben we zelf niet).

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zei toch ook dat ik hem fantastisch vond in de CL. Dit WK is het gewoon erg matig. Geen schim meer van zijn kwaliteit in de CL. Dreiging is er wel, echter komt hij amper een man voorbij. Ook zijn schoten en passes zijn gewoon slecht.

Wat deed Cillessen eigenlijk waar hij spijt van heeft? Ging dat puur over het trappen tegen de dugout?

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ook al speelt hij niet op zijn niveau, je zou toch extra op hem moeten letten waardoor je bijvoorbeeld Messi meer vrijheid geeft. Hij is ook niet zo constant als speler. Zijn vorm van de laatste zes maanden was belachelijk goed, dus misschien dat we nu te veel verwachten van hem. Ik ben ook benieuwd of hij volgend seizoen weer dat niveau kan bereiken.

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Nigel de Jong, wat een beest is dat toch. Heeft zelf ook nog hoop dat ie kan gaan spelen in een mogelijke finale.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Eens, Di Maria kan altijd beter maar hij is niet echt slecht dit WK.

Vooral pech gehad met een wedstrijd waarin de keeper echt zijn beste dag had, daarin had Di Maria ook gewoon 3x kunnen scoren.

Ben blij dat hij niet tegen Nederland speelt.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Haha, zul je straks zien dat die gele kaart nog wordt kwijtgescholden ook. :lol:

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Penalty trauma is al gedaan in 2004.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die kaart was meer dan terecht. Snap ook niet wat ze dan denken te bereiken? Zelf zullen ze toch ook wel weten dat het niks uithaalt? Of hopen ze op verzachtende omstandigheden na het incident met Neymar?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Joh, je moet wat toch? Die zien ook wel in dat ze volledig kansloos zijn tegen Duitsland als ze zo spelen zoals de laatste weken en dan nog zónder de by far beste verdediger en by far belangrijkste voorhoedespeler. Beetje een wanhoopspoging om tenminste één van de twee nog terug te krijgen. Groot gelijk, bij de FIFA kende het altijd proberen.

Duitsland - Argentinië/Nederland it is.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
  15. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Wat heb ik mij gisteravond toch geërgerd aan de 'sport' voetbal, word steeds erger op dit WK. Zoveel anti-voetbal, vuile overtredingen, theater, aanstellerij en waardeloze arbitrage dat ik de sport voetbal eigenlijk niet eens meer als sport kan zien.

Blij dat Nederland door is (meer dan dik verdient) anders had ik gisteren waarschijnlijk mijn laatste voetbalwedstrijd ooit gekeken. :+

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Beste voorbeeld gisteren was toch wel Ruiz die gaat liggen en nephuilen, sneijder schiet bal over de lijn en stopt de counter. Ruiz staat meteen op. Kut aap.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Jup had ik ook. Vooral dat 'verplichte' fluiten als een verdediger valt... Krijgt hem 9/10x automatisch mee.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik dacht dat hij zwaar geblesseerd was en nog vroeg of er wissels over waren.

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat was Navaz volgens mij.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ruiz maakte toch ook gebaren naar de bank?

Deel Deze Pagina