FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom? Op papier betere spelers. Daar kijkt Unibet vooral naar. Kijken zelden naar vorm. En zowat iedere speler bij Argentinië is uit vorm. Je kunt je beter druk maken om Duitsland. Daar winnen we namelijk niet van ;)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Duitsland? Komt omdat het hier nog 6 Juli is, dus de eerst komende wedstrijd hier is Ned-Arg :+

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, Brazilië Duitsland. Maar ik denk dat Argentinië ook wel lastig gaat worden. Die gaan alleen maar janken en liggen en wachten op een actie van Messie.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Veel meer kunnen ze op het moment ook niet. We moeten een vroege goal maken.

Vlaar overigens wel twijfelachtig....de Jong en Fer mogelijk toch inzetbaar in een eventuele finale.

Laatst bewerkt: 7 jul 2014
  5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Argentinië? Messi, Augerö (die waarschijnlijk geen hele wedstrijd speelt) Higuain en di Maria? Alleen die dwerg kan een probleem opleveren. Voor de rest vond ik ze tegen Belgie echt niet gevaarlijk.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
  7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    :+

Overigens is het nu wel een klein voordeeltje dat Van Gaal voor de ploeg staat. Hij weet als geen ander hoe die Duitsers spelen mochten we ze in de finale tegenkomen.

8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    En Robben niet te vergeten

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jongens... er zit nog een match tussen

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Messi niet in vorm? :lol: Meeste kansen gecreëerd, meeste dribbels gemaakt en uit minder kansen vaker gescoord dan Robben. Robben is ook in topvorm natuurlijk, maar ik vond hem de laatste twee wedstrijden nou niet echt bepalend. Messi is echter bij elke goal van Argentinië wel betrokken geweest, maar valt een stuk minder op dan Robben aangezien Messi meer vanuit het middenveld speelt.

Ik vind Argentinië juist zeer effectief, doen gewoon wat nodig is. Het gaat in ieder geval erg zwaar worden.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het word sowieso zwaar want die Argentijnen gaan echt niet op de aanval spelen, die maken de wedstrijd dood en gokken op een flits van Messi zoals ze tot nu toe alle wedstrijden doen.

alles met 1-0 winnen en voor de rest de pot dicht houden. Denk dat het een hele vervelende gesloten wedstrijd word

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja nog geen fatsoelijke pot gezien van hun. Dode match inderdaad en dan hopen op een Messi moment.

Moeten echt ff snel 1-0, 2-0 maken

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kuipers wel naar huis omdat Nederland de halve finale heeft gehaald.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Haal die G.I Joe Messi Edition nou is uit je reet. Afgezien van die lucky-goal tegen België heeft Team Messi geen reet gepresteerd. Zeg niet dat de wedstrijd makkelijk word maar echt "bang" word ik niet van dit Argentinië.

In topvorm vind ik hem dus echt niet. Geen loop acties, komt vaak geirriteerd over en wandeld maar een beetje. Hij word vaker overgeslagen dan niet. Knap hoor dat hij tegen Bosnië en Iran scoort. En scoort op het moment dat de tegenstander het conditioneel niet meer kan opbrengen.

Robben niet bepalend? :lol: Tegen Mexico krijgt hij dankzij zijn actie een penalty mee. Tegen Costa Rica werd hij constant door 2~3 man gedekt. Logisch ... maar die laatste wedstrijd zat het ook goed tegen. Ach ... waarom neem ik nog de moeite om in discussie te gaan met jou.

Enfin, gewoon is een keer dit WK op voorsprong komen. Dat zou fijn zijn. Op die manier hoef je het spel ook niet meer te maken en kan je profiteren van de ruimtes en gaten die de tegenstander laat vallen.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Gelukkig!

Robben was inderdaad bepalend. Hij hield tegen Costa Rica steeds een paar man bezig, alle gele kaarten waren ook overtredingen op hem.

Messi is wel de enige speler bij Argentinië waar ik bang voor ben. Voor de rest is het al helemaal treurnis.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De manier waarop Nederland van Mexico en Costa Rica heeft gewonnen is natuurlijk ook niet geweldig, maar laat ze ons maar onderschatten.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Het zat ook behoorlijk tegen voor Nederland met al die kansen tegen de paal en lat.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Ja nou en. Dat is nou eenmaal voetbal.
    Ze moeten er gewoon in. De enige kans die Costa Rica had zat De Vrij lekker te failen. Als dat gebeurt tegen Argentinie is t klaar.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij kan veel beter dat weet jezelf ook. Niemand zegt hij slecht is.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij is beslissend maar ik vind hem niet z'n beste wedstrijden spelen op 1 of andere manier

het is heel gek maar aan de ene kant draagt hij het team en aan de andere kant als ik naar hem kijk lijkt hij zo vaak te verzaken ...

hij heeft tot nu toe steeds aan 1 of 2 flitsen genoeg ipv dat hij de hele wedstrijd tekeer gaat zoals in zijn beste wedstrijden bij Barca. Hij doet precies genoeg en ik weet niet of dat nou klasse is of dat het beste er nog niet uit komt

Deel Deze Pagina