FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Argentinië stelt geen reet voor, Messi heeft het gewoon niet, wordt Duitsland.

2. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ach, die Cilessen speelde gewoon een goede wedstrijd. Niet dat die nou zo veel te doen had maar toch.

En zo'n penalty reeks is gewoon een loterij, waarbij er van beide kanten 1 slechte penalty werd genomen. En Cilessen zit eraan maar niet genoeg. Die pingel van Sneijder was trouwens gewoon goed genomen. Die pakte die Romero mooi.

Maar het heeft niet geholpen dat zijn negatieve record de afgelopen dagen is benadrukt oa door van Gaal. Dan sta je niet echt met veel zelfvertrouwen tegenover Messi als die komt aangelopen.

Laatst bewerkt: 10 jul 2014
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap het ook niet. Eerste pingel moet erin voor het vertrouwen. Dan laat je Robben of Hunter toch

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het geniale plan is nu gebackfired inderdaad. Maar goed, hij kon nu denk ik echt niet meer een wissel achter de hand houden. Bovendien was Krul zijn 'record' ook verre van goed, en was het puur een psychologische wissel die nu niet meer zou werken.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ach, houd je bek toch dicht man :emo:.

Nederland top gespeeld dit WK. Had de finaleplek meer verdiend dan Argentinië, die hebben geen enkele wedstrijd overtuigend gespeeld. Mag hopen dat de Duitsers ze flink oprollen!

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt in 5-3-2 2 doelpunten gescoord en misschien wel 50 kansen weggegeven.

In 4-3-3 10 doelpunten gemaakt en vrijwel geen kans weggegeven.

Met de 5-3-2 creëer je nu tegen een zwak Argentinië eigenlijk geen enkele kans. Gooi het dan om. Al doe je het in de verlenging. Maar ga niet op strafschoppen spelen want dat is vragen om problemen.

En dan laat je Vlaar als eerste nemen?

Ik zeg het hele toernooi al dat het zo niet loopt. We hebben eigenlijk geen enkele wedstrijd goed gespeeld, geen enkele wedstrijd mooi voetbal laten zien. 2e helft van Spanje was leuk om naar te kijken, maar of het heel goed was?

Er zat genoeg fouten gemaakt zoals ik het zo zie. Sommige heb je geluk gehad en sommige pakken goed uit. Het is heel makkelijk om dan iedere keer als we winnen van Gaal een genie te noemen. Veel te veel krediet in mijn ogen. Van Gaal koos niet voor het beste hij koos voor was hij zelf wilde en de rest kon hem geen reet schelen. Je hoort ook zijn arrogantie in dat laatste interview. Ik walg gewoon van die vent en de uitschakeling vandaag is grotendeels te danken aan zijn slechte tactische ingrepen. Van Persie had hij gewoon moeten laten staan en Krul moeten brengen. Nee hij dacht dat Huntelaar wel ging scoren. Man je hebt nog geen enkele kans gehad deze wedstrijd, je spits van Persie heeft geen enkele fatsoenlijke bal aangespeeld gekregen, denk je dan echt dat Huntelaar gaat scoren? Want dan ben je echt een debiel. En dan laat je Vlaar ook nog de eerste nemen. Nee die neemt een speler die nooit mist. Puur zijn arrogantie en zijn zin door willen drijven terwijl je weet dat er een betere optie is. Doordat wij hem als meesterbrein gaan betichten en een gouden pik geven is het allemaal nog verder naar zijn hoofd gestegen.

Wie er anders bondscoach had moeten worden weet ik niet. Heb ik niet over nagedacht. Ik was sowieso al vanaf het begin niet blij met hem. Sinds dat we een WK mede door zijn arrogantie gemist hebben was ik klaar met hem.

Jullie mogen jullie mening hebben en ik die van mij. Ik riep al voor de wedstrijd van Spanje dat ik niks in hem zag en dat doe ik nog steeds niet. Ik heb mijn mening niet onder stoelen of banken gestoken en ook niet veranderd.

Mijn respect gaat uit naar de spelers die het dit toernooi gedaan hebben. Dat zijn de echte helden. Iedereen had het maar over van Gaal en over van Persie na de eerste wedstrijd.

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lol, dit meen je niet? :emo:

Dit Nederlands elftal beschikt totaal niet over een gouden lichting. Erg knap dat van Gaal met zijn spelers zo ver is gekomen, en zelfs pas uitgeschakeld wordt na penalties.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Lol GForce wat loop je toch weer slap te lullen vent.
    Jij en Nukem zijn echt de twee meest trieste figuren van dit topic.
    Zet anders even een Messi masker op, en ga samen met Nukem lekker op een wip zitten. Kan hij ondertussen aan z'n pipi trekken.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wij zijn gewoon niet het land dat met slecht spel in de finale kan komen. Als je ziet hoeveel geluk Argentinië in voorgaande wedstrijden heeft gehad verdienen ze niks, maar ze staan er wel gewoon.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dag jongetjes. Ga maar lekker met iedereen mee lullen. Je mag je eigen mening hier niet geven, want alleen de mening van de massa telt. Helemaal niks trollen. Ik onderbouw mijn mening terwijl jullie hier het liefste met 1 emoticon reageren.

Ik vond en vind van Gaal niks en dat heb ik vanaf minuut 1 laten weten.

En Boertje moet al helemaal niet zo dom lullen. Ik heb het over van Gaal en jij begint over Oranje. :emo:

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ga er niet verder op in, wordt te veel gissen. Als je 4-3-3 speelde werd je misschien afgeslacht en lag je er in de groepsfase al uit en dan had je Van Gaal ook compleet afgemaakt met zijn slechte tactiek en wat nog. Van Gaal heeft het als coach blijkbaar wel in zich om bepaalde jongens op korte tijd voor te bereiden en een goed team neer te zetten ondanks het gebrek aan kwaliteit dat andere landen wel hebben.

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speculaties allemaal. Ik zeg ook helemaal niet dat iemand het beter had gedaan. Misschien had van Gaal wel het meeste eruit gehaald. Misschien.

Abonnement opheffen op dit topic. Geen zin in discussies met mensen op een computer forum. 90% van jullie post alleen in topics wat niks met gamen te maken heeft. Zegt genoeg...

Oh Reckuuza, om jou lach ik nog meer dan Nukem. Jij reageert echt in ieder topic als een 5 jarige. Nukem doet het nog met opzet...

Laatst bewerkt: 10 jul 2014
  14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Overigens zijn we wel weer af van die neppe voetbalfans die de helft van de spelers niet kennen.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad.

Vond Stekelenburg wel goed keepen tegen Costa Rica trouwens.

16. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    :+

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Naja, Duitsland zondag dan maar winnen en als een echte voetbalkenner flink cashen in alle poules.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    :lol:

Zien we jou niet meer terug iig :thumbs:

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Terechte uitschakeling in mijn optiek. Argentinië heeft meer gecreëerd dan wij.

Ik ben echt ontiegelijk trots op wat we met deze zeer matige selectie hebben weten te bewerkstelligen. Heb nog nooit zo vurig een stel Feyenoorders en zo weinig Ajacieden aangemoedigd. Allemaal bazen wat mij betreft. Iemand iets kwalijk nemen gaat me ook niet lukken. Iedereen heeft bovenmaats gepresteerd.

Hopen dat Argentinië stunt tegen die ransapen _O_

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die Danny Blind speelde goed joh.

Deel Deze Pagina