Argentinie had het slot er gewoon geweldig op zitten, op hun helft altijd druk op de bal wn onze mannen met de rug naar de goal
T voelt alsof de eerste 2 'gedwongen' wisseld ons genekt hebben, we konden niks meer omgooien om te verassen
En we straalden ook niet meer dat superfitte uit van de vorige wedstrijden
ik zat van te voren te juichen toen ik hoorde dat De Jong kon spelen maar achteraf als je dan ziet dat er met Clasie op die plek iets meer voetbal kwam en dan die gedwongen wissel van Martins Indi dan baal ik echt enorm.
je kan het natuurlijk niet zien aankomen maar het maakte de opties voor van Gaal wel echt heel beperkt
ik kan de keuze voor Huntelaar zeker wel begrijpen en ook dat hij 1 op 1 gewisseld word, het was ook weer een risico geweest om a la 2e helft tegen Costa Rica te gaan spelen, daar kunnen die argentijnen veel te goed voor counteren, dan speel je ze ook in de kaart
Kan niet anders zeggen dan dat de Argentijnen het gewoon goed gedaan hebben. Ze liepen als wij eens een bal inspeelden niet achteruit maar hingen meteen in de nek van de speler die aangespeeld werd en verdedigden gewoon ontzettend goed.
En dat vertrouwen wat ze uitstraalden bij de penalties,.. is geen toeval dat ze van alle landen de beste penalty stats in de WK geschiedenis hebben
Laatst bewerkt: 10 jul 2014