FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Cillessen in de wedstrijd was ook gewoon heer en meester. _O_
    Alleen moet hij de komende jaren maar eens goed werken aan penalties en een beetje van dat jongenskoppie afkomen. :+

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Toch had ik liever gehad dat we in de verlenging gewoon nog ff vol voor de winst zouden gaan. Dan maak je of 1-0 of die vieze Argentijnen counteren naar 2-0. Dat vind ik een mooier scenario dan iedereen op Cillissen laten schieten.

Maar idd, met een Feyenoord/Ajax verdediging en 2 echt goede spelers zo ver komen, dat is idd echt ziek. Als je ziet hoe Vlaar en de Vrij zo'n Argentijnse aanval compleet uitschakelen, dat is toch mooi!

Die gasten hebben 0,0 ervaring in Europa _O_

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Vlaar is ook gewoon een baas. Na Robben gewoon de beste speler van Nederland dit WK. _O_

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Beetje meer body kan inderdaad geen kwaad ;).

Met die wallen van 'm doet ie me een beetje denken aan:

:+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja vooral Vlaar was echt een beest gister, dat had ik voor het toernooi echt niet verwacht

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    BTW, Clasie... Had die eerder moeten worden gebracht? Wijnaldum en Guzman vielen er al snel doorheen IMHO. Van Gaal heeft iets te lang aan Wijnaldum vastgehouden IMO.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    RONCRETE

Ja, hij was echt beest.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Ron Beton.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Je weet van tevoren natuurlijk ook niet hoe Clasie uitpakt in een wedstrijd met zoveel druk als deze of de vorige. Maar hij had hem zeker wel als wissel eerder een keertje mogen inbrengen voor inderdaad Wijnaldum.

Zou me trouwens ook niets verbazen als Aston Villa nu opeens behoorlijk wat telefoontjes krijgt.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bah bah, wat een bout wedstrijd gisteren.. Nederland moest het - zoals we weten - vooral hebben van de snelle counter en de degelijkheid achterin. Ik vond de verdediging gisteren weer ijzersterk. Dat is echt iets om trots op te zijn met jongens die van tevoren helemaal afgebakkest werden. Maarja, als zo'n Argentinië dan zelf ook met de kont in de goal gaat spelen, moeten we creatief worden. Als Robben dan je enige creatieve speler in vorm is, wordt het lastig. Sneijder was gisteren ook nergens, die heeft een eenmalige opleving gehad tegen Costa Rica blijkbaar. Om over Van Persie maar niet te beginnen.

Kuyt verdient wellicht geen plek in die top 5, maar zeker wel credits voor hoe hij het alsnog gedaan heeft. Belangrijke rol gehad in de finales.

PSV-modus aan:
    Ik vind ook dat Depay meer dan prima gespeeld heeft. Voor zo'n jong menneke met zo'n bravoure spelen op een WK, dan doe je het toch goed. We wisten dat hij het in zich had, maar het blijft knap. Nu is het hopen dat hij niet vertrekt naar een buitenlandse club, maar zich nog een jaar langer doorontwikkelt en aan zijn rendement werkt. Daarnaast vond ik Wijnaldum ook zo slecht niet. Hij speelde ontiegelijk sober, maakte geen acties en had heel zijn speelsheid niet. Maar ik neem aan dat Louis hem dat gegeven heeft als taak. Hem samenvattend: 'hij maakt geen fouten, maar voegt ook weinig toe'. Maar met zijn loopvermogen heeft hij toch veel ballen onderschept en gewoon simpel afgegeven aan de andere spelers op het veld. Prima in teamverband, weinig individuele toevoeging.

De Guzman viel tegen, Janmaat viel tegen, Verhaegh was poep, Cillessen slech t in penalties, Van Persie wederom oerslecht op een toernooi, Lens heel matig (op Spanje na). Meh..

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vlaar was echt een beest inderdaad, held. de Vrij was ook heerlijk voor zo'n onervaren jochie.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pfff, Vlaar en De Vrij. Wat zijn die jongens ongelofelijk gestegen in mijn restecpa-lijst. Godnondetering zeg, wat speelden die goed.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Janmaat viel toch niet erg tegen?

En dat over Depay hoef je niet onder PSV modus te zetten, hoor. Hoewel iedereen het echt top heeft gedaan denk ik nog steeds dat Depay de enige van de jongere groep is die écht een grote kan worden. Alhoewel De Vrij ook nog erg ver kan komen.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ja blij dat we de Vrij niet verkocht hebben aan Lazio voor 4,5 miljoen _O_
    Ik zeg voor 11 miljoen naar United. Allemaal had ie ze in z'n broekzak _O_

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    En Affelay dan jongens ? :+

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
  17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758

#Roncrete

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
  19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zeg ik al een tijdje, Clasie had van mij al tegen Mexico mogen spelen nadat Nigel uitviel.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Deel Deze Pagina