De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Echt bizar, in 2 jaar 180+ miljoen uitgegeven voor 2 aanvallers terwijl ze al de beste ter wereld hebben

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45

Spending it on drugs and hookers!

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha ja relativeer het nog eens. 70 miljoen is 70 miljoen, of het nou wordt gefinancierd door de gemeente of uit eigen zak wordt betaald.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    8)

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Misschien boeit het jou niks, maar dit betekent dat de club meer geld over heeft voor andere spelers. En ja het is een groot bedrag, maar een groot deel van de mensen hier was er nog van overtuigd dat Suarez (een van) de beste speler(s) was vorig seizoen. En dan nu doen alsof het een schande is dat dit bedrag voor hem betaald wordt. ;)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Tja, blijft lastig om een club te verdedigen die dikke schulden heeft, verbod heeft om spelers te kopen vanwege illegale transfers nu een recordbedrag uitgeeft aan een speler die 4 maanden geschorst vanwege belachelijk gedrag.
    Ladies and gentlemen: FC Barcelona. Més que un club.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Sanchez is weggegaan voor 37 miljoen, Suarez is gekocht voor 94 miljoen. Wat betekent dat je dus gewoon een hele goede speler + 57 miljoen kwijt bent voor een (veel) betere speler. Suarez is naar mijn mening zelfs momenteel de beste spits ter wereld maar Barca heeft hem echt niet nodig en ze hadden beter Sanchez kunnen behouden + 2/3 spelers kunnen halen of de volledige 94miljoen investeren in 4/5 spelers.

Maarja met Lambert, Can, Lallana, Origi, Markovic en die 87 miljoen die Liverpool overhoudt en dus nog kan uitgeven aan andere spelers gaat Liverpool er alleen maar op vooruit.

Laatst bewerkt: 11 jul 2014
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hoe kotm Nukem eigenlijk bij 70 miljoen?
    Schattingen lopen uiteen van 85 miljoen euro tot 94 miljoen euro. (volgens VZ).

Dat scheelt toch wel anderhalve Pellé.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Luis en Luis Suarez.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

75m pond niet euros

En dan weten we nog niet hoeveel daarnaast nog aan orgies is uit gegeven om de transfer rond te krijgen

Suarez was ook de beste speler van vorig seizoen.

Hij is het in verhouding tot andere spelers wel waard, het gaat erom dat Barca net voor tegen de 100 miljoen Neymar heeft gekocht, en daarvoor Ibra voor wat was het ook alweer 70 + Eto'o ? En stuk voor stuk gaan ze 2e viool moeten spelen voor de beste aanvaller van de wereld. En als je dan kijkt wat ze qua verdedigers hebben.. Laat ze Hummels kopen als ze met geld willen smijten, dat gaat tenminste nog ergens over dan

En ondertussen hebben ze schulden waar je misselijk van word. En kom niet aan met bedrijfsfinanciering t.o.v omzet en dat het allemaal wel gezond is want dat ze indirect overeind gehouden worden weten we allemaal

Laatst bewerkt: 11 jul 2014
  11. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    En daarmee heb je dus vrijwel iedere topclub in Europa beschreven. :thumbs:

Alexis speelde er in zijn drie jaar nooit zo goed als op dit WK. Het is een van mijn favoriete spelers, maar hij past gewoon niet in het systeem. Waarom zou Barcelona Suarez niet nodig hebben? Ik heb er wel vertrouwen in dat Lucho het kan laten werken en dan heb je dus de beste aanval van de wereld. Ik zie die drie wel in staat om in de buurt te komen van de 100 doelpunten van Henry, Eto'o en Messi.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar door Barcelona fans wordt juist altijd beweerd dat ze zelf niet tot deze categorie behoren, dat ze een opleidingsclub etc zijn. Laatste jaren is dat imo zeker niet meer zo

13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Més que un club betekent veel meer dan dat hoor. ;)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Noem nog eens 2 europese topclubs die aan al die criteria voldoen?

of 1

15. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ik tel anders 0 andere topclubs met een topspeler die 4 maanden is geschorst.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja is goed met je 8)
    Zoals gezegd, categorie Chelsea, City en PSG. Sympathiek rijtje wel.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Liverpool gaat er op vooruit? Ze hebben eindelijk weer wat geld en kopen weer net-niet spelers. Veel plezier er mee.

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Niet erg veel zin om in discussie te gaan met mensen die nog steeds denken dat Neymar 100m heeft gekost. ;) Maar goed elke club heeft schulden en FIFA heeft Barcelona gewoon als een voorbeeld gekozen door die ban op te leggen, dit gebeurt namelijk ook bij veel meer clubs. En had je anders moeten wachten tot zijn schorsing was afgelopen en je waarschijnlijk geen spelers meer mag kopen door die ban?
    Ik ben er ook niet blij om dat we de galácticos kant op gaan. Ik had met dit geld gewoon Benatia gekocht, maar ergens kan ik ook niet wachten om deze aanval te zien spelen hoor.

Je vergeet Real!

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoeveel heeft Neymar dan gekost?

Welke andere clubs hebben ook een transfer ban gekregen?

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Niet meer dan 60m.

Ik zeg toch dat Barcelona er als voorbeeld is uitgekozen, ze kunnen natuurlijk niet iedereen een ban opleggen.

Deel Deze Pagina