Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb ik eerlijk gezegd niet in de gaten gehouden. Mijn doel was ook niet om af te vallen maar om in de zomer periode fit te blijven voor het nieuwe voetbalseizoen.
    Met Insanity zul je overigens sowieso (snel) kilo's kwijtraken als je voeding in orde is.

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Bedankt! Betekent veel voor me

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ben wel benieuwd wat je indruk is van zo'n voedingsschema. Heb er al aardig wat gemaakt zelf, maar ben hier toch wel nieuwsgierig naar.

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    6kg in een maand maar dat kwam ook vooral door mn voeding.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Onthou wel dat het geen lineair process is en voornamelijk glycogeen en vocht is verloren. Newbie weight. Dat is waar veel mensen de fout in gaan met diëten. Na die 5/6kg stoppen ze omdat ze denken hun doel te hebben bereikt.
    Daarnaast zou ik niet echt op de weegschaal letten. Ik woogg sinds december 69.. nu 67.9 sinds herberekening kcal maar ben echt veel droger geworden

Laatst bewerkt: 12 jul 2014
  6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Was 3 maanden geleden gaan cutten maar deed het veelste snel allemaal. Wel genoeg eiwitten maar mn koolhydraten echt te laag, viel super veel af maar ook veel massa ging verloren. Was suf en heb nogal zwaar werk dus dat werd hem niet. Nu een maand onderhoud gaan eten, weer wat massa terug gewonnen en iets aan verloren als ik in de spiegel kijk. Gewicht de hele maand gelijk gebleven dus het aantal calorien wat ik at klopte wel. Abs beginnen er enigzins doorheen te prikken. Afgelopen week weer gaan cutten, maar dan een beetje geleidelijk. 200 cal onder onderhoud. 1x extra cardio en zie wel waar het strand. Zomer zit er toch alweer bijna op maar het is wel leuk hoe je in een jaar tijd veel leert en van je lichaam te weten komt. 11 september op vakantie en daarna aan de bulk. Kijk daar eerlijk gezegt wel naar uit. Word 2e x dat ik dat ga doen en word iig anders dan afgelopen winter. Hopelijk kan ik in een half jaar tijd dan veel massa gaan pakken.

Ik gebruik nooit pre work out. Alleen een caffeine pil op zn tijd. Nu las ik op bodynet een topic over zelf pwo te maken met beta alanine, citrulline en caffeine erin. Als je het allemaal zo leest en reviews bekijkt moet het allemaal top werken maar heeft iemand ervaring met deze producten? Zitten ook in andere pwo's alleen heb geen zin om 80 cent per serving te betalen. Los ben je nog geen 25 cent kwijt.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vandaag bloemkool/kip bodem pizza gemaakt. Super low carb. Goed voor in een cut als je toch wel ff een pizza lust

Laatst bewerkt: 12 jul 2014
  8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, lekker... ga ik ook proberen!

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik lust wel pizza!

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Boemkool calzone!

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Haha nee doe ik ook zeker niet hoor, gewoon lekker sporten en kijken wat d'r van komt.

12. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Net dag 2 van insanity afgerond, maar bij de laatste set werd ik echt licht in m'n hoofd, dus die niet helemaal afgemaakt. Had voor de zekerheid nog een appel gegeten half uur voordat ik begon, maar zal denk ik meer met de intensiteit te maken hebben dan met m'n voeding.
    Sinds een paar dagen ook weer bezig met wat gezonder te eten.

L.A. vindt dit leuk.
  13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben gisteren begonnen met insanity en vanaf volgende week zaterdag duik ik echt de sportschool in en dan ga ik het combineren met 3x in de week sportschool. Dus elke dag insanity gaat hem niet worden want het moet wel leuk blijven. Misschien doe ik er af en toe ook nog een megawalk bij, lijkt me ook wel geinig. Ik doe het eigenlijk puur om mijn energie kwijt te kunnen sinds ik mijn nieuwe (kantoor)baan heb.

Laatst bewerkt: 13 jul 2014
  14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Recept?

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vaak kun je beter na de workout eten ivm verbranding.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je kan de toppings naar keus samenstellen. Make it fit. Ik had goedkoop blikje tomatenpuree gemengd met bbq saus als saus.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Laatste keer dat ik een stuk fruit als PWO had genomen lag ik 10 min op de vloer, out, na het deadliften.

M.a.w. een appel is niet iets wat je voor een workout neemt.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Appel is sowieso nergens goed voor. Behalve appeltaart!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina