Hoe bedoel je? Ze konden niet echt anders dan hem een max-deal aan te bieden anders was hij waarschijnlijk vertrokken. Hij blijft een superstar en is het waard. Alleen is het wel riskant, want hij is al 30 jaar maar ik denk dat hij zoals Dirk Nowitzki nog wel een paar jaar op een hoog niveau kan spelen dus dat zou geen probleem mogen zijn.
Ik ben nu wel benieuwd wat ze Wade gaan aanbieden. Ik ken hun cap situatie niet maar eigenlijk zouden ze hem ook gewoon een max deal moeten aanbieden. Minstens 3-4 jaar en meer dan de 40 miljoen die hij nu niet krijgt door zijn opt-out.
Ik had eigenlijk ook gehoopt dat ze gingen tanken als Bosh was vertrokken maar Riley heeft weer een redelijk team klaar staan. Geen top team maar in het nog altijd zwakke oosten denk ik wel dat ze rond de 5-8 seed moeten kunnen komen.
Chalmers/Cole
Wade
Deng
Bosh
Birdman
In NY heb ik weinig vertrouwen. Veel hangt af van jongens zoals JR Smith en Shumpert. Ik vind dat Melo zijn kansen heeft weggegooid. Bulls zijn nu al contenders er van uitgaande dat Rose terug komt en 100% is.
Laatst bewerkt: 14 jul 2014