1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wie had het dan moeten winnen? Het enige land waar ik geen probleem mee zou hebben is Colombia. En dan nog wil ik liever dat Nederland het eindelijk eens wint.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    [yt]ig6Z-LPUePA[/yt]
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nice! Mooi WK gehad.
    Wel geniaal hoe Blatter en Braziliaanse presidente bezig waren met de beker. :lol:
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Helemaal mee eens! Ongelooflijk zeg... bah smerig arrogant rotland met Müller voorop met zen rotkop...

    Het leuke is dat zowat iedereen hier zei dat Duitsland bij verre het beste elftal heeft en 'eventjes' van Argentinië zou gaan winnen. Argentinië had gewoon nog de grootste kansen ook :emo:.

    Overigens, kan hier eens gekapt worden met Nukem dit Nukem dat. Op elke pagina lees ik wel wat over Nukem jezus. Het wordt langzamerhand een triest niveau hier..
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe eens normaal.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Blij dat het niet beslist is met penalty's, dat past niet in een finale.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nu snap ik ook gelijk waarom iedereen jou blokt. Je bent niet alleen totaal overtuigd van alles wat Barca is, je bent ook nog eens blind voor alles wat niet Barca is.

    Zowel Kroos, Muller, Robben als Rodriguez hadden naar mijn mening véél meer recht op de gouden bal dan Messi. Die jongens hebben hun team echt naar de volgende rondes gebracht door vrijwel het hele toernooi goed te spelen. De kans dat een middenvelder (Kroos) de prijs wint is sowieso al klein omdat het vaak diegene zijn die scoren ook de bal ontvangen. Dan kom je in mijn ogen uit bij Muller als #1. Als Robben de finale had gehaald had hij hem moeten winnen.

    Haha, helaas ben ik hier ook schuldig aan. Sinds ik een aantal jaren geleden op mijzelf ben gaan wonen is het mis gegaan. Mijn ouders valt niet te verwijten :+
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Als je dit soort opmerkingen maakt is er ook iets mis met je opvoeding..
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Wat kan je ook nog tegen Duitsland hebben nu? Als het nog om die oorlog gaat dan kunnen we de Italianen ook even met zijn allen gaan haten ;)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zelfs Maradona begint er al over dat het een marketingsstunt is en Messi de Gouden Bal totaal niet verdient. :lol:
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Duitsland is een paar keer goed weggekomen ja. Zelfde geld voor Nederland. Vind echt dat we een terechte top 3 hebben. Waarbij alle 3 de landen op een andere plek hadden kunnen eindigen :)

    Als de finale nou Duitsland - Nederland was geweest had ik wel lopen haten... maar ik gunde het die Argentijnen echt niet. Betonvoetbal. Verschrikkelijk. Bal naar Messi en hopen dat hij wat doet. Of een lange peer naar voren en hopen dat Higuain de bal is aanneemt =(

    Het is jammer. Nog steeds. Nadenken aan een eventuele 2e finale. Ach, mocht niet zo zijn.

    Kom maar op met die komende toernooien! Heel benieuwd wie Sneijder, van Persie en Robben gaat vervangen.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wel grappig dat ik voor de Duitsers was thuis en mijn vader en moeder voor de Argentijnen 'omdat je niet voor de Duitsers kan zijn' :+
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mijn opa is in Duitsland geboren. Mag ik dan wel juichen? :+
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Naamswijzigingronde dan maar Matsch-esser?
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nog één keer dan. Messi speelt bij Argentinië ook op het middenveld, dus hem op zijn doelpunten beoordelen zou ook oneerlijk zijn. Toch heeft hij uit minder kansen vaker gescoord dan Robben. Hij heeft Argentinië door de groepsfase geholpen door of zelf te scoren of zelf de kans te creëren (hij was in ieder geval bij elk doelpunt betrokken). Hij heeft zelfs de meeste kansen op dit WK gecreëerd en de meeste dribbels gemaakt, maar valt minder op omdat hij dus vanuit het middenveld moet spelen. Ook is hij het vaakst de man van de wedstrijd geweest. Natuurlijk mag jij vinden dat andere spelers beter waren, maar dit zijn nou eenmaal de statistieken.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee en nee.

    Zet je Messi bril af en leer is objectief naar bepaalde spelers te kijken. Je loopt hier constant onzin te verkondigen die totaal niet klopt.

    Messi verdiende die gouden bal niet. Hij was niet in vorm en die goaltjes die hij maakte in de groepsfase van het toernooi vind ik nou niet echt een reden om hem die bal te geven. Zijn zat andere spelers die zo-veel-beter dan Messi waren. Maargoed, het blijkt nu allemaal een politiek spelletje te zijn geworden. Jammer maar het is zo. Hij is alleen in het begin van het toernooi doorslaggevend geweest.

    Voor de rest is hij zowat de rest van de wedstrijden compleet onzichtbaar geweest en niet zo doorslaggevend als die "Gouden Bal" doet vermoeden. Kom op man, dat zie je toch zelf ook wel?
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Niet doorslaggevend? Ik zeg toch net dat hij bij elk doelpunt van Argentinië betrokken is geweest. En wie heeft dan de meeste kansen en meeste dribbels gemaakt? Dit zijn gewoon statistieken en dat is zo objectief als maar kan hoor.
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Is er bewijs voor de statistieken?
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik heb sympathie voor iedereen geen kwaad doet. Ook zou niet weten waarom ik de Duitsers geen sympathie mag geven. Eng is jouw gedachtegang.. En mijn opvoeding is duidelijk een stuk beter dan die van jou achterlijk persoon :confused:
     

Deel Deze Pagina