Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Wat raad je dan aan om ervoor te eten?
    Had naast de appel anderhalf uur voor m'n workout melk met zo'n zakje brinta drinkontbijt oid gedronken als ontbijt

L.A. vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mijn ontbijt bestaat uit 80gr all-bran voor de vezels, 50gr bosbessen, 200ml almond milk. En banaan/appel en eenn proteine shake. Of ipv dit een shake met banaan en oats en tarwegras

Je mist sowieso iets van proteine in je ontbijt

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    1 appel als pre workout en ik ga dood denk ik.
    Ik eet altijd een bak rijst, kip/gehakt en groenten en nog een zooi rijstwafels.

4. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Misschien een hele domme vraag, maar ik ben echt benieuwd hoe het zit.
    Is de plek waar je zweet van invloed op de gebieden waar je afvalt? Of heeft alleen de oefening die je doet daar invloed op?

Ik vraag me dat nl af omdat ik me nog kan herinneren dat een vriendin van me ooit zo'n vage buikband had waar je heel erg van ging zweten op je buik..

L.A. vindt dit leuk.
  5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nope. Beide niet trouwens. Je valt of overal af. Of nergens. Je lochaam zelf bepaald wasr het eraf gaat. Bij de een gaat zn buik er meteen af en de rest wat minder, bij de ander blijft de buik altijd zichtbaar.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Banaan, yoghurt, pindakaas en honing shake is ook een aanrader.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Maar hou er wel rekening mee dat voeding ook af zal hangen van de soort workout die je doet. Je gaat niet een half uur of uur voor Insanity even flink bikken natuurlijk.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik eet liever een uur of twee niks voor een workout. Liever erna

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Precies dat heb ik ook. Vaak in de ochtend havermout en 1/2 uur daarna gym in.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Same here. :)

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee! Geen shortcuts. Je kan niet je buik targetten om af te vallen. Ook niet met al die situps die mensen doen. Waarom denken mensen dat. En die buik gaat het laatste weg en komt er het eerste bij. Is de natuurlijke plek om overtollig vet te bewaren

Net als dat calorieën ongezond zijn, heel weinig calorieën om af te vallen. Diëten, niet eten voor work out etc etc. Allemaal onzin

Laatst bewerkt: 15 jul 2014
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het idee bij cellofaan is dat je die plek warmer maakt zodat het vet gemakkelijker los komt. Het lijkt mij onzin, maar eerlijk gezegd heb ik mij er ook nooit echt zwaar in verdiept.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon kwakzalver producten joh. Doet me denken aan die gast van Red Dead Redemption

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Plaatselijk vet verbranden is idd een fabeltje. Waar iemand vet opslaat is ook genetisch. Al is dat bij mannen vaak meer de buik en bij vrouwen vaker de kont/dijen etc.

Dieten, zo'n hekel aan dat woord. Alsof je door crappy te eten daar veel mee opschiet in the long run. Pas je levensstijl wat aan. Sport er wat bij. Laat die cola in de winkel staan en eet wat gezonder en dan ben je een heel eind op weg.

En geloof nooit het fabeltje dat iets "snel" kan, of wonder middeltjes. Die bestaan niet. Hard work.

Was vorig jaar zo'n hype. Heb er nooit iemand erdoor met platte buik zien weg komen. Stonden ze weer mensen in folie in te wikkelen met een band en dan fietsen. Stom idee, je betaalt je scheel voor iets dat niet meer werkt dan gewoon op de fiets te gaan. Mensen die daar intrappen.. Die geloven in fabeltjes, in makkelijke resultaten. Je had ooit ook die dingen voor je buik haha, ja dat werkt dus ook niet.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bakken met geld? Huishoudfolie kost geen reet. Ik zeg niet dat het wel werkt. Echter het niet kunnen stimuleren van vet verbranden door folie heb ik qua kennis uit hetzelfde tijdperk als: minimaal 6 maaltijden per dag, max 30 gram eiwitten per keer, splitschema's ftw etc.

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Lokale sportschool vroeg er 150 euro voor maandje 2x per week.

Folie om de middel, en daarna een band die warm werd met vaag kastje eraan eromheen. Dat heb je niet thuis liggen. Heb nog nooit zo'n grote bullcrap gezien.

Haha, waren zelfs mensen die zich opgelicht voelden :lol: no shit. Zaten ze met z'n 4en naast elkaar. En de sportschool eigenaar zag het geld binnen stromen door mensen die in fabeltjes geloven ipv hard werken.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Doet me denken aan dat jongetje van de Media Markt die verzekeringen en Essent aan wil smeren... kwakzalver!

Ik wil binnenkort ook weer wat gaan doen, alleen nog geen idee wat. Ik krijg altijd commentaar dat ik moet sporten met mijn lichaamsbouw en soms ook vragen wat ik voor sport doe waarna ze verbaasd zijn als ik niks zeg. 8) Als ik even wat doe zie je het meteen al en is opzich zonde dat ik het laat versloffen. Het enige waar ik wel bang voor ben is dat ik dan helemaal niet meer in shirts pas. Door mijn bouw (nee, niet dik :+) en vooral forse rechte schouders heb ik van sommige merken al XL of XXL nodig, dus dat wordt een uitdaging. Anyway, ik hoef geen sixpack of zo. Het moet wel een beetje normaal blijven. Fietsen vind ik sowieso fijn, maar daar heb je voor de bovenkant niet zoveel aan, dus wat zou hiervoor geschikt zijn?

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Probeer eens een spinning les of RPM les bij een sportschool in de buurt.

19. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Nee, ik was ook niet van plan om iets te doen, zodat m'n buik meer zou gaan zweten, maar ik vroeg het me vooral af, omdat ik eigenlijk bang met dat mijn cupmaat veel kleiner wordt met al dat sporten en gezonder eten en ik een slanke vrouw wordt met twee theezakjes (ja, klinkt raar, maar dat zou echt niet cool zijn)
    ik ben sowieso wel bang dat als ik te snel ga afvallen ik overal hangvel krijg..

L.A. vindt dit leuk.
  20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hangvel? :emo:

Je hebt geen obesitas, zet dat eens uit je hoofd. Hangvel krijg je als je >20 Kg afvalt, been there done that.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina