Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hiervoor 2 jaar lang volgas getraind, daarna een jaar gestopt.
    nu ben ik weer een maand bezig, en wat ik echt bizar vind is dat ik nooit spierpijn heb zelfs toen niet na de eerste x weer trainen. Ik gebruik afwisselende oefeningen, en zit qua gewichten weer op het niveau van een jaar geleden. bij bench press met halters pak ik bijv 24 kilo, maar als ik 26 zou pakken dan haal ik maar 6 herhalingen. Ik vind het echt bizar, want van spierppijn groei je nu heb ik het gevoel dat ik niet hard genoeg train terwijl dat wel het geval is.

2. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    nee ok, maar dat zit gewoon in m'n hoofd
    Net insanity dag 4 gedaan en nog kwartiertje gejogd. Ik merk dat ik nu weer meer sport ik me wel fijner voel, omdat ik niet alleen maar naar m'n lichaam kijk en aan alles erger wat ik er niet mooi aan vindt, maar weet dat ik er nu verandering in aan het brengen ben.

L.A. vindt dit leuk.
  3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je vel trekt gewoon bij, en daar moet je sowieso flink wat voor afvallen waar jij sowieso niet bij hoort. Jij zit gewoon in de fase van: wil sporten maar kan niet, plus je eet niet super gezond, drinkt alcohol. 1+1 = teveel van het goede. Hangtieten krijg je toch al snel met grote cupmaat, dus misschien trekt het juist goed bij door te sporten. Ook het vel daar trekt gewoon weer bij.

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Even een vraagje hier. Benchpress met dumbbell of barbel? Met barbel druk ik 6x90 als laatste set, maar met dumbbell's haal ik 'maar' 5x40(p/s). Is zwaarder (barbel) beter?

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tnx, ik zal 's kijken. En voor bepaalde spiergroepen gewichtheffen neem ik aan?

6. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Hoe bedoel je wil sporten maar kan niet?
    Overigens drink ik bijna geen alcohol, 4x in de maand is veel voor mijn doen en meestal niet eens veel (1 of 2 wijntjes), komt heel zelden voor dat ik vaker dan dat drink
    Eet nu overigens wel veel gezonder, maar het is niet dat ik alles wat ik lekker vind laat staan, want dan vind ik er binnen no time niks meer aan en krijg ik een vreetkick

Laatst bewerkt: 15 jul 2014
    L.A. vindt dit leuk.
  7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon beide variëren. Met db's druk je sowieso minder dan bb

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik doe altijd BP en daarna dumbell press op 30 graden.

Ik zet hier trouwens wel vanavond of morgen mijn routine op qua oefeningen, kunnen jullie misschien wat veranderingen voorstellen.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik at altijd veel chocola. Elke avond eigenlijk wel, was een soort verslaving. Nu houd ik me aan een eetschema, nooit gedacht dat dat zou lukken. Ik denk s' avonds niet eens aan chocola. En heb voor mezelf een zaterdag of zondag dat ik me niet aan het schema hou en wat lekkers eet als ik wil. En merk gewoon dat ik dan op dat moment niet eens altijd chocola neem. Wil er mee zeggen dat je vaak ook gewoontes hebt. Doe je het een maamd anders dan is je lichaam en geest er zo aan gewent!

10. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Mja, je hebt wel gelijk, met een kaas die wat magerder is of gewoon wat minder qua hoeveelheid op m'n tosti en m'n lievelings toetje weglaten na t avondeten kan ik wel hoop vet en koolhydraten al laten liggen, even een gezonde vervanger vinden dan maar :9

L.A. vindt dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    In brood zit echt een gigantische hoeveelheid koolhydraten he. Ik eet misschien eens per 2 weken een broodje met avocado bacon ofzo. Maar ben volledig overgegaan op rijst. 1 sneetje spelt is al 100kcal bijvoorbeeld; ruim 20 koolhydraten. En weet natuurlijk niet hoeveel sneetjes je eet, maar na 4 zit ik zelf geeneens vol

12. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Meestal eet ik 2 sneetjes, maar ik eet eigenlijk alleen s ochtends en 's middags dingen waar koolhydraten inzitten, omdat ik dan het meeste trek heb, bij het avondeten neem ik geen noodles/aardappels/rijst, omdat ik toch al vol zit na vlees en groente

L.A. vindt dit leuk.
  13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan kan ik je nu al vertellen dat je veels te weinig kcal eet

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een tijdje je eten bijhouden op myfitnesspal.com geeft ook erg veel inzicht. Ik ben echt fan van die site.

Ontzettende klote training gehad. Doel was om vandaag 190 en 200kg te deadliften. De 190 kwam uberhaupt niet van de grond, geeneens een beetje. Vorige week nog wel. Ik heb wel vijf pogingen gedaan totdat ik mij ineens bedacht dat ik zondag ben wezen waterskiën (2e keer ooit) :+

15. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik eet ook nog wat fruit na m'n eten als ik weer trek krijg en verder at ik alleen maar ongezond na het avondeten, dus moet nog beetje lekkere vervangers zoeken die niet te veel tijd in beslag nemen om klaar te maken of met ander eten te bereiden zijn
    Ik vind het ook wel moeilijk om m'n eetschema aan te passen, vooral omdat ik niet zo goed ben in dingen bedenken die goed in een gezond dieet passen, makkelijk als snack gegeten kunnen worden en me een verzadigd gevoel geven.

Fruit helpt wel een beetje, omdat het ook zoet is en ik dan niet meer zo verlang naar iets met choco of suiker

L.A. vindt dit leuk.
  16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Kan je recht lullen wat krom is, maar feit is en blijft als je wordt geconfronteerd met wat je eet je nog niet eens aan de 1750 kcal komt.

Of de poedersuiker van je moet natuurlijk weightgainer zijn, dan heb ik niets gezegd.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Fruit is ook gewoon suiker hè? Daar wil je ook geen kilo's van eten. Hou je dieet gewoon eens een tijdje bij in myfitnesspal kind kan de was doen en je hebt zo inzicht.

Daarnaast staan er talloze recepten op. Ik begreep van een gast op de sportschool dat instagram tegenwoordig ook vol staat met lekkere recepten van fitnesschicks.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja of check mn bloemkool/kip bodem pizza, wat het niet zo goed deed in het "wat eten we vandaag topic".

Maar myfitnesspal is de oplossing. Ik vind die app zo handig. Al sinds begin maart elke dag alles bijhouden. Doe het eens en vertel ons hier wat de uitkomst is. Het is echt belangrijk want je doet nu die insanity dinge, en moet goed eten erbij anders ga je weer flauw zoals laatst

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Myfitnesspall is idd zwaar chille shit, en je kan zo je goals erop instellen en idd bijhouden wat je vreet/hoeveel je moet vreten. En op Instagram staat idd tons of recepten verder.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe de fuck moet je weten hoeveel er in een sneetje brood zit :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina