Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Toch fijn dat je kapot bent? Dan weet je zeker dat je wat gedaan hebt, zodra bij mij iets begint te wennen dan zoek ik weer naar een nieuwe uitdaging.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Je kan zelfs producten scannen met die app. Hoe baas is dat!

3. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ja ben ik met je eens, maar bedoel dat ik nu al begin te wennen aan de intensiteit en niet licht in mn hoofd word

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit nu ook op €0.80 per workout dus die €0.20 zou ik wel erbij willen betalen als ik er echt op vooruit ga qua PWO.
    Geen crash?

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Te veel. Ik schep vaak twee of drie keer avond eten bijvoorbeeld op. Heb geen flauw idee hoe ik dat in de app trouwens moet afmeten. Maar goed ik zal mijn best doen om niet over de aanbevolen hoeveelheid heen te gaan :p

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nope geen crash! Gebruik verder ook nooit PWO dus vond het best indrukwekkend wat het met mn lichaam deed. 1,5 uur gesport en bleef doorgaan. Heb wel eens vaak PWO's van die maat geprobeerd en dat was vaak niet zo goed als deze.

Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Koop een keukenweegschaal (tientje bij de blokker) en weeg 1x alles af wat je eet. Das toch niet zo moeilijk?

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Verlies je met zo weinig calorien niet onwijs veel massa? Ik heb een week of 8 2400 cal gegeten terwijl mn onderhoud 3050 is. Ging kapot van de honger, vloog elke week 0.75 kilo vanaf en van mn kracht bleef niks meer over.

Nu heb jij volgens mij meer massa dan dat ik heb dus vraag me af hoeveel je wekelijks afvalt en of je niet teveel massa kwijtraakt?

Ik eet nu rond de 2800. Behoud redelijk me energie en val nu een stuk langzamer af met behoud van mn massa hopelijk.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat vind ik juist zo heerlijk aan die PWO's. Ik gebruikte het eerder ook niet, en misschien zit het ook deels wel tussen de oren, maar mét een PWO voel ik me net wat fijner en heb ik het gevoel echt het maximale uit mijn training te halen.

Heb een paar jaar geleden tabletten geslikt van 'Ripped!' voor een voetbalwedstrijd. Shit werkte niet en kreeg er alleen maar buikkrampen van + kotsen bij de cornervlag :emo:

Morgen eventjes die van Dedicated proberen! :)

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt!

Iemand die tips heeft voor m'n twee vragen? Dus in mijn geval FB/split en wat handig is qua onderhoud in vakantie. :)

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet moeilijk, wel irritant. Ik vind het zo krom om af te meten hoeveel ik wil gaan eten. De ene keer heb ik enorm veel honger en de andere keer helemaal niet.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dan moet je niet zeuren als het niet gaat zoals je wilt :+!

Ik weeg veel af, oats en whey bv. Rijst en kip tussen de middag ook, alleen mn avond eten niet. Daar gok ik het ook maar een beetje aan en is toch elke keer weer verschillend wat je eet.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet gaat zoals ik wil? Ik probeer nu alleen een beetje in kaart te brengen hoeveel ik binnen krijg :p ik zal mijn biertje in het weekend ook niet gaan opgeven oid.

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het valt wel mee, ben ontzettend lang en dan is 100kg niet bijzonder veel. Zal straks proberen wat foto's te maken..

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zat trouwens eerdere berichten van je terug te lezen over MFP. Zag dat je het aantal Calorien nogal laag vond. Heb het vandaag geinstalleerd en heb hem op zeer actief gezet en kom dan op 2600 Kcal uit. Terwijl ik via een Excel bestandje op redelijk actief sta en dan op 2800 Kcal uitkom. Waarschijnlijk kan je bij die 2200 die MFP aangaf nog wel wat optellen. Vind 2200 ook maar een beetje karig.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zou niet mfp aanhouden maar dat bestandje van kevf.

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Trouwens, een maat van me is bijna 2 meter en weegt ook over de 100. En is gewoon gigantisch groot gebouwd. Dus kan wel ja. Als hij zou pompen zou ie echt insane worden. Die gast heeft zoveel potentie. 8)
    @ Maddmonkey, ff een weekie alles wegen ofzo. Moet lukken :)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Altijd full body (of evt een 2 split). Je hebt misschien het idee dat je harder traint, maar je lijf reageert beter op full body:

http://chadwaterbury.com/full-body-training-part-1/

Toch is dat niet helemaal waar. Bijna alle rijst, pasta en mie producten hebben ongeveer dezelfde voedingswaarde: 380 kcal per 100 gram (ongekookt). Dat staat weer gelijk aan 400 gram gekookte aardappelen.

Iaw de basis van je eten is vrij gemakkelijk in te schatten en zal nooit heel erg afwijken. Als je daarnaast een beetje dezelfde hoeveelheid saus, vlees etc eet dan is je avondeten toch grofweg gezien vrij gemakkelijk hetzelfde te houden.

Op je eerdere vraag: ik probeer het gewoon een tijdje zo. Ik heb het dieet van een online coach. En hij gaf aan dat ik wellicht wel op 17% zit. Dat kan ik mij niet voorstellen aangezien je mijn buikspieren lichtjes ziet.

Ik hou het gewoon vier weken vol en daarna op vakantie. Gelukkig train ik al zo lang dat ik niet in 1x 10 kg kwijt ben.

edit:
    Sommige mensen hebben dat geluk. Mijn zoon ook, is 86kg, 1,88 en gewoon een boom van een kerel (16). Sportschool vindt hij helaas helemaal niks.

Toch moet je altijd kijken wat voor jou klopt. Pak een basis en kijk wat het doet met je gewicht. Je komt er al snel achter wat ongeveer de hoeveelheid kcal is die zorgt voor toename/afname gewicht.

Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Kevf, jij geeft dus de voorkeur van 3/4x in de week fullbody boven 3/4x in de week split?

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vooral niet als je bf wat hoger is. Sta je zo op 100. Ik ga voor 100kg met 10-11 procent. Moet wel lukken binnen een paar jaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina