[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    1. Is Howard Stern zelf niet maar een fan toch?
    2. Wij zijn ook niet echt begaan als er 'weer' een schietpartij is in de USA dus we moeten ook niet verwachten dat de complete wereld nu moet rouwen om Nederland vind ik.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dat in principe alles moet kunnen.

Vind het verder wel achterlijk en niet grappig. Maar het moet kunnen

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dat verwacht ook niet. Vind het ook niet kunnen als ze hier daarover zouden berichten en iemand een prankcall zou doen. Vind het persoonlijk niet kunnen eigenlijk. Zijn genoeg loze nieuwsstukjes in Amerika waar het prima kan voor de grap maar dit is er niet een van.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Maar is het een fan of Howard zelf?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel een fan zijn van wat ik nu zo lees die Stern nadoet. Maar dat veranderd niks aan dat ik het nog steeds belachelijk vind.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Moet kunnen, ja.

maar smakeloos, niet grappig en onfatsoenlijk is het ook daarentegen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Tja, daar moet je dan maar boven staan, vast een redneck met het niveau van een 6-jarige kleuter.

Die presentatrice staat daar net iets boven trouwens :lol:

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hier verschijnen ook al "funny pics" binnen 24h nadat er een ernstige ramp ergens op de wereld is gebeurd. Die dingen gebeuren nou eenmaal. Het is onsmakelijk maar het gebeurd nu eenmaal.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik mis een "Fuck her right in the pussy!" .

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Het aantal Nederlandse slachtoffers van de vliegtuigcrash in Oekraïne is opgelopen van 189 naar 192. Alle lichamen van de bij de ramp omgekomen passagiers zijn, volgens Malaysia Airlines, nu geïdentificeerd."

12. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ik denk dat het weinig uitmaakt welk en wat voor onderzoek gedaan wordt, feit blijft dat er 298 vakantie gangers gewoon uit de lucht geschoten zijn door een of ander debiel die waarschijnlijk dat vliegtuig als vijandelijk heeft gezien.
    Ook ik vind het raar dat er over een gebied word gevlogen waar conflicten zijn.
    De hele situatie is in en in triest

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    En ook mogelijk 100 hiv experts.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als je elk oorlogsgebied moet vermijden, dan stijgt er bijna geen toestel meer op in de wereld. ;) Kan je Mexico bijvoorbeeld vermijden en bijna half Afrika, het halve midden oosten, Noord Afrika, je begrijpt mijn punt nu denk ik wel.

Het werd namelijk niet gekwalificeerd als een onveilig gebied, omdat je niet verwacht dat een normale lijnvlucht word neergeschoten door een hyper modern raketsysteem. En op 10+ KM hoogte ben je voor het blote ook niet meer te zien, zelfs niet voor meer conventionele wapens. Hier heb je radar voor nodig en radar is minimaal 15 kilometer.

Het ministerie van justitie heeft het aantal slachtoffers overigens op 193 gezet, omdat die laatste persoon een Nederlands en een Amerikaans paspoort had.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Is toch niet serieus mag ik hopen? :emo:

Hyper modern? Valt wel mee. En vliegtuigen kun je wel degelijk spotten op 10 km.

En radar minimaal 15 km? Waar heb je dat nou weer vandaan dan...

Laatst bewerkt: 18 jul 2014
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Denk dat die doelt op hoe het nu verlopen is bij de rampplek zelf en de media en hoe ongelooflijk de vernietiging ter plaatse is. Hij had het alleen wel even uitgebreider mogen formuleren.

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ze vinden toch niets meer denk ik. Die Black Boxes zijn al 24 uur vermist. die zijn heus wel onklaar gemaakt.

18. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ja dat meen ik wel , Rusland zal zich gaan verschuilen ondanks dat we nu vrijwel weten dat het hun raketten waren gebruikt door seperatisten die nu weigeren mensen toe te laten maar wel met mensen hun spullen op foto's gaan staan als trofeeën.
    Dus tegen de tijd als er wel iemand wordt toegelaten in hoevere is er niet gesjoemeld.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja dat doet hun standpunt dat Oekraïne de raket afvuurde wel veel goeds...

Op die Black box staat verder niets interessants hoor. Ding is uit de lucht geschoten.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zeker weten dat er wapens van Rusland zijn gebruikt?? Heb je een bron of loop je maar wat lukraak te lullen?

Deel Deze Pagina