1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vanwaar die persoonlijke sneren? Je mag je wel wat volwassener gedragen voor een 33 jarige..
     
  2. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Eh ik was toch kinderachtig ;)

    Maar snap het niet zo, er wordt gevraagd om een link, ik doe moeite en in het Nederlands omdat niet iedereen een buitenlandse taal beheerst en is het ook niet goed :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2014
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Oh God, I think we opened Xandorra's box...
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Op dit forum kan je er wel vanuit gaan
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh god wat erger ik me aan dat nieuws zenders random internet videos gebruiken als bron. Die video schijnt voor het ongeluk al opgenomen te zijn. Daarbij welke idiote inlichtingen dienst zou zoiets direct op youtube posten. En ook vrijwel direct vlak na het ongeluk. Nou? Geen een inlichtingen dienst zou dit doen tenzij het slander propoganda is. Dit is geheime informatie van verschillende phonecalls, dat zou erst geanalyseerd moeten worden en onderzocht moeten worden voor zoiets openbaae gemaakt mag worden.
     
  6. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    :D:D:D:D with many many secrets en misschien wel met verborgen talenten.

    Maar alle gekheid op een stokje terzijde het maakt geen reet uit wie of wat als je dat filmpje bekijkt wat eerder gepost is op dumpert dan breekt je hart en de dader en/of regering moet daarvoor gestraft worden.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zelfgemaakt filmpje bewijs :lol:.

    In dat CNN filmpje wordt ook echt gezegd wie de raket heb afgevuurd? En wat voor bewijs ze daarvoor hebben?


    Ik zeg alleen dat we geen overhaaste conclusies moeten trekken, wat jij klaarblijkelijk al doet door naar Rusland te wijzen... Heel vermoeiend vind ik dat, en vooral eng. We betichten de Russen ervan bronnen te verzinnen maar nemen elk filmpje op CNN klakkeloos voor waarheid aan? We doen lacherig over Noord Korea maar media heeft hier ook dusdanige invloed dat het de mening van een compleet volk blijkbaar kan bepalen. Denk zelf eens na, doe zelf je ogen open. Er is helemaal niks bekend over eventuele daders.
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Is helaas wel een feit dat de separatisten vandaag al twee keer de onafhankelijke onderzoekers weggestuurd hebben van de wrakstukken en ze tegenwerken door ze überhaupt niet bij de grotere delen te laten komen. Die dreigementen ook naar de onderzoekers dat er iets met ze gaat gebeuren als ze tegen de verzoeken ingaan... =(
     
  9. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe kan je dan om bewijs vragen? Of verwachten? Als je zo redeneert kan er nooit iets bewezen worden. Ooggetuigen zijn onbetrouwbaar omdat ze pro of anti zijn. Filmpjes zijn onbetrouwbaar omdat het amateurbeelden betreft, media zijn onbetrouwbaar omdat ze Amerikaans,Russisch zijn.

    Dan zou het alleen bewezen kunnen worden als iemand bekend. En zelfs dan kan je je afvragen of dat onder druk gebeurt.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lees op NOS dat ze stoffelijk overschot aan het verstoppen zijn. Weet niet wat ik daarvan moet denken....
     
  11. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Tyrant als je alles op een rijtje zet en goed alle nieuws berichten leest (ja ik geloof in de geloofwaardigheid van CNN) dan is het zeer aannemelijk dat de sepratisanten er achter zitten 1+1=2 toch.
    Oekraïne hebben die raketten niet en de Russen wel de sepratisanten worden door de Russen bevoorraad.
    Dat gebied waar het is neergehaald wordt gecontroleerd door de sepratisanten.

    Oekraïne is er totaal niet bij gebaat een vliegtuig neer te halen en hebben ook geen zin in die hele oorlog

    De seprisanten doen nu ook vreselijk moeilijk en behoorlijk vervelend om mensen erbij te laten en lopen te kloten tussen de brokstukken dud eventuele bewijsen zijn of weg of gecomprimeerd.

    Laten de landen gewoon netjes hun mensen halen om ze een nette begrafenis te geven die ze verdienen.
     
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    CNN vind ik persoonlijk zelf één van de minst betrouwbare van de nieuwskanalen in de US. Daarnaast beschikt oekraine gewoon over dat soort raketten in de militaire macht en ik zie ook geen enkele reden voor de separisten om zo'n vliegtuig uit de lucht te halen.

    Oekraine geen zin in de oorlog, vergeet niet dat het een burgeroorlog is en pro-russiscch alleen gebruikt word als term voor het aanduiden van een groep die de oude regeringsplannen staande willen houden. De nieuwe regering is door een coop aan de macht gekomen en die zou je dan Pro-Western moeten noemen die weer door ons bevoorraad worden.

    Je geeft nu soort van Rusland de schuld maar als het blijkt dat militairen van Kiev het gedaan hebben is Nederland dan ook schuldig?
     
  13. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik meen te herinneren dat diezelfde ochtend ook een vliegtuig naar beneden is gehaald, kan het alleen ff niet vinden.

    Ik denk ook niet dat moedwillig een passagiers vliegtuig naar beneden is geschoten maar dat het voor iets anders is aangezien.
    Oekraïne zegt dat ze dat soort raketten voor die hoogte niet hebben, ik geloof wel wat de mensen hebben gefilmd waar is en dat er snel raketinstalaties verplaatst zijn en dat er nu gesjoemeld word met bewijsmateriaal.
    Ik denk ook dat wij iets wat terughoudend reageren omdat we eerst netjes onze mensen thuis willen hebben en eventueel dingen willen onderzoeken.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Natuurlijk heeft Oekranie er baat bij als zij de schuld bij de russiche seperatisten kunnen leggen hiermee. Krijgen zij dadelijke alle steun van het Westen die nu lekker op hun achterste zit en alleen Rusland boycot met stoppen van handelsverdragen.

    En als nieuwszenders hun bronnen eens verifieren voor ze zelf lulraal gaan roepen weten wie de schuldige is zouden ze een stuk betrouwbaarder zijn. Maar helaas Westerse nieuwszenders zijn helemaal niet zo onafhankelijk als we denken. Ze roepen maar wat hun voorgeschoteld krijgen. Prima om nieuws te volgen maar kijk het niet met oogkleppen op. Trek je eigen conclusies en denk zelf na wat je ziet.

    Westerse nieuwszenders waren ook allemaal pro Iraq oorlog. Terwijl acheraf blijkt dat een heleboel elende voorkomen had kunnen worden.

    Kan me nog eens een nieuwsartikel op de Nos herinneren waar een 4chan grap het nieuws haalde nos nam het serieus op. En dikke heisa erover op het nieuws niet wetend dat het van 4chan afkwam. Heb me toen rot gelachen om het nieuws en de onkunde om bronnen te veriefieren voor ze het uitzenden.
     
  15. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb zelf nu zoiets dat het me helemaal niet interesseert wie verantwoordelijk is voor deze fout.
    Het is nu veel belangrijker dat de lichamen geïdentificeerd kunnen worden zodat de nabestaanden afscheid kunnen nemen.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zag filmpjes met mensen die spullen al in vrachtwagens aan het gooien waren. Volgens mij waren dat geen onderzoekers maar kan het mis hebben. Echt bizar en ziek hoe snel ze dit willen doen vergeten als het ware, want stel je voor dat er bekend wordt wat de oorzaak was. =(

    Ik denk dat de nabestaanden ook wel zouden willen weten wat er nu werkelijk gebeurd is ook in het opzicht bij het verwerken.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2014
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat wordt nog lastig nu 38 lichamen vermist zijn.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het lijkt mij onmogelijk om nu een schuldige aan te wijzen. En het verzamelen van bewijzen wordt door beide partijen moeilijk gemaakt. Gaat er op lijken dat het ware verhaal steeds verder aan het verdwijnen is...
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nja, Rutte had het ook over indirecte bewijzen. Ik denk dat er wel sancties gaan volgen als men erachter komt wie de zaak zit te manipuleren.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina