[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat is gewoon niet waar, want 29 juni veroverden de rebellen een BUK.

De meeste nieuwsberichten die ik heb gelezen vermelden dat dat het meest waarschijnlijke is btw.

2. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ik lul dus niet uit mn nek, ik vertel wat de president en de vice president van de VS hebben gezegd.
    Dat jij dat niet wilt geloven heb je alle recht toe, maar ik geloof het wel.

Ik zal dat van de 29ste ff opzoeken.

3. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    20:34: Pro-Russische separatisten hebben vermoedelijk op 29 juni beslag gelegd op een BUK luchtdoel-raketsysteem, toen ze de controle kregen over een Oekraïense basis.
    http://www.travelpro.nl/liveblog-laatste-nieuws-crash-malaysia-airlines/

Er staat vermoedelijk, dus niet zeker zoals jij beweerd.

Maar ik zit me net te bedenken, als dat audio bandje wel echt is en ze dachten dat het een vlucht vol spionnen waren dan is het wel moedwillig.
    http://edition.cnn.com/2014/07/18/world/europe/ukraine-mh17-intercepted-audio/index.html

Wat gaan ze trouwens respectvol om he met de lichamen en spullen, niks meer dan een roversbende bij elkaar :what::what:

Laatst bewerkt: 19 jul 2014
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    En Putin beweert wat anders.

Zo kun je eeuwig bezig blijven.
    Selectieve geloofwaardigheid.

Wat we weten:
    Misschien hebben ze de BUK van Oekraïns leger gejat, is niet bevestigd.

Misschien hebben ze wapens van Rusland gehad, is niet bevestigd.

Maar mevrouw denkt vrijwel zeker te weten dat het 2e waar is en het 1e niet.

We don't know...

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Oh shit niet weer dat telefoongesprek filmpje.

Ik geloof zowel het nieuws uit de VS niet als dat uit Rusland en al helemaal niet over dit onderwerp.

6. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Ik denk van niet nee omdat er eigenlijk gezegd word dat ze daar te dom voor zijn en niet geschoold.
    Ik hecht meer waarden aan de uitspraak van een president welke staat op een van de grootste nieuws site dan een berichtje van 4 regels dat ze waarschijnlijk 3 weken eerder misschien iets gestolen zouden hebben wat je blijkbaar niet zomaar kunt afvuren.
    Dus ja meneer kom eens met wat meer dan 4 vage regels

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Is goed, zal morgen diverse sites posten.

Wel leuk om al je vooroordelen te lezen.. Ze zijn te dom, ik geloof de president van Amerika meer dan van Rusland... Zucht...

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1 ding kan ik je met zekerheid vertellen, en dat is dat Amerika net zo veel (of weinig) te vertrouwen is als Rusland.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee joh in Rusland wonen enkele wodka drinkende idioten.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Echt schandalig hoe ze daar te werk gaan. Ze hebben alles onder controle enbals je niet doet wat ze zegt dan kan je straks nog een kogel door je kop krijgen ook. Valt nu al geen normaal onderzoek meer te doen en las ook dat ze de black boxes weg hebben gehaald? Dacht eerlijk gezegt dat die gewoon gevoden waren en onderzocht zou worden in Rusland.

We gaan er waarschijnlijk nooit achter komen hoe alles zit.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Rusland is dan alsnog de verliezer. Deze politieke strijd word in de media gevoerd en het Westen is aan het winnen.

12. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Ik denk wel wat de meeste mensen dat ook denken zeker als er geen ander land is waar alcoholisme zo hevig is als in Rusland.
    Ik denk ook dat Putin een grote boef is die niks anders dan oorlogje wilt spelen en vooral zijn eigen zakken vult.
    Democratie kennen ze niet want tegenstanders verdwijnen gewoon via de achter deur en demonstranten worden gemarteld of mond dood gemaakt.
    Ik vind Putin echt de Stalin van de 20ste eeuw , dus nee bij mij is hij totaal niet geloofwaardig.

Ik zal niet zeggen dat alles wat Amerika doet oh zo goed is ,verre van
    Maar als meerder landen hetzelfde zeggen dan zal er een vorm van waarheid inzitten.
    Dat Rutte terughoudend reageerde snap ik ook, eerst alle slachtoffers terug en een onderzoek afwachten waarvan je nu al weet dat die nooit voor 100 met zekerheid voltooid kan worden.
    Ik vind wel dat Rutte anders reageert erg verbeten want ook hij zal wel meer weten.

En toch heb ik het idee dat sinds Obama alles wat transparant is geworden.
    Bush was net zo'n boef als Putin eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat hij zich had moeten verantwoorde voor dat hele Irak debacle want dat was echt niet juist

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    20e eeuw ja?

Ja die hele NSA situatie, daar is Rusland nog jaloers op.

14. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Volgens mij speelt dat al langer dat hele NSA verhaal er kwamen toch al eerder geluiden van dat echelon gedoe dat ze alles en iedereen afluisterde
    20e was een typo maar je begrijpt wat ik bedoel.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als Obama zo transparant was had hij dat wel afgekapt?

En Putin vergelijken met een dictator die 20 miljoen mensen vermoordde. Tot zover je geloofwaardigheid...

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het woord wat je zoekt Democraten is.

Oh btw gebruik de Q+ knop om meerdere mensen te quoten in 1 post. Zie nu al een aantal dubbelposts van je en er zal zo wel een warning aankomen :b:

17. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Dankje voor de tip, wist echt niet dat dat kon met tapatalk.

Elk leider die zichzelf wel weet te verreiken en ze bevolking in armoede laat zitten en tegenstanders letterlijk uit de weg laat ruimen mag voor mij inderdaad daar onder vallen.
    Eerlijke verkiezingen zijn er niet.
    Denk je werkelijk dat Medvedev daar aan de macht is? Op papier ja en daar blijft het bij.
    Dat jij pro Rusland was had ik al door en dat moet ieder voor zich weten.
    Ik niet ;)

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik mag toch hopen dat er forensisch onderzoek etc gedaan wordt. Wat nou als iemand een vriend van mij vermoord. Ik loop toevallig die keuken binnen en zie de moordenaar met die vriend en een mes in zijn buik. Moordenaar vlucht door het raam weg. Ik trek die mes uit die vriend zijn buik (mede uit instinct, respect en het bloeden te kunnen stoppen.) Net als ik die mes eruit trek stormt de politie binnen en ziet me daar zitten met die mes in mn handen. Tja ik ben onschuldig...

:+

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Denk jij dat Obama de macht heeft? Gaat wel goed met zn ziektewet....

Deze discussie verzandt nu in een Oost VS West... Dat is helemaal niet relevant. Omdat Medvedev niet democratisch is gekozen is Rusland niet meer of minder verdacht van het neerhalen van een burgervliegtuig.

20. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Neuh dat hele ziekenfonds systeem werkt daar voor geen meter dus misschien is dat hele idee van zo slecht nog niet.
    Bedrijven zoals Johnson en Procter zijn daar flink op tegen omdat ze anders veel inkomsten mislopen en die hebben heel veel macht.
    Hier werkt het ook niet trouwens maar dat is een andere discussie

Dan hoop ik voor je dat iemand bij het NFI goed oplet met de verschillende lagen van vingerafdrukken. ......anders ben je gewoon de lul denk ik

/Mod Graag de [​IMG] knop gebruiken, dit voorkomt dubbel posten. - Juun

Deel Deze Pagina