[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ja ik heb diabetes (suikerziekte) en moet daarvoor elke dag spuiten

Goedemorgen allemaal
    Het is redelijk buiten maar nog steeds warm binnen.

Dit is precies wat ik bedoel, als je de hele grote nieuws zender niet meer kunt geloven in wat ze zeggen.......kijk een kleine lokale nieuwszender kan ik nog begrijpen.
    Dan kun je net zo goed gaan roepen zoals wel vaker ' het waren de Amerikanen' want die willen wat forceren in die regio 'of misschien wel de Illuminaties....

Yep , Irak ,Libië geloof ik.
    rest weet ik niet zo uit mn hoofd.
    Is ook heel fout ze helpen ze wel eerst in het zadel, dan gaan ze tegen stribbelen en doen ze niet meer wat de VS wil en dan is het een probleem en dan vervolgens laten ze het volk ze opjagen

Dat is wat ik ook steeds blijf horen, ze kunnen dit niet gedaan hebben zonder hulp van iemand anders.
    Oekraïne zegt dat ze bewijs hebben dat hun het niet zijn geweest
    ‘Rusland leverde raketten en bemanning’ http://nu.nl/buitenland/3832634/rusland-leverde-raketten-en-bemanning.html via @NUnl

Maar Tyrant wat denk jij dan ??

Laatst bewerkt: 20 jul 2014
  2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Als zelfs Nu.nl alles tussen haakjes zet dan is het niet echt vertrouwd en bewezen nog. Het is op het moment gewoon nog een situatie zonder concreet bewijs dus conclusies trekken is gewoon niet mogelijk. Zelf vermoed ik ook inderdaad dat seperatisten een grove fout gemaakt hebben.

3. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Dan zou je toch zeggen gvd we hebben wat fout gedaan laten we er alles aan doen om de nabestaanden te helpen.
    Nou durf te wedden dat alle eventuele euro's, sieraden etc. Allemaal gerooft is.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Je weet dat Rusland een handelspartner is van Rusland? Je maakt niet echt vrienden als je daar met een legertje komt aanzetten hoor. Dat mag je wel ff goed overdenken.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja die Russen schudden elkaar graag de handen.

Sent from my Willem9000

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
  7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Fox nieuws is niet bepaald een kleine nieuwszender. Maar of ik die nou zou moeten geloven.

Nee, zo escaleert alles alleen maar meer.

8. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Ik denk dat dat het minste is wat de separatisten en eventueel de Russen hadden kunnen doen als het hun schuld is.
    Volledige toegang tot het rampgebied en zelf onze mensen terug brengen naar huis maar niet wat er nu gebeurd :banghead::banghead::banghead::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Neem aan dat je met 1x Rusland Europe of Amerika bedoelt? Maar je komt niet op Russisch grondgebied en daarnaast claimt Rusland ook geen directe banden te hebben met de seperatisten.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen waarom gaan ze naar Rusland? Rusland heeft er niks mee te maken. Geen slachtoffers en de crash was niet in Rusland. Dus als ze nu toch via de separatisten naar Rusland gaan maak je indirect de indruk dat je wel banden hebt met de separatisten.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Vandaar dat Putin zo aanwezig is in de discussie? Vandaar dat de zwarte dozen ook naar Moskou worden verplaatst?

Van Kappen zegt het nu ook, ingrijpen betekent dat je Putin bedreigd. Geeft hem alleen een excuus om alsnog Oekraine binnen te vallen.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vraag me ook af wat ze eventueel zouden willen doen met die lichamen. Kan me zo ook helemaal niks bedenken.

Denk dat aan Oekraïne geven sowieso een no-go is.

Daarom zeg ik ook direct. Indirect zijn er natuurlijk banden en afgeven aan Oekraïne gaan ze sowieso niet doen. Dat dit gebeurt is ook weer indirect bewijs dat de separatisten er iets mee te maken hebben. Maar voor alsnog sturen de separatisten het naar Moskou. En wordt nergens gezegd dat Rusland vraagt om de zwarte doos. In mijn ogen een wezenlijk verschil.

Laatst bewerkt: 20 jul 2014
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon aan het onafhankelijke team geven. Want nu gebeurd zorgt ervoor dat Rusland nog meer in de hoek gedreven wordt want met dit zorgen ze dat ze nog meer de schijn tegen krijgen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Grote kans dat het zo is. Dan is het van uit hun perspectief ook niet meer dan logisch. Jij gaat ook niet vrijwillig je DNA afgeven als je schuldig bent. Dat is natuurlijk niet helemaal het zelfde, maar mijn punt is duidelijk daarmee denk ik.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tenzij ze door de druk om meer invloed uit te oefenen nu er voor zorgen dat de lichamen bij de goede mensen komen. Alleen hadden ze dat wel nu duidelijk gezegd. Nu zijn ze weer sneaky bezig dus dat maakt mij gelijk ook weer sceptisch.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja Rusland zegt dat Oekraïne de dader is. Maar vervolgens wel al het bewijs materiaal ophalen en niet afgeven. Het is dan heel moeilijk om daar geen oordeel over te hebben en objectief te blijven.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Anyway, dat spitsnieuws artikel is alweer verdwenen? :D

Deel Deze Pagina