Veel? Heb je Borderlands wel eens gespeelt vraag ik me dan af?
Als de lvl cap te laag is haken mensen af. Zeker casual gamers. Die hebben in hun ogen de game 'uitgespeeld'. Of ze moeten de xp gain aanpassen, maar anders ben je in 2 dagen max lvl...
De subclass die je maakt en de keuzes daar in maken amper iets uit. Ik heb al heel veel bij de Hunter unlocked en het maakt bijna niks uit. Borderlands was dit echt totaal anders. Daar had je ook echt eeen tank, healer en support class. Hier totaal niet. Zelf Titan is eigenlijk gewoon dps class. De subclasses zijn echt HEEL summier hoor! Als je deze met de keuzes in de techtree van Borderlands vergelijkt snap je wat ik bedoel.
Het enige wat me op lange termijn kan boeien is de difficulty van de raids. Maar goed zoals ik al zei zijn de casual gamers allang afgehaakt. Ik denk dat Bungie echt conceptuele fouten heeft gemaakt in deze game. Maar goed het is nog een beta en er kan nog wat veranderen dus we moeten het gaan zien...
Handcannon is epic btw. Er schijnen legendary items in te zitten en die zijn zoals in alle andere games ook oranje
Laatst bewerkt: 20 jul 2014