1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wilde het genuanceerd brengen :+

    Ik vind het wel een leuke game, maar denk niet dat ik hem ga kopen. Zeker niet full price. Als het idd Borderlands in een ander jasje was dan zeker wel. Nu ben ik bang dat ik in 2 weken alle content geraped heb en na 1-2 dagen max lvl al ben...

    Het is geen game die me weken/maanden gaat boeien. Verwacht dat ik hem na 2 weken niet meer zal spelen. Dat is jammer want de game had best veel potentie :mad:

    Ik hoop dat de game uitgebreider gaat zijn dan de beta, maar ben bang dat de game al klaar is en dat in de beta allen wat content geblokt is. Ik verwacht niet dat er meer Borderlands of MMO aspecten in deze game gaan komen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2014
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik had ook wel graag wat meer Borderlands-invloeden gezien, maar we weten nog te weinig over de content 8-20 en de endgame-content. Eigenlijk gaat de endgame-content de belangrijkste factor worden want de levelcap is niet al te hoog.

    Gister vond dus het Iron Banner-event plaats waarbij er een nieuw gedeelte van the Tower openging. Ook een Legendary Hand Cannon gewonnen, maar kan er toch niks mee :+.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind de game juist veel op Borderlands lijken. Story driven open world game. Levelen is niet het main ding maar er is meer focus op de het levelen van wapens en het vinden van loot.

    De level cap is niet hoog omdat ze willen dat als je co-op gaat doen het verschil tussen de levels van je vrienden te hoog is en het te moeilijk is om samen te spelen en goede vijanden te krijgen.

    Het gaat ook meer om de subclass en die maakt je character.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2014
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Day One nog steeds hier.
     
  5. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t, van wat ik heb gezien, ook wel op Borderlands lijken, maar dan zonder de humor en de kleurtjes maar met een, tot nu toe, lekkere scifi vibe. Ik maak me wat zorgen over The Darkness, klinkt als een cliché. Maar de Traveller is dat in ieder geval niet :D Ik was wel teleurgesteld toen ik las dat level twintig de Max is, maar ze zullen er inderdaad wel zo over denken.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hier ook. :b:
    Heb echt zin in deze game, speelt heerlijk weg, en ben echt benieuwd naar de andere planeten en manen!:cool:
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gloeiende gloeiende, heb ik eindelijk tijd voor de beta, word ik elke keer tijdens een missie (the dark within), terug gegooid in orbit due to a network error.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom resize je de images? :+
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik kopieer + plak effe snel de locatie vanaf het albumoverzicht in Facebook. Ik pak de volgende keer de ware grootte :).
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En weer..... Eerste missie geen probleem, tweede missie kan ik maar even spelen.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar is een Beta voor. ;)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Veel? Heb je Borderlands wel eens gespeelt vraag ik me dan af?

    Als de lvl cap te laag is haken mensen af. Zeker casual gamers. Die hebben in hun ogen de game 'uitgespeeld'. Of ze moeten de xp gain aanpassen, maar anders ben je in 2 dagen max lvl...

    De subclass die je maakt en de keuzes daar in maken amper iets uit. Ik heb al heel veel bij de Hunter unlocked en het maakt bijna niks uit. Borderlands was dit echt totaal anders. Daar had je ook echt eeen tank, healer en support class. Hier totaal niet. Zelf Titan is eigenlijk gewoon dps class. De subclasses zijn echt HEEL summier hoor! Als je deze met de keuzes in de techtree van Borderlands vergelijkt snap je wat ik bedoel.

    Het enige wat me op lange termijn kan boeien is de difficulty van de raids. Maar goed zoals ik al zei zijn de casual gamers allang afgehaakt. Ik denk dat Bungie echt conceptuele fouten heeft gemaakt in deze game. Maar goed het is nog een beta en er kan nog wat veranderen dus we moeten het gaan zien...

    Handcannon is epic btw. Er schijnen legendary items in te zitten en die zijn zoals in alle andere games ook oranje :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2014
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup alle delen gespeeld.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoofdreden dat ik post is dan ook omdat ik wil weten of andere mensen er ook last van hebben. Beetje Weird dat ik missie 1 wel opnieuw kan spelen en missie 2 elke keer hangt. Ook als ik in een fireteam zit.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan zie je toch ook dat het er misschien een beetje op lijkt. Maar om te zeggen veel? Misschien ziet de tree er een beetje zo uit.

    Hoeveel skills heb je unlocked?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb zelf de beta nog niet. Gisteren wel weer gespeeld bij een vriend van me net als de alpha. En zie gewoon veel overeenkomsten met Borderlands. Dat het toch meer gebaseerd is op loot en het levelen van wapens. We weten nog steeds niet wat max level is maar vind het persoonlijk niet zo belangrijk. Daarnaast kan het altijd nog omhoog gaan. Net als met Borderlands ging de levelcap vaak omhoog met een patch en DLC.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    20 is lvl cap. Verwacht niet dat die snel omhoog gaat. De endgame content is best groot. Dan zou die allemaal meteen nutteloos worden.

    Grote verschil is dat je in Borderlands echt subclasses hebt. Hier kies je in de subclasses bv welk type granaat je hebt. Sommige skills zijn alleen toevoegingen. Bij Hunter krijg je eerst dubbel jump. Daarna krijg je de skill of de 2e jump een nieuwe richting te geven. Verder zijn de meeste skills in de subclasses gewoon passives. Je krijg naast de dubbeljump en andere granaten eigenlijk helemaal geen actieve skills erbij.
     
  18. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    In borderlands was je ook zo bij Level 20 en toen ging het niet meer zo snel haha
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We zullen zien of het impact gaat hebben. Persoonlijk voor mij hoef ik niet per se hoge levelcap. :)
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Als het maar genoeg missies heeft om verder te spelen :thumbup:
     

Deel Deze Pagina