[Formule 1] Seizoen 2014

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Divimus, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net ook gekeken en weer pech voor Massa. Het lijkt niet altijd zijn schuld, maar heb het idee dat ie het soms wel had kunnen voorkomen. Liever uitwijken dan uit de race gebeukt worden lijkt me.
    Hamilton was ook flink aan het knallen. Opmerkelijk dat ie eerst zo rap dichterbij kwam, maar er vervolgens niet langs kwam. Gevecht tussen Ricciardo en Alonso was ook leuk om te zien. Dat soort gevechten zijn toch leuker dan de saaie drs-zone inhaalacties.
    Raikonen is af en toe lekker bezig, maar vaak is ie in een soort niemandslands lijkt het wel, terwijl Alonso nog aardig voorin weet te komen / blijven met de Ferrari.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

Bij Bottas bedoel je? Denk dat hij toch wel behoorlijk last had van die voorvleugel. Z'n linker voorwiel was al na 5 ronden zwaar aan het aftakelen. Mistte daardoor steeds een goede exit richting de hairpin. Wel bizar dat Bottas gewoon doodleuk 40 ronden reed op de softs _O_

Edit:/ vond het sowieso al maf dat Hamilton na z'n pitstop zulke snelle rondes aan het rijden was, 2 of 3 keer in de 1:19. Al het hele weekend is die supersoft ontzettend snel opgebruikt. Als hij gewoon gestaag naar Bottas was gereden met hoge 1:20ers had er wellicht nog net wat extra puf in die auto gezeten om er langs te kunnen.

Laatst bewerkt: 21 jul 2014
  3. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    http://www.gfycat.com/BronzeUncommonAfricanbushviper

Wat een verschil met de Massa's, Perezjes en Maldonado's van deze wereld :D Gister werd mooi duidelijk waarom de wereldkampioenen ook daadwerkelijk de wereldkampioenen zijn. Alonso/Raikkonen/Vettel en Hamilton/Raikkonen/Ricciardo was ook echt een genot om naar te kijken. Dan interesseert het me vrij weinig dat er ergens vooraan een Mercedes aan het cruizen is :)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, inderaad. Toch echt een klasse apart.

Jammer dat Raikkonen het niet kan laten zien dit jaar. :mad: Vraag me zo af waarom dat is. Met de Lotus haalde hij de vorige twee jaar veel betere resultaten.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De Ferrari is helemaal niet zo goed en Alonso is gewoon de betere rijder van de 2 en haalt er gewoon meer uit. Als dan de meeste teams ook nog vrij dicht bij elkaar liggen maken 2/3 tiende per ronde al veel verschil

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alonso had ook lovende woorden over Ricciardo

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, dat weet ik eigenlijk niet zeker... Het staat vast dat beide heren weergaloze rijders zijn. Maar als je ziet wat Raikkonen met de Lotus deed, dat vond ik toch wel érg indrukwekkend.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja met de Lotus deed hij toffe dingen maar nu kun je hem 1 op 1 vergelijken met een van de (zo niet de) beste rijders die er op het moment zijn en vergeleken met hem doet hij het gewoon een stuk minder

Schat Kimi zelf echt wel onder het groepje, Hamilton,Alsono en (nog met de voordeel van de twijfel) Vettel

9. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Hij kan niet overweg met de 'soft' insturende Ferrari (mogelijk door hun aparte voorwielophanging). En als hij de wagen dan afstelt op een scherpere voorkant, krijgt hij achter veel onbalans (overstuur op onverwachte momenten). Hierdoor heeft hij geen vertrouwen in de auto en dat rijdt niet fijn. Al was hij in Monaco wel op weg naar een podium dacht ik toen Chilton of Ericsson hem raakte.
    Hopelijk krijgt hij zijn snelheid nog wel een beetje terug want het zou leuk zijn als de Ferrari's wat meer voorin kunnen vechten :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weer Lewis met pech. Jezus..

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zit hem niet mee maar wel weer goed voor de race

Zou toch nog gewoon 2de moeten morgen worden maar dan zien we iig wat mooie inhaalacties

Laatst bewerkt: 26 jul 2014
  12. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Hamilton wat doe je nou weer jongen. Zucht. Zo maak je het Rosberg wel heel makkelijk.

13. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Wat gebeurde er met Lewis....schakel pas net in

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Auto in de fik.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik lees het liveblog, grote brand. Damn wat een pech.

Sent from my RM-821_eu_netherlands_315 using Tapatalk

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rosberg wordt wel kampioen zo. Heeft gewoon iets minder pech. En dat telt helaas.

17. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Pffff bagger weer van Ferrari en Raikkonen

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha wat een drama die Kimi.

19. Tim

Tim Active Member