[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Echelon, het systeem wat waarschijnlijk gebruikt is tijdens de ramp, is een satelliet systeem wat alleen door Engelstalige landen word gebruikt. Canada, VS, GB etc. Er is een bepaald klassensysteem waarbij sommige niet van oorsprong Engelstalige landen er een beroep op mogen doen. Nederland zit in categorie 2 en kan een direct beroep doen op de Amerikanen om die beelden te leveren. Ik heb dit weliswaar uit een thriller, maar het is heel aannemelijk en lijkt me de moeite waard eens verder te zoeken op Internet. ;):thumbs:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat bedoel je precies met gebruikt?

En wat bedoel je precies met beelden? Welke beelden?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Echelon doet alleen geluidsopnames verzamelen. Helemaal geen beelden. Daarnaast moet het doelwit eerst goedgekeurd zijn. Het is niet dat het alle random communicatie opvangt en bewaard.

Je moet niet te veel films kijken Yellow ;)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haha ja dat was precies mijn punt. Ik wilde hem nog wat verder de tent uitlokken :p

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Haha my bad, zal me wat beter inlezen, want wil geen stuitende dingen zeggen als het nog om de ramp gaat. Mijn excuses! :thumbs: Ik gaf ook al aan dat ik het uit een thriller had inderdaad, zei alleen dat het aannemelijk was, meer niet. Ik zeg ook nergens dat ik het ook echt geloofde. ;)

@ Tyrant: Dat is tegenwoordig exact de reden waarom ik langer wacht met nog een reply of een nieuwe reactie ergens op. En tegenwoordig sla ik soms zelfs een post of wat over, al was het maar om mezelf niet voor schut te zetten en te mengen in ellenlange discussies. Yellow is echt wel wat verstandiger geworden hoor. :+O-)

Laatst bewerkt: 21 jul 2014
  6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat was duidelijk :+

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Jezus die hoorzitting live op NL 1, onderscheidt wel de profs van de amateurs zeg. Woordvoerder van 50+ kan niet praten, Bontes stelt dat deze 'raketaanval' meteen beantwoord moet worden door direct onze 'special forces naar het gebied te sturen', en hulp te vragen aan Amerika en Engeland... Hij kijkt iets teveel films denk ik.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik word zo doodmoe van die meute (ex-)PVV-tokkies die alleen maar op emoties varen. Wat een stel primitievelingen zijn dat toch.

Opstelten praat trouwens ook alsof ie een hersenbloeding heeft gehad. Walgelijke vent bovendien.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Opstelten had na zijn burgermeesterschap in Rotterdam lekker rustig met pensioen moeten gaan. Die is echt niet meer serieus te nemen inderdaad.

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    "Niemand mag de tragedie gebruiken voor een gecamoufleerde politieke agenda", vindt Poetin. Hij herhaalde echter in hetzelfde bericht zijn beschuldigingen aan het adres van Oekraïne. Volgens hem is de regering in Kiev door het niet verlengen van de wapenstilstand verantwoordelijk voor dood van de 298 passagiers. "Dat kan met zekerheid gezegd worden", aldus Poetin.

De Russische versie van de feiten wordt tot dusver alleen gesteund door China.

http://www.themoscowtimes.com/news/...ne-plane-crash-for-political-gain/503791.html

:F:

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "De lichamen van de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne worden overgebracht naar Charkov. Dat hebben de leiders van de zelfuitgeroepen Volksrepubliek Donetsk vandaag gezegd tegen persbureau Interfax. Wel moeten er internationale experts bij aanwezig zijn als de trein naar Charkov rijdt.
    'De lichamen blijven in de koelwagons van de trein op het station van Torez. Ze zullen naar Charkov worden gestuurd alleen nadat internationale experts - Nederlanders, Maleisiërs of vertegenwoordigers van het Rode Kruis - ter plaatse zijn gekomen. Zij moeten de trein met de lichamen vergezellen, we zijn er klaar voor om voor hen een aparte wagon toe te voegen', aldus eerste vicepremier Andriy Poergin."

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Heeft wel een punt vind ik. Het Westen is vooralsnog enkel bezig met beschuldigende vingers richting Rusland?

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Behalve Nederland zijn ze wel aan het vingertje wijzen ja.
    Maargoed, Putin wees ook meteen naar Oekraïne..

Niemand heeft er nu wat aan om dat te doen. Allereerst moet gewoon z.s.m. dat gebied onderzocht worden en de lichamen zodat helder is wat er is gebeurd.
    Daarna zou ik gaan praten over een oplossing. En hopelijk komt die er wel, want niemand heeft zin in WOIII.

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Poetin heeft anders ook al een aantal keer de Oekraïnse militairen beschuldigd.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja daarom post ik ook dat stukje. Eerst zeggen dat we elkaar niet moeten beschuldigen ("Niemand mag de tragedie gebruiken voor een gecamoufleerde politieke agenda") en daarna voor de zoveelste keer het gewoon zelf doen.

Dat vingertje wijzen over en weer is gewoon te triest voor woorden echt onderzoek nu al niet meer mogelijk is aangezien het aan alle kanten tegengewerkt werd.

Laatst bewerkt: 21 jul 2014
  16. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Het wordt ook wel eens tijd om de mensrn naar huis te brengen, ik snap best dat er dingen geregeld moeten worden om dat te kunnen doen maar je leest van de OVSE en journalisten die daar te plaatsen zijn dat ze alleen maar tegengewerkt zijn.

Dat is inderdaad heel snel geroepen.
    Maar vinden jullie niet dat poetin zich hiermee belachelijk maakt. 'Als de Oekraïne zich niet naar onze pijpen had gedanst dan hadden wij wellicht geen onschuldige mensen uit de lucht geschoten' of is dat dan zwart-wit.
    Ik denk nog steeds dat het een noodlottig ongeluk is geweest, maar ik heb ook begrepen dst iemand die geleerd heeft zulke raketten af te voeren ook geleerd heeft dat passagiers vluchten op die specifieke hoogte vliegen.
    De separatisten leiders zijn allemaal Russen of hebben gewerkt voor de Russische geheime dienst meld de NOS

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haha dat heeft hij echt niet gezegd hoor. Dat is een schuldbekentenis.

Je weet het weer mooi te verdraaien.

18. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Wat verander ik dan?
    Staat er toch duidelijk

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Putin zei ong. het volgende:
    Jij maakt er van:
    Dat is nogal een verschil.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Yep dat lees ik ook in dat bericht wat op Moscowtimes staat, is idd nogal een verschil. Misschien even je Engels wat bijspijkeren Xandorra? :+

Deel Deze Pagina